Petetty ei unohda, suru jatkuu

Petetty ei unohda, suru jatkuu

Käyttäjä surullinen myy aloittanut aikaan 25.12.2015 klo 19:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä surullinen myy kirjoittanut 25.12.2015 klo 19:06

Tavallinen tarina; mies petti, jäi kiinni ja aneli anteeksiantoa.
Minä jäin vaikka anteeksi en kyennyt antamaan. Suurimmaksi osaksi jäin lasten takia. Lupasi taivaat ja maat, mihin en uskonut silloin enkä nytkään. Suunnaton suru jäi minun harteilleni. Välillä on hyviä hetkiä, välillä ei. Rakkaus kuoli kun tiedon saineikä ole palannut. En voi enää luottaa.

Sydämeni huutaa surua taas kun huomaan samat asiat kuin aikaisemminkin. Taas on joku toinen.
Tuntuu niin järjettömän pahalta. En mitään ihmeitä ole odottanut mut kuinka voi tehdä saman uudestaan ja olla kuin ei mitään olisi. Miksi ei sitten vaan lähde.
Onko tarkoitus vaan satuttaa minua.

Käyttäjä sappe kirjoittanut 03.01.2016 klo 00:17

Ehkä se oletkin sinä, jonka pitäisi vain lähteä? Voimia! Älä riko itseäsi liian pitkään ja liian pahasti.

Käyttäjä joku toinen kirjoittanut 03.01.2016 klo 03:38

Hei,
surullista kuulla tilanteestanne. Sanoit huomaavasi taas merkkejä toisesta, oletko ottanut asian esiin miehesi kanssa? Mielestäni kissakannattanosta pöydälle.

Käyttäjä Sirpale82 kirjoittanut 03.01.2016 klo 15:58

Moikka ☺️❤️
Petetty ei unohda, mutta voi kerätä voimat ja lähteä eteenpäin, sitten kun on valmis.
Olen surullinen sun puolesta, sinua kohtaan on tehty väärin.
Mies haluaa pitää sut jostain syystä, ehkä itsekkäästä syystään kuitenkin.
Lapset on kaikki kaikessa, onko he vielää pieniä?
Voi miettii ja kääntää asian niinkin päin, haluaisinko lapsilleni tuollaista isää?
Sinä ja lapset ansaitsette parempaa.
Minullekin on tehty samoin.
Jäljet se jättää, mutta tulevaisuudessa niiden kanssa pystyy elämään, nyt sinulla on kriisi, on tapahtunut jotain sellasta mitä et pysty vielä ehkä täysin tiedostamaan.
Älä hyväksy pettämistä.
Sinulle on olemassa parempaa.

Käyttäjä mariella kirjoittanut 04.01.2016 klo 09:34

Hei 🙂🌻
Surullinen Myy: mitkä ovat merkit, mistä huomaat miehesi pettävän jälleen sinua? Onko jotain konkreettista, vai sanooko sinulle vaisto sen, että näin tapahtuu.
Minä olen jotensakkin samassa tilanteessa: vaisto kertoo, etteivät kaikki asiat ole kunnossa. Tämän lisäksi miehelleni on keskusteluissamme tullut uusia sanoja, mielipiteitä (osa ristiriitaisiakin) ja sävyjä, jotka eivät ole häntä itseään.
Sitä pohdinkin, että mistä tulevat nuo yllämainitut vaikutteet. Myös joku hänelle soittelee enemmän: vastaanotettuja puheluja ajallisesti paljon mutta lokissa näkyvät puhelut ovat lyhyitä??? Sovimme aiemman uskottomuuskriisin aikaan, että puhelimemme ovat avoimia toisillemme. Miehän ei itse uskalla soitella: minähän voin tehdä saman jutun, kuin edellisen pettämisen aikoihin; vaadin puhelinerittelyt isojen laskujen vuoksi.
Tää on vaikee tilanne, kun toinen kuitenki vannoo uskollisuuttaan täysillä. Kuitenkin hän on muuttunut ärtyneeksi ja olen herkkä aistimaan hänen tunnetilansa.
Paljoa ei tarvi olla, kun hän siirtyy toiseen huoneeseen mm. nukkumaan. Sillä tavoin hän osoittaa mieltään, jos olen jostain eri mieltä, kuin hän 😞