Miten saa kiinni toisen valehtelusta???

Miten saa kiinni toisen valehtelusta???

KÀyttÀjÀ mariella aloittanut aikaan 01.12.2013 klo 00:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 01.12.2013 klo 00:07

HeiđŸŒ»đŸ™‚đŸŒ»
Olen kirjoitellut pettÀmistarinaamme jo useampaan kertaan. Minulle on kerrottu, ettÀ suhde olisi alkanut syksyllÀ ja jotenkin epÀilen tÀtÀ asiaa.
Miehen oudot puheet ennen 50v.vuotispÀivÀÀnsÀ olivat erikoisia: hÀn usein mainitsi ulkonÀöstÀÀn ja siitÀ, ettei tÀmmöinen mies kelpaisi kenellekÀÀn .
Nyt olen miettinyt sitÀ, miksi olisi pitÀnyt kelvata, koska hÀnellÀ onvaimo jo entuudestaan.
Tulee pakosta mieleen tunne siitÀ, ettÀ hÀnellÀ oli jo silloin kesÀllÀ tÀmÀ suhde ja puheillaan yritti ns.pitÀÀ epÀilykset asiasta loitolla???
Liekö nÀin, vaan tekeekö mielikuvitukseni minulle nyt tepposet asian suhteen?
MitÀ mieltÀ te, osa pettÀmisen uhreiksi joutuneet, mieltÀ tÀstÀ asiasta??,

KÀyttÀjÀ oikkunainen69 kirjoittanut 01.12.2013 klo 21:32

YleensĂ€ miehet alkavat etsimÀÀn itseÀÀn 40-60v:n korvilla, kun lapset on isoja ja tavallaan elĂ€mĂ€ alkaa olemaan ns. Âœ:ssa vĂ€lissĂ€. MeillĂ€ naisilla on sama juttu alkaa ns. viriilivaihe ja kokeilun halu ettĂ€ kelpaako enÀÀ. Itsetunto kysymyksiĂ€. Alkaa miettimÀÀn ulkonĂ€köÀ, pukeutumista ja seksuaalisuuden herĂ€ttelyĂ€ kelpaako enÀÀn. Niin sanotut suorituspaineet. Moni mies pettÀÀ tuossa iĂ€ssĂ€ mutta ei kaikki. EhkĂ€pĂ€ tuo oli huulenheittoa omasta kelpuuvuudestaan đŸ˜ŻđŸ—Żïž Ei kuitenkaan kannata joka sanaan takertua. Jos haluaa mennĂ€ se menee parisuhdetta ei ole tarkoitettu vankilaksi

KÀyttÀjÀ Waiting4Love kirjoittanut 02.12.2013 klo 16:02

oikkunainen69 kirjoitti 1.12.2013 21:32

YleensĂ€ miehet alkavat etsimÀÀn itseÀÀn 40-60v:n korvilla, kun lapset on isoja ja tavallaan elĂ€mĂ€ alkaa olemaan ns. Âœ:ssa vĂ€lissĂ€. MeillĂ€ naisilla on sama juttu alkaa ns. viriilivaihe ja kokeilun halu ettĂ€ kelpaako enÀÀ. Itsetunto kysymyksiĂ€. Alkaa miettimÀÀn ulkonĂ€köÀ, pukeutumista ja seksuaalisuuden herĂ€ttelyĂ€ kelpaako enÀÀn. Niin sanotut suorituspaineet. Moni mies pettÀÀ tuossa iĂ€ssĂ€ mutta ei kaikki. EhkĂ€pĂ€ tuo oli huulenheittoa omasta kelpuuvuudestaan đŸ˜ŻđŸ—Żïž Ei kuitenkaan kannata joka sanaan takertua. Jos haluaa mennĂ€ se menee parisuhdetta ei ole tarkoitettu vankilaksi

Voihan se olla tuota huulenheittoa. MitÀ tulee parisuhdevankilaan, niin ei sieltÀ saa mielestÀni tuosta noin vaan lÀhteÀ. KyllÀ sen verran pitÀÀ elÀmÀnkumppania kunnioittaa, ettÀ ensin puhuu ja vasta sitten tekee.

KÀyttÀjÀ oikkunainen69 kirjoittanut 04.12.2013 klo 23:04

Totta. Mutta aina se ei mene niin valitettavasti 😞 samaa teki ex kihlattu, lopetti suhteen yks kaks pelkĂ€stÀÀn tekstiviestillĂ€ eikĂ€ vastannut puhelimeen ja sain jÀÀdĂ€ yksin pohtimaan mahdolliset syyt ja lĂ€pikĂ€ymÀÀn kaiken. Nykyaikana ei kannata kuin nojautua oman onnellisuuden tuottamiseen silloin pettyy vĂ€hitenđŸŒ»đŸ™‚đŸŒ»

KÀyttÀjÀ Waiting4Love kirjoittanut 05.12.2013 klo 20:07

oikkunainen69, tosi ikÀvÀsti on puolisosi tehnyt. Ei voi kÀsittÀÀ moista kÀytöstÀ. Voimia sinulle!

KÀyttÀjÀ oikkunainen69 kirjoittanut 06.12.2013 klo 11:56

Kiitos đŸ™‚đŸŒ» Todellakin ikĂ€vĂ€sti tehty ja ei ollut ensimmĂ€inen mies, joka niin tehnyt. Olen etsinyt syitĂ€ itsestĂ€ni ettĂ€ miksi minulle aina niin kĂ€y 😐 Kuitenkin aina panostanut suhteeseen 100%:sti. EhkĂ€ olen liian vahva persoona miehille tai yksinkertaisesti olen vaan imenyt ''hoitoa'' haluavia vössyköitĂ€ enkĂ€ tosimiehiĂ€! Onko oikeesti Suomessa niin huono tilanne mies suku kannassa, ettei tosimiestĂ€ löydyđŸ€š Alkuun ne esittÀÀ olevansa niin miestĂ€ ettĂ€ ihan jĂ€lkeenpĂ€in hĂ€vettÀÀ niiden puolesta kun reppanat pettÀÀvĂ€t vaan itseÀÀn. Miksi ei voi olla omaitsensĂ€ vaan pönkittÀÀ egoaan toisen varjolla, sairaaksi alkaa mennĂ€ nĂ€mĂ€ ihmissuhteet nykyÀÀn. LeikitÀÀn vaan toisten tunteilla ja kohelletaan miten sattuuđŸ€• TĂ€mĂ€ ko. ex joka jĂ€tti tekstiviestillĂ€ on 45v ja 4 lapsen( aikuisten) isĂ€ niin luulis omaavan terveen jĂ€rjenkĂ€ytön, mutta halpaan menin ihan satasellađŸ€”

KÀyttÀjÀ mariella kirjoittanut 06.12.2013 klo 18:59

HeiđŸŒ»đŸ™‚đŸŒ»
TÀmÀhÀn lausahdus toistui usein...ja suhde toiseen naiseen oli alkanut tai alkoi sen jÀlkeen. TÀmÀ parisuhde on enemmÀlti ollut vankila minulle; toisen menoja en ole rajoittanut. Olen ehkÀ sairastunut ns.kiltin tytön syndroomaan. Toisaalta minuthan laitettiin hellan ja nyrkin vÀliin kirjaimellisesti.
TöissÀkÀymiseen liittyi aikoinaan myös mustasukkaisuutta.
EttÀ semmosta...