Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 07:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2012 klo 07:28

Täällä ei taida olla itkemiseen vielä ketjua tai en sitä ainakaan löytänyt?
Milloin siis itkit viimeksi ja miksi?

Minä itkin eilen. Tietenkin äitiäni ja yksinäisyyttäni. Vaikka yksin viihdyn tosi hyvin, välillä tulee hetki, kun kaipaa jotain. Sitten itkee hetken ajan ja taas viihtyy yksin.

Käyttäjä Zr kirjoittanut 31.07.2013 klo 00:42

Viime yö meni itkiessä. Liikaa syitä yleensä, että pää hajoo pohtiessa. Tällä kertaa tosin mielessä pyöri erityisesti oman ajattelumaailman eristynyt suhde muuhun maailmaan tjsp. Vaikea selittää asiaa, mitä muut ei ymmärrä (tai oo kiinnostuneita ymmärtää). Noh, se siitä.

Käyttäjä Mä2 kirjoittanut 01.08.2013 klo 00:19

Äsken. en jaksa enää

Käyttäjä Huusaa kirjoittanut 01.08.2013 klo 18:54

Tunti sitten. Poikaystäväni on kaukana sukuloimassa eikä oikein osaa vastata viesteihini siten kuten haluaisin. Pelkään että karkotan hänet luotani sanomalla että mua ärsyttää sen tyyli välillä. Nyt juon viinaa jotten itkisi. Ei kovin tervettä.☹️

Käyttäjä pesco kirjoittanut 03.08.2013 klo 05:21

Rakas puheli taas kauheen itsetuhosia juttuja ja mä vaan itken ja pelkään ku yritän nukkua. Mistään ei tuu mitään, miksen vaan voi parantaa häntä?

Käyttäjä amenopuu kirjoittanut 09.08.2013 klo 00:19

Itkin tänään puristaessani auton rattia. Muistin luulleeni hänenkin olevan onnellinen pitäessään minusta kiinni

Käyttäjä kirjoittanut 12.08.2013 klo 13:41

Itkettää niin saatanan paljon etten ikinä ennen ole näin itkenyt muistaakseni.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2013 klo 03:36

Koiran kuolemista pitää edelleen itkeä.

Käyttäjä kunsku kirjoittanut 23.08.2013 klo 14:20

Itkeny viimeksi tänään, sitä ennen eilen, ja toissapäivänä, ja sitäkin edeltävinä.. Koko viikko ollu yhtä itkua. Ja syynä on vaan se että oon vihdoin alkanu tajuamaan mitä kaikkea mun isä on mulle monien vuosien aikana tehny, ja kaikki se sattuu niin maan prkeleesti..!! Luojan kiitos mulla on aivan mahtava terapeutti, joka on tällä viikolla antanu mulle ylimääräisiä aikoja. Itkettää ajatellakin henkilöä jota kutsuin liian pitkään isäksi. Tällä hetkellä kutsun sitä vaan hulluksi kusipääksi.

Käyttäjä nosdonum kirjoittanut 23.08.2013 klo 19:26

Jokusen minuuttia sitten, lähinnä se kait johtui mitättömyydestäni

Käyttäjä -mette- kirjoittanut 24.08.2013 klo 07:09

Oon vaan itkenyt ja itkenyt taas koko yön kun ei täst elämästä tule mitään. Minua pelottaa kaikki tulevaisuus kun ei sellaist ole. En vaa jaksa elää. Ei ole elämää itkeä yöt ja kärsiä päivät tapahtuneitten asioitten takia. Luulen et minust on enää pienet sirpaleet jäljellä, ei enempää.....😭😭😭

Käyttäjä LunaDelicate kirjoittanut 26.08.2013 klo 19:33

Itkin viimeksi muutama tunti sitten. Kaipuu erästä kaksilahkeista kohtaan kasvaa kasvamistaan vaikka nähtiin vasta muutama päivä sitten. Hänen kanssaan tunnen olevani elossa, yksin taas, no, odotan vain että päivä menisi mahdollisimman nopeasti ohi.

Käyttäjä LunaDelicate kirjoittanut 26.08.2013 klo 19:36

kunsku kirjoitti 23.8.2013 14:20

Itkeny viimeksi tänään, sitä ennen eilen, ja toissapäivänä, ja sitäkin edeltävinä.. Koko viikko ollu yhtä itkua. Ja syynä on vaan se että oon vihdoin alkanu tajuamaan mitä kaikkea mun isä on mulle monien vuosien aikana tehny, ja kaikki se sattuu niin maan prkeleesti..!! Luojan kiitos mulla on aivan mahtava terapeutti, joka on tällä viikolla antanu mulle ylimääräisiä aikoja. Itkettää ajatellakin henkilöä jota kutsuin liian pitkään isäksi. Tällä hetkellä kutsun sitä vaan hulluksi kusipääksi.

kunsku, tiedän tunteen.

Käyttäjä våfflan kirjoittanut 03.09.2013 klo 15:30

Ihan muutama sekunti sitten tuli taas pillitettyy. Sama syy kun viitenä edellisenäkin päivänä: erottiin poikaystävän kanssa suhteellisen pitkän yhessäolon jälkeen ja nyt oon ihan hukassa. Haluisin vaan kuolla ☹️

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 03.09.2013 klo 17:40

Minä nykyään itken pieniä itkuja koko ajan. Semmosia että itkettää mutta ei kunnolla pysty itkemään. Viimeksi kunnolla itkin ensimmäisellä kouluviikolla ensimmäisen musiikin tunnin jälkeen. Ahdisti aivan kauheesti olla siellä, pidättelen itkua koko yksi ja puoli tuntia ja kun se loppu niin lähin täysillä meneen ettei kukaan nää. Ja itkin vaikka kuin kauan sen jälkeen. Koko matkan ku pyöräilin kotiin ja kotona itkin vaan. Se johtu siitä kuin mua ahisti. Siellä piti tehä kaikkia juttuja muitten eessä ja jotenki se vaan oli niin kauhee.

Käyttäjä kirjoittanut 14.09.2013 klo 19:15

Hieman piti itkeä, kun ei näy siskon talon valoa ja tuli hetken aikaa ikävä kaikkia.
Olen minäkin eri yksinäinen sotilas, kun eka illalla jo alan itkee.