Pitkä liitto muuttaa. Rakastetaanko? Jaksetaanko?

Pitkä liitto muuttaa. Rakastetaanko? Jaksetaanko?

Käyttäjä kuusenoksa aloittanut aikaan 10.06.2014 klo 03:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kuusenoksa kirjoittanut 10.06.2014 klo 03:36

Eka kertaa avaudun. Pitkä 20 vuoden avioliitto takana. Lapset kasvaneet ja osa muuttanut pois kotoa. Parisuhteemme on muuttunut pikkuhiljaa ja me samalla. Ollaan riidelty kovasti ja lapset siinä kärsivät. He ovat sanoneetkin, että erotkaa. Rakastan miestäni ja hän kai minua.

Nykyään hän ei halua tehdä liittomme eteen paljonkaan. Hänestä on tullut asian suhteen kyyninen. Ei usko, että mikään muuttuu. Minä puolestaan haluan rakkautta, suorastaan kaipaan sitä. Tuntuu, että millään ei ole merkitystä ja en tahdo jaksaa. Tänään oli mukava päivä ja meillä oli yhdessä hyvä olla. Kun sängyssä nukkumaan mennessä totesin, että voisiko minusta tykätä. Niin voi v… ja kyllä v…tuttaa. Hän on kai kyllästynyt minun rakkauden kaipuuseen.

Pitäisikö minun vain elää mukavaa arkielämää ja odottaa, jospa hän ohimennen tykkää. Voi olla, että itse elän jotain kriisiä ja siksi rakkaudenkaipuu on kova. Miehelläni on stressiä, tosin sitä on kestänyt jo aika kauan, ja siksikin minun tarpeet eivät ole etusijalla. Toisaalta kun seksiä haluttaa niin menee hyvin. Hän suuttuu pienistä asioista ja kiroilee silloin kunnolla. Hävettää lastenkin puolesta.

Nyt menen takaisin vuoteeseen ja haluan ottaa kaulasta ja halata. Mutta voinko tehdä niin, koska hän voi suuttua? Ja hyväksynkö hänen käytöksensä?

Käyttäjä lämminverinen+ kirjoittanut 10.06.2014 klo 23:51

Voi Kuusenoksa
rankkaahan tuo on, en voi muuta kuin olla aika inhottava, onkohan miehelläsi toinen?? En halua provosoida, mutta näin minulla kävi. Löydät kertomukseni "kyllä sattuu".
Jaksamista ja pohtimista sinulle, toivottavasti en tuonut turhia epäilyksiä elämääsi!

Käyttäjä Eveny kirjoittanut 12.06.2014 klo 21:26

Joo, saa kaivata ja saa haluta rakastaa. Eikä tarvitse hyväksyä toisen kamalaa käytöstä. Rakkaus on suurin voima maailmassa. Ihanaa, jos rakkautta saa, luonnollista, jos sitä haluaa kokea, luonnollista,jos siihen on iso tarve.

Pitäisi voida näyttää toiselle rakkautensa, mutta ihminen on hyvä oppimaan. Kuinka monta kertaa jaksaa yrittää, jos toinen aina torjuu?