Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Moi, ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Muita miehiä minulla ei ole koskaan ollut. Mietinkin, että tämä taisi olla virhe, koska vartailua ei ole ja olen sekoamassa aikaajoin. Mietin usein, että vaadin itse toiselta liikaa ja yritän itse olla kunnollinen perhenäiti vaikka tunnen, etten jaksa yhtään toisen vaatimuksia minulle. Tunnen usein…
Olen ollut saman ihmisen kanssa yhdessä melkein 15 vuotta ja matkan varrella on alkanut tulla hiljalleen esiin kaikennäköisiä asioita jotka ovat herättäneet ristiriitaiset ajatukset ja saanut mielen uupumaan todenteolla ☹️ . Olen epäillyt puolisoni olevan narsisti tai ainakin hänellä ne piirteet korostuvat voimakkaasti! Ensin oli vitsinvääntöä ulkonäöstäni jolloin olin ylipainoinen,…
Otsikon asia tapahtui vuoden vaihteessa, asian sain itse tietää muutama viikko sitten. Erosin kihlatustani saman tien. Eksäni versio asiasta on, että hän ei ole pakottanut äitiäni mihinkään, asiassa on ollut kaksi aikuista humalaista ihmistä. Äitini versio on kyllä uskottavampi. En epäile häntä. Mitenhän elämääni eteenpäin jatkan? Parisuhde loppui hirveällä tavalla,…
Mieheni ei varsinaisesti pettänyt, mutta vieraili seksideitti-palstalla. Löysin sattumalta jonkun naisen p***u kuvia tabletilta, naisen johon voi ottaa yhteyttä. Asiasta on käyty aiemmin keskustelua, mikä on sallittua ja missä menee rajat. Tämä ylitti sen rajan. Nyt en enää tiedä mikä on totta ja mikä ei, ja pahinta on se että…
Tässä minun tarinani. Kyse on suurimmalta osin aviokriisistä, mutta myös minä-kriisistä (tai mitä tärmiä tuosta vois käyttää). Takana on 19 vuoden yhdessäolo, kummankin ensimmäinen suuri rakkaus ja vakava suhde. Viime kuun alussa riitelimme mieheni kanssa ongelmistamme (tuolla alla näkyvissä) ja tilanne päättyi silloin vielä yhteiselämän jatkamiseen. Jouduin lähtemään päiväksi pois…
Olen vajaa 30nen nainen. Olen ollut avoliitossa mieheni kanssa 8 vuotta. Kaikki alkoi oikeastaan viime kesänä (2013). Aloin itse miettiä, olenko onnelline, tässäkö tämä elämä oli. Meillä ei ole taloa, ei lapsia. Kihloihin olemme menneet -10, mutta sen jälkeen suhteemme ei ole edennyt mihinkään..Viime kesänä sitten tapasin juhannuksena miehen, jonka…
Umpikuja
3Olen ikävuosiltani alle 45. Silti olen kokenut hirvittävän paljon. Kaksi avioeroa; ensimmäinen yhteisestä päätöksestä ja toisella kertaa mies vain yksi päivä sanoi, ettei enää aio asua kanssani. Selityksiä en saanut. Kolmas kumppanini kuoli. Tunnen hirveää kelpaamattomuutta juuri nyt. Sitä ei paranna sekään, että eksyin nettideittipalveluihin ja voi hirvitys sitä pinnallisuutta.…
Minulle sosiaaliset tilanteet eivät elämäni aikana ole välttämättä aina olleet kovin helppoja. Tiivistetysti voisi sanoa, että lapsuuden ihmissuhteiden rakenteet näkyvät aikuisuuden parisuhteissa ja ihmissuhteissa. Joskus suhteessa ollessani menin kumppanini kanssa kyläpaikkaan, jossa hän tunsi lähes kaikki vieraat. Hänellä oli niissä vieraissa todella hyviä kavereita, joiden kanssa hän oli viettänyt paljon…
En tiedä mistä aloittaa, kaikki on vielä niin uutta. Tai ei sinänsä uutta, johan tätä on jatkunut kymmeniä vuosia, nyt vasta heräsin lopultakin tähän arkeeni. Olen aina se, joka on väärässä, olen aina se, jota voi halveksia, olen aina se, jonka mielipiteitä ja mielenkiinnon kohteita voi pistää halvalla, olen aina…
Minulla on hirveän paha mieli. Olen jotenkin viallinen kun en onnistu oikein missään ja elämä junnaa paikoillaan ja se on ihan oma vikani. Minua hyväksikäytettiin monta vuotta. Olin silloin 9.v kun se alkoi. Loppui kun olin 16.v kun kerroin poliisille asiasta. En varmaankaan ole vieläkään päässyt asiasta yli, enkä oikein…