Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen alle kuukauden päästä 18 vuotias ja olen seurustellut puoli vuotta 23 vuotiaan miehen kanssa. Suhteen alku meni hyvin, kunnes yksi ilta toin mieheni kotiin (asun vanhempieni luona) yöllä ja hän oli humalassa. Ovelta käännyttivät pihalle ja sanoivat ettei ole meille enää mitään asiaa. Poikaystäväni sai hirveät haukut elämäntilanteen takia,…
Oon sen tässä viime aikoina huomannu että ku oon pyörätuolissa mua syrjitään, erityisesti naiset, ainakin jos seurustelusta kyse. mitä mä teen.
Me erottiin sit nyt. Jos joku on lukenut kauan sitten kirjoittamiani kirjotuksiani, meillä on ollut hyvin vaihderikas suhde, koko tän kolme vuotta. Miehellä on ollut paljon pahoja tapoja, joihin minulla on ollut opettelua suhtautua. On ollut huumeita, lääkkeitä, pelaamista. Lisäks on ollut luonne-eroja, joissa vaan yksinkertaisesti ajatellaan asioista niin eri…
Joopa,nyt taas ydinasiaa eri otsikolla. Tarvitsen apua.En pääse millään yli vihasta pettämisen suhteista,enkä epäilyistä. Siitä,että mieheni jatkaa kohta taas suhdettaan työkaverinsa kanssa.Tiedän tunteita hänellä olevan. Miten ihmeessä päästä yli,vaikkakin en luota enää mieheeni. Joka päivä mietin,että mitä mieheni tekee työkaverinsa kanssa työpaikallaan.Naisella on vielä asuntokin asuntomme vieressä.
Pettämistä, vai elämmekö parisuhteemme kulta-aikaa? Mieheni on vuorotyöläinen ja hänellä on jo jonkin aikaa ollut häntä nuorempi naispuolinen työkaveri. Hän on esimiesasemassa. Asia on minua vaivannut ja olemme keskustelleet aiheesta jonkin verran. Eniten minua vaivaa se, että he ovat päivin ja öin lähes kymmenen tuntia yhdessä. Hän sanoo kuitenkin yhteistyön…
Juhannusaaton päätteeksi mieheni jäädessä vielä naapuriin ”juhlimaan” minä tulin kotiin..koko ilta oli ällöttänyt minua ja saunan oven läpi olin jo nähnyt, kuinka naapurin akka ja mieheni suutelivat ☹️ tulin siis kotiin, aioin mennä nukkumaan, kun joku ”vaisto ” sai minut menemään takaisin naapuriin. Näky oli kauhea !! Naapurin akka hajareisin…
Laitan oman tarinani nyt tänne. 3 viikkoa sitten sanoi avomies, että hän on rakastunut 12 vuotta nuorempaan (työtoveri, naimisissa, n. 3 v. lapsi) naiseen. Tunne on molemminpuolinen. Elämäni romahti. Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, meillä on teini- ikäinen poika. Meidän suhteen alamäki alkoi n. 3v. sitten, kun mä olin…
Liitän tähän viestiin linkin HS:n blogin ”Olen valtavan väsynyt seksiin”. Hvin kirjoitettu ja niin totta. Toivottavasti tämän lukee mahdollisimman moni pettäjä ja petetty. Lukekaa ja ajatelkaa. Toivottavasti linkki aukeaa🙂 http://www.hs.fi/blogi/lujastilempea/Olen+valtavan+v%C3%A4synyt+seksiin/a1305857593519
Olen lukenut tätä palstaa jo pari vuotta. Olen saanut valtavasti tukea viisaista sanoista ja kokemuksista. Välillä on kyynel silmässä kun lukee jonkun vasta palstalle tulleen kirjoituksen ja huomaa ajattelevansa että eikö pettäminen lopu koskaan. Joka päivä joku herää samaan painajaiseen mihin itse heräsin 2,5 vuotta sitten. Meillä mies aloitti suhteen…
Heippa hei! Liityin tähän ryhmään vasta hetki sitten, kun koin että perheemme tarvitsee apua. Pahoittelen siis jo etukäteen jos kirjoittelen väärään paikkaan, ehkä joku ystävällinen osaa sitten ohjeistaa oikeaan paikkaan 🙂 Olemme nuori perhe ja meillä on pieni vauva. Mieheni äidillä on todettu kaksisuuntainen mielialahäiriö. Koska hän asuu eri puolella…