Parisuhde, koti ja perhe

3 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä tomppa22 aloittanut aikaan 15.09.2015 klo 12:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joo hei vaan, tuota ensimmäistä kertaa tänne kirjoitan. Olen siis 22 vuotias, 1 lapsen isä. Olen vähän hukassa tunteitteni kanssa kun olen aina ajatellut että en kaipaisi mitään apua ja että olisin kyllin vahva jaksamaan kaikennäköiset vastoinkäymiset. Mutta nyt on tullut ero 4 vuoden avoliiton jälkeen ja nyt kun asia…

Käyttäjä Ruusunen1992 aloittanut aikaan 26.10.2015 klo 00:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen hiljattain eronnut väkivaltaisesta miehestäni. Minua kiinnostaisi kuulla, miten pääsitte yli väkivaltaisesta exästänne?

Käyttäjä essikk aloittanut aikaan 23.10.2015 klo 23:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan oltu mieheni kanssa n. kaks viikkoo yhdessä ja n. kuukausi ollaan tunnettu mutta sinä aikana minulle on muodostunut pelko että mieheni lakkaa tykkäämästä minusta, ei rakastu minuun koskaan että minussa on jokin piirre tai asia minkä takia minut jättää. En uskalla olla onnellinen, aina odotan pahinta. Sekava teksti mutta…

Käyttäjä Minkka aloittanut aikaan 28.09.2015 klo 22:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen uusi tässä ryhmässä. Tilanteeni on tälläinen, ollaaan oltu yhdessä 25 vuotta joista naimisissa 21 vuotta. Selvisi alkukesästä, että miehelläni oli toinen nainen noin 5kuukautta jonka takia hän oli minut jättämässä, mutta harkittuaan asiaa jäikin minun luokseni. Mies luuli, että oli sössinyt kaiken niin pahasit, etten antaisi anteeksi. Aluksi…

Käyttäjä tarukissa aloittanut aikaan 14.10.2015 klo 16:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vastustan väkivaltaa mutta käytän sitä itse. Kun suutun, itseänikin pelottaa miten tekee mieli lyödä tai töniä tai tuhota jotain puolison omaisuutta. Kuitenkin muuten olen rauhaa rakastava joka kauhistelee aina maailman pahuutta. Tuntuu niin pahalta se mitä teen. Vaikka en lyö koskaan kovaa mutta silti. Yritän selittää itselleni että se on…

Käyttäjä Etelätuuli aloittanut aikaan 22.10.2015 klo 07:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! En tiedä mitä tehdä. Minulla ja miehelläni on takana lähes 10 vuotta yhteistä taivalta ja yksi alle 5v lapsi. Meidän suhteella menee huonosti, tosi huonosti. Suhteemme on ollut epätasapainoinen jo iät ja ajat. Itse olen lonteeltani alistuva, toisen tahtoon taipuvainen. Olen aina ajatellut, että voin luopua omista haluistani jos…

Käyttäjä baloo aloittanut aikaan 21.10.2015 klo 12:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo pitkään pohtinut tänne kirjoittamista ja seurannut aika ajoin muiden kirjoittelua ja etsinyt kokemuksia, jotka peilaisivat omaa tilannettani. Minulla on hyvin vähän ystäviä, joille pystyisin asioistani uskoutumaan ja silloinkin pelkään olevani taakaksi muille ja pidän tuskani sisälläni. Olemme mieheni kanssa olleet teini-ikäisestä asti yhdessä ja saimme kolme lastamme varsin…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 06.10.2015 klo 15:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ryhmä on suunnattu naisille, jotka haluavat käsitellä kokemaansa väkivaltaa turvallisessa ympäristössä. Verkkoryhmä alkaa Tukinetissä maanantaina 2.11. ja päättyy sunnuntaina 13.12. Haku ryhmään päättyy torstaina 22.10. Ilmoitamme ryhmään hakeneille valinnoista perjantaina 23.10. Naisten Linja Suomessa ry:n ohjaama verkkoryhmä antaa osallistujille tärkeän kokemuksen siitä, että monet muutkin väkivaltaa kokeneet naiset ovat läpikäyneet…

Käyttäjä ursus aloittanut aikaan 11.10.2015 klo 09:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan kaikille. Olemme olleet yhdessä vaimoni kanssa yhdessä 6 vuotta ja naimisissa siitä 3 vuotta. Olen ollut tietoinen alusta asti rakkaan vaimoni peloista. Hän pelkää hämähäkkejä, pimeää, autolla ajoa, tulta (asumme puulämmitteisessä talossa), ampiaisia. Nämä asiat hieman aiheuttavat haasteita(nykyajan muotisana), haluaisin enemmän ymmärtää vaimoani näissä asioissa. Mutta on hyvin…

Käyttäjä exään rakastunut aloittanut aikaan 11.10.2015 klo 20:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

6,5 vuotta joista kuutisen vuotta asuttiin yhdessä. Rakastuin ko. naiseen ”ensisilmäyksellä” ja tosiaan aika pian muutettiin yhteen. Näin pitkää suhdetta ei kummallakaan ollut pohjalla eikä kumpikaan ollut asunut kenenkään kanssa aiemmin. Olin onnellinen, vaikken sitä varmastikaan aina teoillani ja sanoilla osannut kertoa.. En todellakaan ymmärtänyt itsekään kuinka rakastunut olin. Tein…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: