Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Stadintyttö aloittanut aikaan 15.05.2014 klo 12:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole ensi kertaa tässä tilanteessa. Tunnen itseni sosiaaliseksi invalidiksi. Paras ystäväni muutti takaisin kotiseudulleen Pohjanmaalle 7 vuotta sitten. Soittelemme säännöllisesti mutta täällä pääkäupunkiseudulla minulla ei ole ketään jolle soittaisin tai kutsuisin kahville tms. Elämä on kuljettanut kaikki kaverini erisuuntaan ja eri puolelle Suomea. Työpaikalta sain aiemmat ystäväni mutta nykyisessä…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 15.04.2014 klo 12:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vauva-arki – Väestöliiton liveryhmät Tukinetissä Väestöliitto pitää Tukinetissä toukokuussa avoimia chat-ryhmä, johon käyttäjät voivat osallistua 1-3 kertaa. Ryhmä on tarkoitettu kaikille vauva-arkea pyörittäville vanhemmille tai asiasta kiinnostuneille. Chattien ajankohdat ja teemat: Keskiviikko 7.5. klo 13-14.30 Lapsen uni – Toisinaan lapsen univalverytmi kehittyy mutkattomasti ja kuin itsestään, mutta toisinaan uniasiat saavat…

Käyttäjä Vanha mies aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lähes viisitoista vuotta uusperheellisenä, molempien lapset jo aikuisia ja poissa kotoa. Vaimo työkyvyttömyyseläkkeellä ja minä edelleen töissä. Äitienpäivän aamuna en ollut ennen yhdeksää aamulla siivoamassa huushollia, vaan torkuin aamiaisen jälkeen pedissä. Vaimolla kipsi kädessä ja siivoamassa vessaa. Tiesin ihan varmasti, että hänen lapsensa eivät ennen puolta päivää tule käymään, eivätkä…

Käyttäjä AKT aloittanut aikaan 12.05.2014 klo 18:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Olen tuntenut mieheni 14 vuotta, joista olemme olleet naimisissa kohta 3 vuotta. Miehelläni on todettu keskivaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö ja unihäiriö. Oireet ovat alkaneet jo noin 10 vuotta sitten. Terapiassa hän on käynyt n. 3-4 vuotta. En muista tarkalleen. Olen lueskellut täällä ryhmien keskusteluja ja löytänyt…

Käyttäjä VoimatoN aloittanut aikaan 30.01.2014 klo 22:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei,löysinpä tämmöisen nettisivun ja ajattelin jos täältä löytyis vähän juttuseuraa ja vinkkejä elämäntilanteeseeni 🙂 Elikkä,olen ollut parisuhteessa 9kk ja kaikki on sujunut hyvin tähän mennessä, kunnes kolme viikkoa sitten poikaystäväni yritti itsemurhaa. Veti lihaksia rentouttavia (kolmio lääkkeitä) n. 20kpl ja lisäksi kaljaa ja lonkeroa. Soitin ambulanssin ja vietti sit seuraavan…

Käyttäjä naxosh aloittanut aikaan 12.05.2014 klo 17:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä pari vuotta, ei ole lapsia. Toisen vuoden aikana mieheni käytös on kuitekin muuttunut suuresti.HUOM! Tiedostan ja ymmärrän että parisuhteessakin se arki astuu kuvioihin ja alkuhuuma laantuu. Kuten sanottu, mieheni käytös on muuttunut paljon. Hän lyttää tunteeni. Kun joskus kerron hänelle esimerkiksi että minua sattuu fyysisesti…

Käyttäjä aloittanut aikaan 09.05.2014 klo 16:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näin äitienpäivän kunniaksi saimme adoptiotoimistolta kirjeen.

Käyttäjä Naapuri aloittanut aikaan 06.05.2014 klo 14:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elämme nykyaikaa, jossa mies- ja nainen ovat tasa-arvoisia kaikissa elämän tilanteissa. Naapurissamme asuu keski-ikäinen perhe, johon kuuluu mies, vaimo, kaksi kouluikäistä lasta, hevosia ja koiria. Lisäksi heillä on iso talo ja iso pihapiiri. Mies on ilmeisesti vuorotyössä. Rouvalla oli aikaisemmin päivätyö, mutta nyt hän on vaihtanut alaa ja alkoi ”rekkamieheksi”.…

Käyttäjä huoh, blaah aloittanut aikaan 03.05.2014 klo 03:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten tuo mies taas tekee tuon. Kello on kolme yöllä, musiikki raikaa, juoppokaveri seuranaan pitää hauskaa, hyvä että jalat vielä kantaa. Talossa lisäksemme neljä lasta yrittää nukkua. Jouduin käymään yhden lapsemme kanssa puolen yön jälkeen vielä päivystyksessä, ja takaisin palattuani yksi kolmesta kotiin jääneestä lapsesta itkee sängyssään. Mies kaverinsa kanssa…

Käyttäjä Suusu aloittanut aikaan 01.05.2014 klo 09:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, tämä on palsta jossa olin pari vuotta sitten ja en olisi uskonut, että kaksi vuotta myöhemmin olen taas täällä… Kerron ensin vähän parisuhdetaustaani. Olen 35 vuotias ja ensimmäinen merkittävä suhteeni ja eroni oli viitisen vuotta sitten. Silloin oli kyseessä yli 8 vuoden suhde, joka päättyi minun aloitteestani tunteiden oltua…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: