Mikä avuksi kun vain valehdellaan?

Mikä avuksi kun vain valehdellaan?

Käyttäjä hv aloittanut aikaan 29.09.2014 klo 01:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä hv kirjoittanut 29.09.2014 klo 01:11

Kaikki on alkujaan omaa syytäni! Miesystäväni on kokussa nettipeleihin, ja 3 vuoden seurustelun ja kahden lapsen jälkeen en enään jaksanut sitä että pelit meni meidän edellemme. Kaikki tuntui olevan ohi ja aloitin lyhyt aikaisen suhteen toisen kanssa, jonka sitten itse lopetin ja päätin muuttaa miesystävästäni erilleen koska mikään ei tuntunut toimivan. Asuimme erillämme ( lapset minun luonani) n 5kk, jonka jälkeen välimme lämpesivät jälleen ja muutimme yhteen. Kaikki sujui aluksi hyvin ja ostimme rivitalonpätkän. Kuitenkin alle vuosi sen jälkeen pelit veivät taas kaiken hänen aikansa, päätin lähteä lasten kanssa vanhemmilleni huilimaan. Seuraavana yönä näin ”miesystäväni” ja mennessäni sopimaan asioita löysin itseni sairaalasta. 6kk asuimme muualla, ja kas kummaa olimmekin taas saman katon alla. Hänellä oli ollut toinen nainen sillä aikaa kun olimme erillämme, lupasi lopettaa yhteyden pidon sen jälkeen kun olimme muuttaneet takasin. Nainen oli kuulemma pelkkä ”pano”. Kuitenkin kerta toisensa jälkeen hän jäi kiinni valehtelusta, melkein päivittäis oli ollut tekemisissä tämän pelkän ”panon” kanssa. Nyt kun viimeksi sovimme seurustelevamme ja olevamme rehellisiä hän kuitenkin pitää humalapäissään yhteyttä naiseen. Ja selvinpäin katuu ja selittää että kaikki on minun syytä kun kyselen liikaa. En enään ymmärrä..

Käyttäjä helemi kirjoittanut 30.09.2014 klo 10:23

..jaa, että pelkkä pano..onko se mies sitten pelkkä panija?
Tuosta tilanteesta pääsee pois, lähtemällä.
Tuntuu kuin, jotkut miehet ei ollenkaan arvostaisi naisia, ei vaimoaan, avopuolisoa, tyttöystävää, senkään vertaa sitä "panoakaan"...no, en kyllä tiedä arvostetaanko me naisetkaan, joka hetki miehiä, mutta harvemmin me "pelkiksi panoiksi" puhutellaan.
Yhdessä Piekkarin kirjassa mies sanoi, hän ei olisi eronnut vaimostaan koskaan, se toinen oli vain hupia...siis hupia!?

Käyttäjä hv kirjoittanut 30.09.2014 klo 22:11

En tiedä mitä ajatella kuvailusta "pelkkä" pano... Kuitenkin hän asettaa tämän oman perheensä edelle.. Ei kukaan tee niin "pelkän panon" takia.. Tänään taas hän sanoi menevänsä ystävälle, ja koska luottamus on huono lähdin tarkistamaan. Hänen autonsa ei ollut ystävän pihassa vaan lähellä "pelkkää panoa" ( ja he asuvat noin 5-8 km päässä toisistaan). Itse olin valmis laittamaan kaikken ilikoon jotta pystyisimme olemaan perhe. Kaiken tämän jälkeen kun hän on jäänyt kiinni hän vain syyllistää että kaikki on minun syytäni, ja on käskenyt minun muuttaa pois 2 vko:n sisällä.. Mutta jos en utelisi tai kyselisi/puuttuisi hänen tekemisiinsä voisin asua täällä. Mutta kuka hullu niin tekisi?

Käyttäjä helemi kirjoittanut 01.10.2014 klo 14:06

Jos ihan oikein ymmärsin, te voisitte asua yhdessä, jos annat miehen tehdä, kuten haluaa, kulkea, vaikka sen "pelkän panon" luona ja tulla sitten kotiin, jos sinä et edes kysele mitään.
Siis...minä olen jo vanha akka, nähnyt yhtä sun toista ja varsinkin sitä toista, jos sinulla on mahdollista hommata oma asunto tai nakata tämä "pelkkä yhteishyvä" pihalle, niin tee jompikumpi, jos itseäsi yhtään arvostat.
Voithan sinä ensin kysyä, onko sinulla prikulleen samat oikeudet...