Parisuhde, koti ja perhe

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3797
Käyttäjä Mansikka4 aloittanut aikaan 31.05.2014 klo 10:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen nuori virolainen nainen ja olen tosi huolissa oman kaverin perhestä. Eilen illalla soiti hänen 11v tyttö ja kuulin miten mies huusi naisen päälle ja löi häntä. Sen jälkeen soitin poliisin. Poliisi oti miehen mukaan. Myös oli mies lyönyt sitä tyttöä. Nyt he tulevat mun luokse, koska pelkävät mennä…

Käyttäjä aloittanut aikaan 04.06.2014 klo 19:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä menee kyllä täysin yli ymmärryksen. Miten äiti voi tappaa viisi vauvaa?

Käyttäjä viivinen aloittanut aikaan 18.04.2014 klo 23:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä kaivattaisi mahdollisia neuvoja, tukea ja apua! Parisuhdetta takana päälle vuosi, yhdessäasumista puolet ajasta. Jokin aika sitten saimme tietää, että olen raskaana ja päätimme pitää lapsen. Asiasta olemme molemmat onnellisia, mutta siinä rinnalla parisuhteessa jokin on pahasti vialla. Liekkö hormoonit vai mitkä, mutta minusta tuntuu, että riitelemme jatkuvasti. Minä vaadin…

Käyttäjä eltsu aloittanut aikaan 08.05.2014 klo 12:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

1,5 viikkoa sitten näytti testi plussaa mikä oli totaalinen järkytys kummallekin. Ehkäisy petti ja päätös oli selvä heti. Keskeytys. Jo suhteen alussa lisääntymisestä oli puhetta ja silloin tein selväksi etten halua lapsia, ikinä. Mies samaa mieltä siitä, onneksi. Tämän takia oonkin nyt ihan sekaisin. Keskeytys on tehty eilen ja kaiken…

Käyttäjä suvion aloittanut aikaan 22.12.2013 klo 10:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olenkohan kummajainen? Olen lähes viisikymppinen nainen, jolla pitkä, yli 10v parisuhde takana. Tulin jätetyksi täysin yllättäen tekstarilla! Suhteemme oli ns etäsuhde, mutta hyvin kiinteä. Meillä oli eri asunnot eri paikkakunnilla, mutta olimme yhdessä kaikki viikonloput, lomat, välillä viikollakin sekä soittelimme joka päivä 2-3 kertaa ja puhuimme tuntikausia vuorokaudessa. Tiesimme…

Käyttäjä Väiski aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 05:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Miten te joilla on ollut pitkä suhde puolisoonne ja teille on selvinnyt vasta nyt, että puolisollanne on ollut samaan aikaan toinen suhde niin mitä luullette, että olisitte tehneet jos toinen suhde olisi paljastunut aikaisemmin. Vaikea kysymys esittää. 🙂🌻

Käyttäjä Taistelukala aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 22:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moikka. Olen tänne ennenkin kirjoitellut, mutta nyt taas siihen tarve. Alan olla pikkuhiljaa lukko tilanteessa. Olen siis muutaman viikon päästä 18 vuotias poika, ja olen jo useamman kuukauden tapaillut hyvin tiuhaan 46 vuotiasta miestä. Hän on parhaita kavereita mitä mulla on koskaan ollut, ja tällä hetkellä läheisin ihminen. Tulemme toimeen…

Käyttäjä suontaka aloittanut aikaan 20.05.2014 klo 21:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Rakastan avopuolisoani, mutta yhteisestä elämästä on tullut minulle ahdistavaa. Avopuolisoni oli yli kaksi vuotta työpaikkakiusaamisen kohde ja kärsi työuupumuksesta, oli siis paljon sairaslomalla. Tilanne töissä korjaantui onneksi vuoden alussa. Tilanne kotona on kuitenkin pysynyt ennallaan, eli kaikki energiani ja positiivisuuteni (ennen niitä oli rajattomasti) hupenee toisen kannattelemiseen. Kun en ole…

Käyttäjä 19RSH93 aloittanut aikaan 25.05.2014 klo 13:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erehdyin kerran vihjailemaan naispuoliselle ystävälleni omista tunteistani. Itseasiassa kyseinen henkilö arvasi, että minulla ei ns. ollut puhtaat jauhot pelissä. Kadun edelleen virhettäni, nimittäin virhe se todellakin oli. Minä olen monta kertaa sanonut hänelle, että en halua mitään pahaa toiselle, mutta silti syön sanojani, kun yritän ajaa tätä asiaa eteenpäin. Toinen…

Käyttäjä lucrezia aloittanut aikaan 18.05.2014 klo 03:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vasta pari vuotta olemme olleet mieheni kanssa naimisissa ja nyt jo mietityttää, teinkö elämäni virheen kun menin hänen kanssaan naimisiin. Joskus ajattelen, että olin onnellisempi sinkkuna. Oli aikaa tehdä niitä asioita, jotka tekevät minut onnelliseksi eikä tarvinnut sietää hänen ärsyttävää käytöstään ja puheitaan. Jos hän huomaa, että jokin asia ärsyttää…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: