Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Pettämistä, vai elämmekö parisuhteemme kulta-aikaa? Mieheni on vuorotyöläinen ja hänellä on jo jonkin aikaa ollut häntä nuorempi naispuolinen työkaveri. Hän on esimiesasemassa. Asia on minua vaivannut ja olemme keskustelleet aiheesta jonkin verran. Eniten minua vaivaa se, että he ovat päivin ja öin lähes kymmenen tuntia yhdessä. Hän sanoo kuitenkin yhteistyön…
Juhannusaaton päätteeksi mieheni jäädessä vielä naapuriin ”juhlimaan” minä tulin kotiin..koko ilta oli ällöttänyt minua ja saunan oven läpi olin jo nähnyt, kuinka naapurin akka ja mieheni suutelivat ☹️ tulin siis kotiin, aioin mennä nukkumaan, kun joku ”vaisto ” sai minut menemään takaisin naapuriin. Näky oli kauhea !! Naapurin akka hajareisin…
Laitan oman tarinani nyt tänne. 3 viikkoa sitten sanoi avomies, että hän on rakastunut 12 vuotta nuorempaan (työtoveri, naimisissa, n. 3 v. lapsi) naiseen. Tunne on molemminpuolinen. Elämäni romahti. Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, meillä on teini- ikäinen poika. Meidän suhteen alamäki alkoi n. 3v. sitten, kun mä olin…
Liitän tähän viestiin linkin HS:n blogin ”Olen valtavan väsynyt seksiin”. Hvin kirjoitettu ja niin totta. Toivottavasti tämän lukee mahdollisimman moni pettäjä ja petetty. Lukekaa ja ajatelkaa. Toivottavasti linkki aukeaa🙂 http://www.hs.fi/blogi/lujastilempea/Olen+valtavan+v%C3%A4synyt+seksiin/a1305857593519
Olen lukenut tätä palstaa jo pari vuotta. Olen saanut valtavasti tukea viisaista sanoista ja kokemuksista. Välillä on kyynel silmässä kun lukee jonkun vasta palstalle tulleen kirjoituksen ja huomaa ajattelevansa että eikö pettäminen lopu koskaan. Joka päivä joku herää samaan painajaiseen mihin itse heräsin 2,5 vuotta sitten. Meillä mies aloitti suhteen…
Heippa hei! Liityin tähän ryhmään vasta hetki sitten, kun koin että perheemme tarvitsee apua. Pahoittelen siis jo etukäteen jos kirjoittelen väärään paikkaan, ehkä joku ystävällinen osaa sitten ohjeistaa oikeaan paikkaan 🙂 Olemme nuori perhe ja meillä on pieni vauva. Mieheni äidillä on todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö. Koska hän asuu eri puolella…
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta ja meillä on kolme lasta. Suhteessa ei ole koskaan ollut väkivaltaa eikä pettämistä, mutta mieheni ailahtelevasta mielialasta ja kiukuttelusta sekä valheista liittyen alkoholin käyttöön olen kärsinyt lähes koko suhteen ajan. Lähes 10 vuotta jaksoin toivoa, että kaikki vielä muuttuisi paremmaksi, mutta ei,…
Olemme olleet 8 vuotta yhdessä, myös pari kertaa olen pidemmäksi ajaksi lähtenyt pois. Aina palanut takaisin joka johtaa siihen että ollaan samassa pisteessä. Meillä on myös ihana 4 vuotias lapsi. Arkemme lähinnä koostuu että mies pelaamassa sulkkista tai katsoo telkkaria (telkkari aina päällä mikä minua ärsyttää jos puhun tärkeistä asioista…
En enää tiedä mitä tehdä. Kaikki oli vielä keväällä hyvin, perhe oli koossa ja kaikilla asiat kohtalaisessa kunnossa. Alkukesästä äiti ja isä olivat päätyneet eroon, lähinnä äidin tahdosta. Isä muutti pois, siskoni hänen mukanaan. Isä masentui täysin. Hän oli ollut absolutisti jo lähes kymmenen vuotta perussairauksiensa vuoksi, mutta aloitti nyt…
Avomiehelläni on vakava psykoosi. Hän joutui toukokuussa sairaalaan ja on edelleen. Koko kevät oli yhtä painajaista kun hän oli jo silloin sairas, mutta kukaan ei tajunut sitä. Alkuvaiheessa hän sanoi rakastavansa minua, välillä taas puhuu erosta ja jostain avoimesta suhteesta, vaikka olemme kihloissa. Rakastan häntä todella paljon ja hän ei…