Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Tuska
2Viime vkl:na rakkaista rakkain pahoin piteli minut ☹️ (taustaa) Olimme seurustelleet avo-puolisoni kanssa vuoden, ja koskaan ei mitään merkkejä ollut akressiivisuudesta. Aloimme rakentamaan yhteistä kotia. Muutimme viikko sitten yhteen ja olimme niin onnellisia toisistamme ja yhteisestä kodistamme ja lapsista.(ei yhteisiä) Kunnes tuli lauantain ja sunnuntain välinen yö. Illalla kävimme saunassa…
Olen lueskellut keskusteluja aiheesta ja haluaisin purkaa sydäntäni kertomalla myös oman tarinani. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä teini-iästä saakka. En osaisi kuvitella elämää ilman häntä, vaikka viime aikoina olen joutunut vakavasti punnitsemaan sitäkin vaihtoehtoa. Mieheni on pettänyt minua useita kertoja. Kolme vuotta sitten hän jäätyään kiinni pettämisestä hän oivalsi itse,…
Raivo. Kirkkaan punahehkuinen raivo. Henki ei kulje. Silmissä sumenee, sydän hakkaa hulluna rinnassa, järki lähtee, ääni jää. Viime viikon tiistaina aamulla yövuorosta tullessani etsin kadonneita autonavaimiamme…Löysin avaimet ja myös jotain aivan muuta. Hakemus raskauden keskeytykseen, raskausviikkot, ei ehkäisyä. Tajuan mitä näen, en voi ymmärtää. Selvää on vain se, että minä…
Yritän hieman lyhentää tekstiäni, kun en oikein tiedä mistä pitäisi alkaa kaikkea purkamaan… Kummanillani ja minulla oli pitkä suhde (melkein 10 vuotta), tässä ajassa oli ylämäkiä ja alamäkiä, mutta kaikista selvisimme. Taloudellisesti meillä meni hyvin, kävimme reissuissa ja juhlimassa yms. Kaikki piti olla hyvin, ystäviemme mukaan olimme unelmapari. Olimme jo…
Hei. Olen nuori virolainen nainen ja olen tosi huolissa oman kaverin perhestä. Eilen illalla soiti hänen 11v tyttö ja kuulin miten mies huusi naisen päälle ja löi häntä. Sen jälkeen soitin poliisin. Poliisi oti miehen mukaan. Myös oli mies lyönyt sitä tyttöä. Nyt he tulevat mun luokse, koska pelkävät mennä…
Tämä menee kyllä täysin yli ymmärryksen. Miten äiti voi tappaa viisi vauvaa?
Täällä kaivattaisi mahdollisia neuvoja, tukea ja apua! Parisuhdetta takana päälle vuosi, yhdessäasumista puolet ajasta. Jokin aika sitten saimme tietää, että olen raskaana ja päätimme pitää lapsen. Asiasta olemme molemmat onnellisia, mutta siinä rinnalla parisuhteessa jokin on pahasti vialla. Liekkö hormoonit vai mitkä, mutta minusta tuntuu, että riitelemme jatkuvasti. Minä vaadin…
1,5 viikkoa sitten näytti testi plussaa mikä oli totaalinen järkytys kummallekin. Ehkäisy petti ja päätös oli selvä heti. Keskeytys. Jo suhteen alussa lisääntymisestä oli puhetta ja silloin tein selväksi etten halua lapsia, ikinä. Mies samaa mieltä siitä, onneksi. Tämän takia oonkin nyt ihan sekaisin. Keskeytys on tehty eilen ja kaiken…
Hei! Olenkohan kummajainen? Olen lähes viisikymppinen nainen, jolla pitkä, yli 10v parisuhde takana. Tulin jätetyksi täysin yllättäen tekstarilla! Suhteemme oli ns etäsuhde, mutta hyvin kiinteä. Meillä oli eri asunnot eri paikkakunnilla, mutta olimme yhdessä kaikki viikonloput, lomat, välillä viikollakin sekä soittelimme joka päivä 2-3 kertaa ja puhuimme tuntikausia vuorokaudessa. Tiesimme…
kysymys
3Hei! Miten te joilla on ollut pitkä suhde puolisoonne ja teille on selvinnyt vasta nyt, että puolisollanne on ollut samaan aikaan toinen suhde niin mitä luullette, että olisitte tehneet jos toinen suhde olisi paljastunut aikaisemmin. Vaikea kysymys esittää. 🙂🌻