Pelästynyt itsekin omaa käytöstään

Pelästynyt itsekin omaa käytöstään

Käyttäjä tytsi aloittanut aikaan 28.04.2014 klo 11:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tytsi kirjoittanut 28.04.2014 klo 11:11

Olen alle 30v nainen ja parisuhteessa olen ollut 4v saman henkilön kanssa. Kuitenkin olen alkanut huomata itsestäni uusia piirteitä riitatilanteissa. Olemme molemmat hyvin voimakastahtoisia ja riitamme ovat kovaäänisiä. Kuitenkin nyt viime riitamme yhteydessä aloin tuuppia puolisoani, jollaista en ole koskaan aiemmin tehnyt. Tilanne lähti siitä, että puolisoni syytti minua kuviensa hävittämisestä, vaikka olin hänelle juuri kertonut että olin siirtänyt ne toiseen muistiin tietokoneella. Suutahdin siitä, sanoin että en halua sun syyttävän minua ja niinpä tuuppasin häntä kiukussani käsivarteen pari kertaa. Pelästyin itsekin tapahtunutta ja lähdin äkkiä pois tilanteesta (itse asiassa kävelin korttelin ympäri). 😮 Kävelyn jälkeen olin rauhoittunut ja saimme asian sovittua.

Isäni on joskus viinapäissään ollut väkivaltainen äitiäni kohtaan ja nyt pelkään, että minustakin tulee samanlainen. Nyt tunnen häpeää ja pelkoa enkä oikein tiedä mitä tehdä. Olenko väkivaltainen? Haenko ammattiapua vai miten tästä eteenpäin? 😯🗯️