Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Renaldo Moon aloittanut aikaan 24.11.2015 klo 12:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on tuolla toinenkin ketju nimellä ”Puolison huono itsetunto”, mutta nyt ajattelin tehdä uuden liittyen juurikin tähän otsikossa mainitsemaani. Hän paljasti nimittäin eilen, että kuulema ”todellinen” minä olen aivan muuta kuin mitä hän on uskonut/kuvitellut/halunnut uskoa. Minä olen järkyttynyt! En ole esittänyt mitään, miksi olisinkaan sillä hyväksyn hänetkin juuri tuollaisena.…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 01.12.2015 klo 17:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei 🙂🌻 Täällä on useita ketjuja uskottomuudesta mutta selkeyden vuoksi ajattelin aloittaa uuden. Eli; kuinka pian olette toipuneet uskottomuuskriisistä. Keskustelimme miehen kanssa aiheesta ja hänen mielestään kolme vuotta riittää paranemiseen aikuisella ihmisellä tai muutoin on joku lapsuuden trauma taustalla. Sekin on muuten jännä juttu, että hänen sanomana tuo kuulosti vieraalle;…

Käyttäjä surkea sussu aloittanut aikaan 21.07.2015 klo 07:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Alkuvuonna mies ilmoitti aivan puskista että hänellä on toinen nainen ja että hän lähtee. Takana liki 20 vuotta erittäin hyvää yhteiseloa, rakennettu talo ja yli 10 v avioliittoa jotka kaikki joutaa kankkulan kaivoon. Tarina on tämä perinteinen: työkaveri pikkujouluista. Kolme viikkoa kotoota lähdön jälkeen mies laittoi eropaperit ulos, mikä oli…

Käyttäjä Viviaana (Työntekijä) (Adhd-liitto ry) aloittanut aikaan 23.03.2012 klo 13:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Olisi kiva kuulla ajatuksianne, millaisia iloja ja mahdollisia haasteita lapsen ADHD oireet perheessä aiheuttavat? Onko rajoja helppo asettaa ja miten niistä saadaan pidettyä kiinni? Onko lapsella terapioita tai jotain tukea koulutyöskentelyyn? Oletteko saaneet hyvin itse tietoa ja tukea kasvatuskäytäntöihin? Näistä ja muistakin asioista olisi kiva vaihtaa ajatuksia tällä…

Käyttäjä aivopestyko aloittanut aikaan 26.10.2015 klo 10:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei teille kaikille..on ollut hienoa voida lukea kirjoituksianne, vahvistavaa ja ajattelua auttavaa, vaikken tietenkään kenellekkään toivoisikaan sellaisia kohtaloita mitä täältä löytyy, mutta sen olen saanut huomata että meitä huonosti suhteessa voivia on hyvin hyvin paljon. Itse olen 39 vuotias nainen, elän pitkässä parisuhteessa jota jatkunut 21 vuotta, lapsia on 4,…

Käyttäjä Mamma75 aloittanut aikaan 12.05.2015 klo 09:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viime vuonna käynnistyneen oikeudenkäyntiprosessin mukana on tullut paljon kaikenlaista ikävää niskaan. Miten oikeus sallii Suomessa sen, että julkisilla paikoilla puhutaan valheita ja huudellaan sukulaisille? Tuomari ei puuttunut siihen mitenkään! Minä olen yrittänyt selvittää asioita viranomaisten kanssa, mutta kun vastapuoli on kova valehtelemaan, niin lasten asiat menevät vain pahemmin solmuun! Nyt…

Käyttäjä mies41 aloittanut aikaan 11.11.2015 klo 12:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi. Minun voimani alkavat loppua puolison masennuksen takia. Se jäytää sisällä enkä itse enää osaa nauttia mistään. Olen seksuaalisesti turhautunut ja oman arvon tunto nollassa. Vaimoni on sanonut suoraan että seksiä on vain koska hän tekee sen velvollisuuden tunnossa. Halut hänen osaltaan ainakin minua kohtaan hävinneet jonnekin. Hän ei itsekään…

Käyttäjä Apolloperhonen aloittanut aikaan 29.04.2015 klo 15:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kävin eilen ensimmäisnen kerran terapeutilla. Yksityisellä ja maksan sen itse. Oli outoa mennä sinne. Aivan vieras ihmien ja minun pitäisi selittää, miksi olen mennyt sinne. Kun en oikein tiennyt itsekään sitä. Mutta oli taitava terapeutti. Aluksi luulin, etten pysty sanomaan yhtään mitään, mutta yllättäen sitä puhetta riitti. Sovittiin seuraava aika.…

Käyttäjä siiri4 aloittanut aikaan 23.11.2015 klo 22:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen ollut suhteessa kohta kaksi vuotta mieheen, joka on osoittautunut työtä vältteleväksi. Itse työskentelen kunnan työllisyyspalveluissa ja koen asian ongelmaksi. Käytännössä hän asuu vanhempiensa mummolta perimässä huonokuntoisessa talossa, jossa ei ole edes suihkua. Ja ilmaiseksi. Hän maksaa köytännössä vain sähkön. Paikka on maatila, jossa viljellään, maatilan tuet tulevat miehelle,…

Käyttäjä puustelli aloittanut aikaan 06.11.2015 klo 10:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on sellainen ongelma et muutimme veljen kans pois kotoa tänä vuonna. Veli on armeijassa ja minä opiskelen toisella paikkakunnalla. Vanhemmat vaativat mua tulemaan joka viikonloppu kotiin ja veljen pitäisi myös tulla vapailla kotiin vaikka hällä on oma koti. Äiti ja iskä soittavat monta kertaa päivässä ja jos en vastaa,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: