mieheni petti minua miehen kanssa

mieheni petti minua miehen kanssa

Käyttäjä johku80 aloittanut aikaan 07.10.2014 klo 17:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä johku80 kirjoittanut 07.10.2014 klo 17:19

Hei,nyt olisi hyvien neuvojen paikka.
olen päälle 30:nen perheen äiti,meillä on kolme lasta.
olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta.
kuukausi sitten sain mieheni kiinni pettämisestä,miehen kanssa.pariin otteeseen on kuulemma tämän miehen luona ollut.häpesi kovasti kiinni jäämistään ja lupasi maat ja taivaat jos en lähtisi.periaatteessa haluaisin antaa anteeksi ja yrittää jatkaa lastenkin vuoksi,en vaan tiedä miten tämän yli nyt pääsisi.jos hänellä on taipumusta tuollaiseen,löydänkö itseni muutaman vuoden kuluttua entistä pettyneempänä,vai voisiko tuo olla vain kokeilunhalua?miten te muut ajattelette,kiusaanko vain itseäni?

Käyttäjä Limestiina2 kirjoittanut 08.10.2014 klo 12:12

Moi! Ihan ensi alkuun tsemppaan vaikka sillä, että tässäkään asiassa et ole maailman ensimmäinen uhri. Tunnen vastaavanlaisen tapauksen, jossa lopputulos oli kahden piilohomon vapautuminen ja aidon elämän aloittaminen yhdessä. Vaimo on selvinnyt asiasta pystypäin, sillä häntä NAISENA ei yritettykään korvata. Muista ihan alkuun se. Toistemme seksuaaliselle suuntautumiselle emme voi mitään. Kokeilunhalua vai jotain muuta, siitä en voi miehesi puolesta sanoa mitään, mutta sinulle toivon rautaista lujuutta olla ylpeä itsestäsi, siihen ei ole mitään estettä!

Käyttäjä johku80 kirjoittanut 08.10.2014 klo 13:29

Mä nyt vaan niin kovasti toivon,että Tää olis ollu jonkunlainen kokeilu...en haluaisi erottaa lapsia isästään enkä rikkoa niiden kotia.mä en olis koskaan voinu kuvitellakaan tällaista ja syö kyllä sisintä oikein toden teolla.kai tästä on vaan häntä pystyyn nostettava ja katsottava mitä elämä tuo.mikäli tulevaisuudessa tulen samaan tilanteeseen niin ratkaisu on silloin paljon helpompi kun alkushokki on takana.