Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Melaina aloittanut aikaan 03.04.2014 klo 08:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Avopuolisoni valehteli jo ensitapaamisella nimensa ja ikänsä. Oikean iän paljasti vasta muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Syyksi sanoi, että luuli minun pitävän häntä liian vanhana(?). Joukkoon mahtui myös muita valheita mitä tulee parhesuhteisiin, asumiseen, työhön jne.. Mies on erittäin hurmaava ja itsevarman oloinen. Hän tykkää ylläpitää tietynlaista imagoa/julkisivua muille, vaikka ei…

Käyttäjä ASM aloittanut aikaan 18.02.2014 klo 11:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen petetty. Syksystä saakka olemme yrittäneet jatkaa. Välillä menee itselläkin paremmin, mutta välillä ahdistaa ja kovaa. Mies rukoilee, että jatkaisimme yhdessä. Tekee asian eteen kaikkensa. Itse alan kallistua eron puolelle. Anteeksi olen antanut, vihaa en tunne, mutta unohtaa en voi. Mies on sitä mieltä, että menneet pitäisi unohtaa ja jatkaa…

Käyttäjä mamemimo aloittanut aikaan 02.04.2014 klo 21:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Päätimme viikko sitten erota avomieheni kanssa. Olimme olleet yhdessä vain vuoden, ja silti suhde oli ehtinyt mennä aika pahaan kuntoon parin viimeisen kuukauden aikana. Ongelmamme oli, että olemme todella erilaisia. Mies tarvitsee todella paljon omaa tilaa, on itsenäinen ja itsevarma, minä taas tarvitsen paljon henkistä ja fyysistä läheisyyttä ja olen…

Käyttäjä athena2 aloittanut aikaan 30.03.2012 klo 22:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä miten kuvaisin ongelmaani, koska historia on niin pitkä. Kuvaan tilannettani pieneksi ongelmaksi, koska tiedän, että moni kamppailee paljon suurempien asioiden kanssa ja niistä jopa selviävät. Itselleni tämä vain tuntuu suurelta. Ehkä olen hauras tai heikko? Tiedän järkiperäisiä ratkaisuja tilanteeseeni, mutta en pysty niitä toteuttamaan. Tuska on suuri. Tilanne…

Käyttäjä yksintaas aloittanut aikaan 04.03.2014 klo 13:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitan tänne jos saan sillä hieman oloani helpottumaan. Tämän vuoden alussa huomasin vaimossani jotain muuttuneen. Ihmettelin että mistä se johtuu ja tietynlaiset epäilykset valtasivat mielen. Sitten en pystynyt hillitsemään uteliaisuuttani ja tutkin vaimoni puhelinta ja postia. Ja sitten se lävähti silmille. Vaimoni oli ihastunut työkaveriinsa ja olivat suunnittelemassa jo pitemmälle…

Käyttäjä Väiski aloittanut aikaan 19.03.2014 klo 10:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ihmettelen vieläkin mitä teen ja miksi? Avomieheni jäi kiinni n 4 kuukautta sitten pettämisestä ja suhteesta. Nyt suhde on muuttumassa ystäväsuhteeksi tai niin minulle vakuutetaan. Samalla kuulin muutamasta muusta pettämisestä. Olin jo valmis eroamaan, mutta joku sai minut jäämään ja miettimään miten saisimme suhteemme toimimaan. Olemme käyneet perheneuvolassa ja seuraavalla…

Käyttäjä Pilpero aloittanut aikaan 14.03.2014 klo 14:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aiemminkin kirjoittanut täällä mustasukkaisuudestani ja nyt koen, että on jälleen tarve avautua ja purkaa tuntojaan kirjoittamalla. Poikaystävälläni, jonka kanssa olen seurustellut vajaan kaksi vuotta, on ystävä, joka saa minut tuntemaan ahdistusta ja mustasukkaisuutta. Tämä ystävä on nainen, johon mieheni on ollut vuosia sitten ihastunut. He ovat siis tutustunet alunperin…

Käyttäjä vasahtanyt aloittanut aikaan 03.03.2014 klo 21:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yhteistä elämää takana 15 vuotta ja yksi ihana pieni lapsi. Vaimollani on aina ollut jonkinasteisia masennusoireita, muttei ole suostunut niistä koskaan lääkäriin menemään. Yllensä syksyt ovat olleet hankalimpia. Hänen perheensä on, anteeksi vain ilmaus, melko köyhä ja itse olen ehkä keskivertoa paremmin toimeentulevasta perheestä. Minä siis ajauduin heti alkuunsa rahoittamaan…

Käyttäjä amanda3 aloittanut aikaan 22.03.2014 klo 16:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut poikaystäväni yli puolitoista vuotta ja rakastan häntä enemmän kuin ketään. Yhdessä olemme asuneet vähän yli puoli vuotta. Noin kuukausi sitten minua alkoi vaivaamaan ns pakkoajatukset suhteestamme ja tulevaisuudesta yleensä. Vaikka tiedän että rakastan häntä, päässäni pyörii ajatus siitä, että mitä jos en rakastakkaan. Tai entä jos en ole…

Käyttäjä sami1987 aloittanut aikaan 20.03.2014 klo 18:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

minulla oli tossa sellanen juttu että haen apua sellaseen kun minä syytin tossa avopuolisoa pettämisestä nytten mieli ihan maassa kun ne oli pelkkää valetta

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: