Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä tuhotuksi tullut aloittanut aikaan 20.11.2015 klo 17:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni petti ja piti yllä suhdetta selkäni takana. Hän murskasi elämäni täysin tällä teollaan. En enää luota häneen, en kykene arvostamaan häntä. En kykene näkemään yhteistä tulevaisuutta. ”Meitä” ei enää tämän jälkeen ole vaikka jatkaisimme yhdessä. Olen varma että tämä liitto loppuu ennemmin tai myöhemmin ja siksi kysynkin neuvoa kuinka…

Käyttäjä nml aloittanut aikaan 28.10.2015 klo 18:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 22-vuotias tyttö ja ollut vuoden suhteessa pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Alusta asti suhde on tuottanut pahaa oloa erityisesti minulle – olemme hyvin erilaisia, itse olen äärimmäisen yliherkkä, mies puolestaan oikeastaan täysin tunnekylmä. Järki on sanonut jo pitkään, että ero on ainoa ratkaisu. Ja vaikka suhde on vasta suhteellisen…

Käyttäjä gygelnabel aloittanut aikaan 18.11.2015 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 47v. mies ja olen naimisissa naisen kanssa ”jolla ei mene hyvin”. Hän ei suostu harkitsemaan yhteisen yrittäjyytemme loputtua (erakkotyyppisenä & erityisherkkänä ihmisenä) töihin menoa ja minä elätän perhettämme 100 prosenttisesti. Hän on äärimmäisen turvallisuushakuinen ja pyrkii kaiken kattavalla kontrolloinnilla pitämään ”olot vakaina” ja tämä aiheuttaa mm. päiviä kestävää mökötystä…

Käyttäjä Nightingale aloittanut aikaan 15.11.2015 klo 17:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ahdistaa niin silmittömästi, että tuntuu että pää halkeaa kohta… Asun avoliitossa miehen kanssa, mutta meillä ei parisuhteen puolesta ole mennyt hyvin enää muutamaan vuoteen. Itse asiassa tilanne on ollut jo kohta kolmisen vuotta se, että vaikka asumme yhdessä, olemme oikeastaan ”vain” parhaat ystävät. Tähän tultiin siksi, että minä huomasin ettei…

Käyttäjä petronella aloittanut aikaan 03.01.2008 klo 21:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan.. olisi mukava kuulla onko muilla samanlaisia ongelmia kuin minulla tai miten olette niistä selvinneet/päässeet yli. Harkitsen juuri suostunko syömään mielialalääkkeitä vai yritänkö itse vielä kerran selvitä tästä. Kyse on siis sairaalloisesta mustasukkaisuudestani. Pelkään jatkuvasti että poikaystäväni pettää tai löytää toisen johon rakastuu. Hän sanoo kyllä rakastavansa minua ja…

Käyttäjä cocodero aloittanut aikaan 14.11.2015 klo 15:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 39-vuotias nainen ja parisuhteessa kaksivuotiaan lapseni isän kanssa. Elämäni on stressin, pelon, väsymyksen ja vihan tunteissa pyristelevää selviytymiskamppailua. Mieheni juo. Joka päivä. Viikonloppuisin vielä enemmän. Emme ole olleet suhteessa kuin muutamia vuosia. Tavatessamme hän oli täydellinen: omille lapsilleen energisenä, huolehtivana ja omistautuvana näyttäytyvä isä. Minulle rakastava ja huomioiva puoliso…

Käyttäjä toivokadonnut23 aloittanut aikaan 22.10.2015 klo 01:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen todella väsynyt. Olen tuntenut erään miehen 4 vuotta ja joista 3 vuotta ollaan seurusteltu. Tilanne on alkanut käymään nyt sietämättömäksi.Suhde on alkanut saamaan aivan sekopäisiä piirteitä. Alkuaika tämän tyypin kanssa oli aivan ihanaa, olin aivan sekaisin hänestä ja niin onnesta sekaisin etten huomannut hänessä mitään outoa vaikka jo silloin…

ero

5
Käyttäjä pertti78 aloittanut aikaan 22.10.2015 klo 21:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minä olen masentunut ja rikkonut lasteni kodin. masennus on tuhonnut minut ja suhteemme ja tehnyt myös vaimostani väsyneen. Sattuu kun vaimoni syyttää minua erosta ja kaikesta. En osaa toimia. Itken … Kerjään sääliä… en pidä itsestäni..Olenko oikeasti syypää kaikkeen`? välillä vaimo antaa ymmärtää että haluaisi mut takaisin. samana päivänä hän…

Käyttäjä jenkkikomedia aloittanut aikaan 09.11.2015 klo 21:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miehelläni on juuri 3-vuotta täyttänyt lapsi, joka viettää meidän luonamme melko paljon aikaa (vähintään yötä viikossa). Lapsella on meidän luonamme oma huone ja sänky, jossa lapsi nukkuu yöt vaihtelevasti. Lapsi on alkanut viime kuukausien aikana heräilemään joka yö 12 aikaan pyrkien meidän viereemme nukkumaan ja mieheni on sanonu lapsen äidille…

Käyttäjä siirinen aloittanut aikaan 29.10.2015 klo 21:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Elin kuukauisia miehen kanssa joka jätti-otti-jätti-otti. Tottakai järki sanoo ettei sellainen ole järkevää ja olisi pitänyt itse laittaa poikki. Hän oli kuitenkin elämäni täyttymys sain rakkautta, huomiota, ihanaa seksiä jota olin kaivannut niin pitkään. Vihdoin kaikki päättyi kun löysin hänet treffipalstoilta. Itkin..itkin..itkin ja ahdisti. Tunsin itseni niin turhaksi petetyksi…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: