Aina yksin

Aina yksin

Käyttäjä Milla20 aloittanut aikaan 06.04.2016 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Milla20 kirjoittanut 06.04.2016 klo 14:48

Onpa tämä arki aina yksinäistä, vaikka on lapset ja kaikki. Jos olisin tiennyt että minkälaiseniehen saan niin olisin jättänyt väliin. En ole myöskään tavannut entisissä suhteissani yhtä inhottavia sukulaisia. Ehkä ovat kateellisia ja katkeria minulle, mitä en oikein ymmärrä, kun olen ollut kovasti masentunutkin. Jotku silti osaavat olla katkeria. Esimerkiksi nyt tuli ilmi että mieheni sisko on tekemässä minusta rikosilmoitusta jonkun facebook-kirjoitusteni vuoksi? Hetkinen, eihän mulla edes ole mitään facebookkia! Tosin mulla on siellä valeprofiili, ihan omasta päästä keksitty nimi ja tunnus, en siis esiinny kenenkään nimellä tms. Enkä ole tännekään kirjoitellut nimillä enkä varsinkaan henkilöiden oikeilla nimillä. Tulee vaan mieleen että onko kyseinen tantta kirjoitellut/lukenut minun kanssa täällä ja suuttunut asioista mistä kirjoitan. Kyllä nyt olisi jo aika erota miehestäni ja jättää hänet ja hänen narsistisukunsa taakse. Jokin se vaan pidättelee minua tässä… Oon vaan liian heikko pakenemaan. Mieheni sisko heti aluksi alkoi nimittelemään minua kun oli nähnyt minut. Lähdin kerran vaan yksin kävelylle kun oli ollut riitaa mieheni kanssa. Mieheni tietty oli ollut siskoonsa yhteydessä heti ja sisko laittanut että ei ole normaalia vaan lähteä kävelylle, ei hän ainakaan kuulemma lähtis. Noh taitaakin hänen ja hänen miehensä suhde olla pelkkä riippuvuussuhde ja kulissi kun ei kävelylläkään saa käydä itsekseen. Ja tiedön, minussakin on paljon vikoja, mutta tarviiko mieheni kertoa meidän parisuhdeasiat kaikille, esim entisille panoille ja sukulaisille. Minä en ainakaan ole levittänyt meidän suhteen asioita ulkopuolisille, mutta kohta alkaa tehdä mieli levittää. Tietäisivätpä ainskin että mitä kaikkea on mulle tehnyt.