Parisuhde, koti ja perhe

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3797
Käyttäjä vasahtanyt aloittanut aikaan 02.07.2014 klo 22:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet vaimoni kanssa yksissä 15 vuotta. Mukana on ollut ylämäkia ja alamäkiä, hyviä ja vaikeita aikoja. Tuntuu, että viimeinen vuosi on ollut yhtä tuskaa. Kuten olen tänne joskus avautunutkin, häntä on lapsena vanhempien taholta pahoinpidelty, eli oikea selkäsauna kuului kasvatuskeinoihin melko pitkään. Riita tilanteissa, kun hän raivostuu riittävästi saan…

Käyttäjä HooPee aloittanut aikaan 03.07.2014 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, Olen petetty mies ja eropohdiskelujen äärellä. Omat ajatukset kiertää kehää ja eikä oikein ole vertaistukea, niin ajattelin kirjoittaa tänne. Vähän taustaa: Vaimo petti toisen naisen kanssa. Sain tietää asiasta ja kriisihän siitä seurasi. Sitä on pureskeltu tässä jonkin aikaa. Vaimo halusi aikaa selvittää tilanne itselleen ja sitä parhaani mukaan…

Käyttäjä minnuu aloittanut aikaan 27.06.2014 klo 17:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Istun hiljaa ja kuuntelen Nopsajalan Lupaan olla -biisiä kyyneleet poskilla. Voi kunpa minullakin olisi joku ihminen, joka rakastaisi minua niin. Mieheni kanssa ollaan ajauduttu erilleen. Ei seksiä, ei läheisyyttä. Toki välitän edelleen ja niin varmaan hänkin, mutta ei vaan enää osata olla tosillemme hyviä. Puhutaan välttämättömyydet. Lähinnä ollaan kuin kämppiksiä.…

Käyttäjä Limestiina aloittanut aikaan 27.06.2014 klo 22:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En odota, että kukaan osaisi sanoa mitään rakentavaa, haluan vaan kirjoittaa tämän itsestäni ulos muuallekin kuin omaan vihkooni. Sain eilen tietää, että koko 13 vuotta kestäneen yhteiselomme aikana mieheni on pettänyt minua useita kertoja maksullisten naisten kanssa ulkomaantyömatkoilla ja hakenut aktiivisesti seuraa netistä kotimaassa. Tänä aikana olemme saaneet kaksi lasta.…

Käyttäjä angstgirl94 aloittanut aikaan 19.06.2014 klo 18:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli olen 20 vuotias nuori nainen, tutustuin netissä tähän ihanaan mieheen jonka kanssa olen ollut 4kk. Alussa olimme vain kaverita netissä, kunnes tapasimme. Aloimme seurustelemaan ja alussa kaikki oli tosi ihanaa. Kerroimme jo alusta asti että meillä molemilla on psykkinen sairaus. Minulla on skitsofrenia ja masennus. Hänellä on kaksisuuntainen mielenalanhäiriö.…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 30.06.2014 klo 00:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Luottamus- mitä se on? Se on sitä, ettei minun tarvitse miettiä, soitatko salarakkaallesi tai laitat tekstiviestin heti, kun suljet kotioven lähtiessäsi töihin. Sanoinhan sinulle jo ennen suhteesi julkituloa, että tuntemukseni on, että heti suljettuasi kotioven unohdat perheesi. Tuolloin väitit, että se ei ole totta 😭 Luottamus- se, että menet todella…

Käyttäjä Daisybella aloittanut aikaan 26.01.2014 klo 23:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Usko itseeni loppuu aina näin iltaisin. Erosimme vasta pari viikoa sitten avomieheni kanssa ja nopealla aikataululla löysin uuden kodin itselleni ja pojallemme. Kaikki on päällisin puolin hienosti ja erokin tapahtui siististi, koska olemme edelleen hyvissä väleissä. Ex esimerkiksi kävi katsomassa asuntoja kanssani, laittoi lamput ja pesukoneen paikoilleen ym. Keskenäni ehkä…

Käyttäjä Toivo14 aloittanut aikaan 24.06.2014 klo 20:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen miettinyt paljon tuota lausetta. omallakin kohdalla varsin ajankohtainen, kun mieheni ilmoitti , että valitsee perheensä toisen naisen sijaan , ” vain ” lasten vuoksi. ovatko lapset ” vain?” miksi siitä puhutaan niin vähäpätöisesti ja ajatellaan, että kyllä lapset selviävät erostakin. niin selviävät, osittain siksi, koska heillä ei ole muuta…

Käyttäjä sydanpaikallaan aloittanut aikaan 29.06.2014 klo 01:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni kuoli noin puoli vuotta sitten auto-onnettomuudessa. Illalla miehen työauton sijaan pihaan kurvasi poliisiauto. Olen vieläkin ihan rikki ja hukassa oman itseni kanssa. Lasten takia jaksan herätä ja pyörittää arkea. Iltaisin tulee isku vasten kasvoja. Ei ole enää sitä, jonka kanssa jakaa arki ja nämä illat. Mulla oli kahdeksan vuotta…

Käyttäjä Palava aloittanut aikaan 18.04.2014 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla ei ole todellakaan ketään, jonka kanssa voisin puhua kasvotusten tilanteesta. Olen kaksi vuotta kärsinyt kohta 30 vuotta kestäneessä parisuhteessa: ennen niin, hellä, hauska ja huomaavainen mies ei puhunut, ei halannut ja rakastelikin vain pakon edessä. Oloni on ollut todella hylätty – ensin ajattelin, että kysessä on 50-kriisi, sitten ajattelin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: