olenko liian äkkipikainen

olenko liian äkkipikainen

Käyttäjä hannaleena2 aloittanut aikaan 27.08.2014 klo 21:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä hannaleena2 kirjoittanut 27.08.2014 klo 21:51

Tää asia on mulle ongelma, siksi päätin kirjoittaa siitä tänne.
En keksiny mitä muutakaan oisin tehnyt.. tuntuu, et ei oo ketään kenen kanssa tästä puhua.
Eli mulla on sellainen ongelma (tää saattaa tuntua jonkun mielestä pieneltä)
että jos joku syyttää mua jostain mitä mä en oo tehnyt, niin mulla palaa hermot samantien.
Olettaminen muutenkin ärsyttää mua.

Mut mun miesystävä on tehnyt sitä viime aikoina aika usein.
Meillä on tosi ihana parisuhde ja en oo ikinä ollut näin onnellinen, kun hänen kanssaan ja musta tuntuu, että hänellä on vhän semmoinen tapa olettaa.
Me ollaan puhuttu tästä tosi paljon..mut tää aihe aiheuttaa meille riitaa..

Esim. Mä puhuin hänen kanssaan tänään netin välityksellä ja videokuva oli päällä ja hän sanoi mulle että mä vilkuilen mun puhelinta kokoajan (siis tää kuulostaa näin todella typerälle) mutta mä en edes ollut oikeesti vilkaissut mun puhelinta ja mulla meni hermot ja rupesin huutamaan et miks h……ä sä luulet et vilkuilen mun puhelinta…
ja siitä synty sit kunnon riita.
Kun hän sitten ajattelee et miks mä suutun, et salaanko mä jotan kun mä suutun tuommosesta.. ja sit mua suututtaa entistä enemmän.
Mutta kun oon yrittänyt selittää, et se on mun tapa reagoida ja hänen tapansa reagoida jos häntä epäillään, on sellainen et hän ottaa rauhassa koska tietää et ei oo tehnyt väärää.
Mutta mulla menee hermot.
Mä haluan päästä siitä eroon koska tänäänkin hän loukkaantui.. ja mä en todellakaan haluais loukata häntä.
Mitä mä voin tehdä asialle? Siinä hetkessä se vaan tulee mun suusta ja mä raivostun..mitä mä vin tehdä asialle??