Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Anneeli aloittanut aikaan 12.09.2014 klo 12:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Minun tilanne on sekava. Olin tuntenut jo miehen ainakin 4-vuotta, harrastimme silloin tälloin seksiä ilman sitoumuksia. Sitten tulin hänelle raskaaksi ja kerroin asiasta. Hän rupesi käymään luonani ja olimme enemmän tässä vaiheessa vain kavereita, ei pussailtu eikä harrastettu seksiä. Nopeasti rupesimme kyllä pussailemaan, harrastamaan seksiä ja siitä sitten sovittiin…

Käyttäjä ValkeaKuinVeri aloittanut aikaan 11.09.2014 klo 11:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä on minun tarinana.. Tapasin tämän miehen eroni aikoihin. Alussa en tuntenut häneen mitään vetoa. En ulkoisesti…mutta hän osasi puhua ja yritystä riitti. Ajattelin että no antaapa yrittää. Pyyteli sinne ja tänne ja tuonne. Lopulta lankesin..voi luoja miten kadun sitä päivä. Aloimme tapailemaan. Tapaamiset tapahtuivat aina miten hänelle sopi. Vain…

Käyttäjä Abigail aloittanut aikaan 09.09.2014 klo 11:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on pakko päästä avautumaan jonnekkin. En vain jaksa koko ajan pyörittää kaikkea oman pään sisällä ja tämä on ainoa keino minkä keksin jotta pääsen hieman purkamaan! Heinäkuun lopulla eräs poika tuli juttelemaan minulle, olen siis hänet tuntenut nyt yli vuoden mutta silloin hän tuli ekan kerran facessa juttelemaan. Liikuimme…

Käyttäjä inkeri8 aloittanut aikaan 11.09.2014 klo 00:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eipä ole hääppöinen olotila. Keväällä kävin lääkärissä, koska kärsin armottomasta väsymyksestä, unettomuudesta. Töissä ei jaksanut tehdä kuin pakolliset, ylimääräiseen ei voimavarat riittäneet. Siinä itkun partaalla lääkäri tuumasi, että olen masentunut. Oloani helpottaakseen hän kirjoitti unitabletteja ja masennukseen pillerit. Viisi päivää saikkua, että saan levätä. Päivät vieri ja levätäkin sain, sen…

Käyttäjä HopeaHulda aloittanut aikaan 09.09.2014 klo 18:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viestini on pikaisesti kirjoitettu, vastaan mielelläni aukkokohtiin, mikäli vain osaan. Tuntuu, että nyt en pysty muotoilemaan asioita selkeämmin, vaan kaipaan vertaistukea mahdollisimman pian selvitäkseni pahimmasta shokista. Olimme tämän samaisen miehen kanssa n. puolitoista vuotta suhteessa, ja erosimme viime kesänä miehen aloitteesta. Eron käsittely jäi kesken, kun mies ei ollut halukas…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 04.09.2014 klo 23:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei 🙂🌻 Olen parisen vuotta taistellut tunne- elämäni kanssa miehen uskottomuuden jälkeen. Hyvin pianhan mies väsyi asian käsittelyyn ja käski puhumaan siitä muille, kuin hänelle. Niinpä varasin ajan ammattiauttajalle, josta on ollut kyllä apuakin. Nyt tilanne pettämiskriisissä on rauhoittunut mutta edelleenkään perhe- elämämme ei ole palannut ennalleen. Elämäämme häiritsee miehen…

Käyttäjä Amassados aloittanut aikaan 10.03.2014 klo 11:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heräsin tänään 02:15. Tai nukkuivatko aivot ollenkaan? Ei siltä tunnu. Kahteen viikkoon en ole nukkunut muutamaa tuntia enempää ja tänään päätin, että tästä alkaa mun uusi elämä. Jotain on nyt pakko tehdä. Nyt heti. Uusi päivä ja uusi sivu tässä sydänsurujen ja kriisien kirjassa. Mirtazapin ja Melatonin. Tällä coctaililla mun…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 10.09.2014 klo 13:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Nyt on vuosi takana suhdetta. Eli kaikki oli aluksi ihanaa, toki. Pian kuitenkin alkoi tulla määräyksiä, etten saa olla exieni kanssa tekemisissä. No tässä asiassa olen antanut periksi. MUTTA! Nykyään hän suuttuu joka asiasta. Välillä on liian vähän vaatetta, en saa edes kotona olla vähissä vaatteissa ettei vaan joku nää…

Käyttäjä eppu_li aloittanut aikaan 07.09.2014 klo 15:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 20 vuotias nuori naisen alku ja olen seurustellut ihanan poikaystäväni kanssa nyt hieman yli kaksi vuotta. Tapasimme toisemme netissä sattumalta ja vähän vajaat kaksi vuotta suhteestamme olimme kaukosuhteessa (välimatkaa hieman vajaa 400 km) ja nyt olemme asuneet yhdessä viisi kuukautta. Poikaystäväni on minua kaksi vuotta vanhempi. Suhteemme on…

Käyttäjä NuoriEmäntä aloittanut aikaan 05.09.2014 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä tässä tekisi. ☹️ Minulla mies ja 2 lasta; 2v ja 4v. Kun lapset olivat vauvoja hukutin heidät rakkauteen, pidin sylissä, hoidin hellästi, imetin pitkään, lepertelin. Olin varmasti hyvä äiti. 😍 Olen ollut nämä 4v kotona. mies töissä, rakentanut hartiapankilla taloa illat, ja harrastaakkin mies on ehtinyt. Minä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: