Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei kaikille Täällä on paljon keskusteluja siitä miten suhde jatkuu pettämisen jälkeen. Haluaisin vaihtaa ajatuksia kanssanne siitä, miten suhde voi jatkua tai itse asiassa alkaa uudestaan avioeron jälkeen. Me erosimme mieheni kanssa miehen pettämisen vuoksi. Eron laittoi mies itse vireille ja myös sen vei loppuun. Minä en olisi tahtonut erota…
Olen aivan loppuunpalanut. Takana avioliittoa 11 vuotta ja liitosta 10 vuotias tyttö. Nykyinen mieheni piti olla sielunkumppani ja ihaninta mitä minulle oli koskaan tapahtunut. 5-6 vuotta sitten sain hänet yllättäen kiinni tekstiviestittelystä vieraan naisen kanssa. Mieheni kännykässä oli kuvia naisesta ja naisen rinnoista. Olin aivan shokissa. Minä palvoin miestäni ja…
Hei! En muista kirjoittaneeni minkäänlaiselle keskustelupalstalle sitten vuoden -99… Mutta tilanne on ajautunut sellaiseen pisteeseen että kaipaan tukea 😞 Olen 30-kymppinen, harvinaista sairautta sairastava. Teen työtä osa-aikaisesti sairauteni vuoksi. Olen seurustellut 3 vuotta avomieheni kanssa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä, ja menoa aivan välittömästi. Rakastan häntä valtavasti edelleen. Sain diagnoosini noin…
Moi! Tarvitsen vastauksia, tarvitsen mielipiteitä, koska en enään tiedä olenko oikeassa vai olenko hullu. Seurustelin vuosi sitten erään miehen kanssa, johon olin syvästi rakastunut. Erosimme huhtikuussa, koska hän käytti minua seksuaalisesti hyväksi. Kerron koko tarinan.. Olin Vuosi sitten viettämässä syntymäpäiviä ja otin alkoholia enemmän kuin oli tarkoitus.. Olimme silloisen poikaystäväni…
Moi! Olen naimisissa oleva reilu 3-kymppinen ja alta nelikymppinen mies ja minulla on vaimoni kanssa 6kk ikäinen poika. Olemme olleet yhdessä n kahdeksan vuotta, joista kaksi naimisissa. Olemme ajautuneet tilanteeseen, jossa haluan avioeron. Rakastan poikaani yli kaiken ja mietinkin seuraavaa: olenko huono isä jos eroan vaimostani ja en ole jatkossa…
Toissa vuoden alussa edellisen suhteen päätyttyä tapailin deittisaitin kautta kahta miestä yhtaikaa. Yksi kosi ja toisen kanssa lähdin tyhmyyttäni matkalle ulkomaille samoihin aikoihin. Sitä toista en enää tavannut matkan jälkeen, mutta kosineen kanssa menin naimisiin. Epäonnekseni hänen äitinsä kuoli juuri sen matkan aikana. Tämä asia vaivasi minua, mutta kun silloin…
Hei, minäkin avaan täällä tilannettani. Koska alkaa olla olo, etten enää saa henkeä. Olen parisuhteessa, yhdessä virallisesti neljä vuotta, kolmevuotias lapsikin meillä on. Suhde sai alkunsa aikoinaan salatapailusta. Mutta nykyhetkeen, olemme tilanteessa, jossa minä haluan erota. Kaikki asiat vain ovat kasaantuneet siihen, etten enää jaksa/halua olla yhdessä. En saa mitään…
…25 aviovuotta takana. Turvaton olo ja hämmentynyt mielentila. Sovimme asian yhdessä, vaikka minusta se lähti. Olemme olleet ystäviä n. 15 vuotta ja nyt vaan tuntuu, että haluaisi taas olla nainen miehelle. Tuntuu kuin oma heikkous ja haavoittuvuus olisi yhtäkkiä tullut elämään. Kukaan ei ole backuppina enää. Pelottavaa.
Hei kaikille. Minulla ei ole ketään kenelle puhua, joten tulin tänne, jos joku pystyisi antamaan ulkopuolista näkökulmaa ongelmaani. Tilanteeni on tämä: olen ollut neljä vuotta naimisissa miehen kanssa, jonka persoona on muuttunut kiltistä kamalaksi, meillä on 2v lapsi. Olen tarkkaillut ja tutkinut miestäni niin kauan, että pystyn sanomaan miltei varmasti,…
Olen uusi täällä. Sain viikko sitten tietää pettämisestä. Suhde alkanut viestittelynä ja seksiä ollut muutaman kerran( kertomansa mukaan). Suhde jatkunut n puolitoista vuotta. Seksin vähyyden uskonkin ihan käytännön syistä, ja eniten minua loukkaakin se että miehellä on tunteita tätä naista kohtaan. Olemme siis olleet 15 vuotta yhdessä, ja kaksi alakouluikäistä…