Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Menimme mieheni kanssa naimisiin keväällä ja voisin kuvailla liittoamme onnelliseksi. Meillä on suhteessamme kaikkea; seksiä, läheisyyttä, paljon puhetta, hauskaa keskenäistä huumoria, tilaa itselle ja kavereille jne. En osaa pyytää häneltä mitään enempää, sillä hän antaa minulle jo kaiken. Siitä huolimatta, että olen onnellinen mieheni kanssa, menin pettämään häntä kesän aikana.…
Ollaan oltu miehen kanssa 7 vuotta yhdessä, joista 2 vuotta naimisissa ja meillä on 1,5 vuotias lapsi. Seurustelusuhteemme alku oli tosi myrskyisä ja riitelimme paljon ja olimme monta kertaa eroamassa. Jostain kumman syystä olemme kuitenkin vieläkin yhdessä ja rakastan miestäni paljon. Noihin seurustelujen alkuaikoihin kuuluu kaksi yhden illan juttua, jotka…
Vaikka avioliitto ei mulle ole mitenkään uskonnollisessa mielessä pyhä, niin onhan se naimisiin meno merkki siitä, että sitoutuu toiseen loppuelämäksi ja se on mulle pyhää. Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka menee naimisiin ja vuotta myöhemmin on jo eroprosessi käynnissä. Kun menee naimisiin, lupautuu olemaan sen toisen rinnalla myötä- ja vastamäessä.…
Ja itsellä pää sekaisin kun mies soutaa ja huopaa…Tutustuimme nettitreffien kautta ja tapasimme alkukesästä, sitä ennen muutaman viikon tekstaillen ja soitellen. Eka treffit meni todella hyvin, toiset ja kolmannetkin.. Vietettiin aikaa jutellen ja jossain kahvilla käyden jne…Pidimme yhteyttä toisiimme lähes päivittäin jos ei nähty. Sitten yhtäkkiä täyskäännös. Kului viikko etten…
Hei, te joilla on puoliso joka sairastaa masennusta tai te masentuneet arjen tallaajat. Kaipaisin neuvoja ja tukea. Tunnen olevani umpikujassa. Olen parisuhteessa jossa mieheni sairastaa masennusta ja olemme olleet pitkään yhdessä. Tähän asti olemme pärjänneet niin kuin varmasti jokainen pariskunta, päivä kerrallaan. Nyt kuitenkin viime vuosi oli erittäin raskas erilaisten…
Olemme nuori ja tuore pariskunta (2 vuotta yhdessä) Puolisoni sanoo minua itsekkääksi, en hänen mielestään ajattele suhteen etua tai toisen etua, vaan aina omaa etua. En tajua tätä ollenkaan. Olen miettinyt ja pohtinut omaa itsekkyyttäni, koska haluan kehittyä ja muuttaa itseäni parempaan suuntaan. Mutta en vain tajua missä asioissa olen…
Mieheni jätti minut keväällä toisen naisen takia. Meillä on kaksi lasta, kun odotin esikoistamme hän jätti minut tämän saman naisen takia. Nainen antoi raskaus aikana ehdot ettei mieheni saa olla minun tai vauvan kanssa tekemisissä. Nyt hän oli antanut ehdon ettei mieheni saa olla minun kanssa tekemisissä. Lasten isä pomppii…
2,5 vuotta sitten huonossa työilmapiirissä minulle todettiin lievä työuupumus/masennus. Siinä vaiheessa päätin työsuhteen ja vaan makasin useamman kuukauden ja pikkuhiljaa elämä alkoi maistua. 7 kk jälkeen menin taas töihin ja kaikki meni mukavasti. Tänä vuonna kuitenkin mieleen on hiipinyt ahdistuneisuutta, haluttomuutta ja saamattomuutta. Laitoin sen kevätväsymyksen piikkiiin, mutta nyt kesällä…
Ei hän lopeta vaikka niin on lupaillu 11 vuotta. Olen päätöksen tehnyt, kaksi lasta 4 ja 6 ja en halu että ne on noiden kaljatölkkien ympäröivänä joka päivä. Vkloput haluisin käydä lasten kanssa esm. metsäretkellä ja käynkin, mutta miehellä on omakotitalossa aina tosi paljon tekemistä niin hän jää aina kotiin…
Eli olen 30v mies. Reissaan työkseni paljon ja ongelmat vaan paisuu koko ajan. Eli 5v sitten naisen kanssa joka valehteli kaiken ja syytti työtäni kaikesta no joo työlläni voi olla vaikutteita ku kotoota pois mutta kaikki asiat ahdistaa vieläkin valheet jatkuu toki ollaan erottu mutta suhteesta jäi tyttö lapsi minkä…