tunnen kuinka kuollen sisältäpäin

tunnen kuinka kuollen sisältäpäin

Käyttäjä angstgirl94 aloittanut aikaan 19.06.2014 klo 18:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä angstgirl94 kirjoittanut 19.06.2014 klo 18:33

Eli olen 20 vuotias nuori nainen, tutustuin netissä tähän ihanaan mieheen jonka kanssa olen ollut 4kk.
Alussa olimme vain kaverita netissä, kunnes tapasimme.
Aloimme seurustelemaan ja alussa kaikki oli tosi ihanaa.
Kerroimme jo alusta asti että meillä molemilla on psykkinen sairaus.
Minulla on skitsofrenia ja masennus. Hänellä on kaksisuuntainen mielenalanhäiriö.
Ekat hänen raivokohtaukset olivat lieviä ja nopeasti ohi meneviä.
Noin kuukausi sitten hän halusi et muutettaisiin yhteen.
Hän alkoi olemaan mustasukkainen ja omistava.
Mun piti poistaa facebookin ja en saa olla missään tekemisis toisten miesten kanssa.
Hän on kovin huomionhakuinen. Hänen pitää saada koko aian olla menossa ja esillä.
Hänen mieliala vaihtelee joka tunti. Nyt olemme äskettäin muuttaneet yhteen.
Ja nyt hän alkaa voida huonosti siitä. No hänen töissäkin menee huonosti mutta hän alkaa vaan enemmän masentua ja ahdistua. Hän uhkaq tappaa meidät molemmat tai itsensä
Ja hän koko aian moittii mua. Hän on kovin itse rakas ja hänen ego on suuri.
Alan miettimään onko hän myös narsisti?
Rakastan hänta tosi paljon ja kohta meen rikki koska hän loukkaa mua koko aian.
En kestä jäädä ilman häntä; (

Käyttäjä pöllöhuuhkaja kirjoittanut 02.07.2014 klo 01:57

Hei nuori hyvä nainen pelasta nyt itsesi ensin ja mene juttelemaan tästä jonkun luotettavan mielellään ammatti-ihmisen tai hoitajasi kanssa. Ei ole järkevää että kahden ihmisen elämä menee ruttuun, jos toinen vaan alkaa oireilla. Sun on lupa huolehtia itsestäsi ja velvollisuuskin itseäsi kohtaan suojella itseäsi ja rakentaa rajoja, joiden yli ei noin vain tulla: tarkoitan myös henkisesti - että ei toinen noin vaan voi alistaa, aliarvioida, halventaa tai kiusata "velvoittaen" sinua johonkin, mikä näyttäisi olevan hänen ongelmansa, eikä sinun.

Hae apua. Tappoleikkiuhkauksista pois kohti oikeaa elämää, missä arvostat ja rakastat hyvillä mielin itseäsi! Toisella on se sama velvollisuus itseään kohtaan, mutta hän ei näytä osaavan ajatella sitä, vaan vyöryttää omia ongelmiaan sinun ja parisuhteenne niskaan. Se on luonnollista ja anteeksiannettavaa, mutta silti sinulla on vastuu omasta elämästäsi - suojele itseäsi hyvillä mielin!🙂👍

Käyttäjä helemi kirjoittanut 02.07.2014 klo 06:46

Mieti, mikä on sinulle nyt, se paras vaihtoehto. Muutaman vuoden päästä olet, tuolla menolla, ihmisiä pelkäävä, ihmisraunio.