Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä johnnyboy aloittanut aikaan 22.08.2014 klo 20:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kohta kolmekymppinen mies ja olen ajautunut elämässäni todella ikävään tilanteeseen: olen ollut uskoton avopuolisolleni. En kerran, enkä edes kahta kertaa vaan KUUSI kertaa ja seitsemän eri ihmisen kanssa. Häpeän itseäni, käytöstäni ja sitä, miten olen voinut toimia niin vastuuttomasti ja loukkaavasti avopuolisoani kohtaan. En ole harrastanut seksiä näiden ihmisten…

Käyttäjä Murusina75 aloittanut aikaan 05.03.2015 klo 19:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Löytyiskö täältä muita eronneita?Joitten kanssa vaihtaa ajatuksia?Olimme 4v yhdessä ja tuli ero,en koskaan oppinut kunnolla luottamaan mieheen. Olen kohta viikon asunut yksin uudessa kämpässä kissan kanssa.Exä auttoi paljon muutossa.Ollaan kyllä oltu yhteyksissä lähes päivittäin.Yhtenä iltana kävin hänen luonaan katsomassa yhden leffan.Silloin kävi mielessä,että olisi mukava vähän peuhata sängyssä…

Käyttäjä Kaikki sekaisin päässä? aloittanut aikaan 10.02.2015 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Saisinkohan täältä apua..? Olen aivan sekaisin. Minulla on päällisin puolin kaikki asiat todella hyvin. Siis ihan kaikki. Naimisissa olen ollut n 20v ja edelleen meillä menee hyvin, kuten mennyt aina kaikilla osa-alueilla. Vai meneekö? Ennen avioliittoa elin aika villin nuoruuden. Miehiä tuli ja meni. Kun menin naimisiin, olin uskollinen 15…

Käyttäjä lotus80 aloittanut aikaan 25.02.2015 klo 11:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni on mun tietojeni mukaan viimesen 8 vuoden aikana, hakenut seuraa netistä eri foorumeilta, hänellä on ollut tai on jonkinlainen suhde naiseen kenet tunnen ja tiedän. Mä olen ollut se kiltti kotivaimo joka hoitaa kodin ja peheen sekä käy töissä. Olen todella uuvuksissa useati ja en saa mitää apua kotiaskareiden…

Käyttäjä Maisa23 aloittanut aikaan 18.01.2015 klo 17:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mistä tietää, että ero on oman terveyden kannalta paras ratkaisu? Kuinka kauan läheistä pitää yrittää tukea ja kuinka vaikeaa elämä sairastuneen kanssa saa olla? Avopuolisoni sai diagnoosin pari vuotta sitten, eikä ole vieläkään parantunut. Nyt hän on kuulemma lähestymässä keskivaikean masennuksen kriteerejä, mutta toipuminen on niin hidasta ja epävakaata, etten…

Käyttäjä Joonuska aloittanut aikaan 27.05.2012 klo 19:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täällä on ollut paljon juttuja samantapaisista pettämiskuvioista ja toisista naisista kuin minulla. Haluan nyt kertoa oman tarinani, jota minun on vieläkin tapahtumana vaikea hyväksyä. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Meillä on kaksi lasta, ja elämämme on ollut läheistä, hyvää elämää. Onhan meillä tietysti ollut vaikeutemme, emmekä ole olleet…

Käyttäjä EllaBnella aloittanut aikaan 23.02.2015 klo 20:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä, voinko soittaa jonnekin. Kaikki vastaavat päivystykset taitavat olla juuri menneet kiinni, eikä tilanteeni ole sillä tavalla akuutti. Mistä olette saaneet apua vastaavassa tilanteessa? Olen katsonut netissä läpi joitakin sivustoja, joissa on kiinnostavan oloisia ryhmiä. Voiko tähän aikaan enää soittaa minnekään? Kiitos.

Käyttäjä yh aloittanut aikaan 01.03.2015 klo 10:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapasin elämäni miehen vajaa 10 vuotta sitten, ravintolassa. Ihastuin, rakastuin -heti. Hänessä tuntui olevan kaikki mitä miehestä toivoin… arvostus luontoon, erämies, kalastaja ja hän oli ´rokkari´-ja niin hot… Perustin tämän miehen kanssa perheen, meillä nyt kaksi lasta -jotka ovatkin paras asia mitä tuosta suhteesta on syntynyt. Kaikki merkit olivat jo…

Käyttäjä Mimmuli77 aloittanut aikaan 16.02.2015 klo 18:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mies jätti yllättäen 3,5 vuoden seurustelun jälkeen, tai yllättäen ja yllättäen, näitä jättämisiä on ollut koko suhteen ajan ja ovat tulleet aina sellaisissa tilanteissa, kun olemme lähentyneet, pystyneet puhumaan asioista. Minulle miehen halu lopettaa suhde on aina tullut täysin puun takaa, itse olen kokenut että meillä on mennyt silloin todella…

Käyttäjä tallulah aloittanut aikaan 28.02.2015 klo 00:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yritän olla kirjoittamatta romaania… Erosin aviomiehestäni 2 kk sitten, avioero laitettu vireille minun toimesta. 4 vuotta ollaan oltu naimisissa ja n. 8v. yhdessä. Olin pitkään onneton suhteessa fyysisen ja henkisen väkivallan takia (sehän jo itsessään on syy erota) mutta lopullinen niitti tuli kun tuntu että se pienikin kunnioitus minua kohtaan…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: