Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 07:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2012 klo 07:28

Täällä ei taida olla itkemiseen vielä ketjua tai en sitä ainakaan löytänyt?
Milloin siis itkit viimeksi ja miksi?

Minä itkin eilen. Tietenkin äitiäni ja yksinäisyyttäni. Vaikka yksin viihdyn tosi hyvin, välillä tulee hetki, kun kaipaa jotain. Sitten itkee hetken ajan ja taas viihtyy yksin.

Käyttäjä pesco kirjoittanut 13.05.2013 klo 17:23

Eilen tirautin kyyneliä. Jäin yksin kun kaveri (tai no ihastus..) jäi junaan ja mun piti jäädä omalla pysäkillä pois. Kamala pelko siitä millon nään häntä seuraavan kerran. Sellainen olo että on yksin koko maailmassa. Ei yhtään huvittanut mennä kotiin. Itketti.

Käyttäjä Sofiaaa kirjoittanut 08.06.2013 klo 21:50

Itkin eilen illalla ahdistusta ja tuskaani, purin pahaa olo myös huutamalla. Tälläkertaa en satuttanut itseäni enkä muita.

Olin myös hammentynyt koska elämääni on tullut ihminen jolle olen kaikki kaikessa ja hänelle olen hyvin tärkeä. Sellaista ihmistä kun on ehtinyt ja se tuleekin juuri pahimmalla hetkellä, se ei vienytkään minua maahan vaan jatkoi minua jaksamaan eteenpäin ja uskoa että pystyn tähän, kiitos hänelle.

Toivon nyt että tämä alkaa nousta parempaan suuntaan ja elämä lähtee rullamaan paremmin vaikka viekin aikaa ja vieläkin tulee yhtääkkinäisiä ahdistus kohtauksia, välillä todella voimakkaitakin.

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2013 klo 08:24

Itkin aamulla, kun poistin elämästäni pari hyvää nettiystävää.
Joskus on vaan sekin tehtävä.

http://www.youtube.com/watch?v=MV3GDrybmmc

Käyttäjä Ida3 kirjoittanut 09.06.2013 klo 13:46

Tänään kun vanhempani riitelivät... 😭

Käyttäjä pesco kirjoittanut 23.06.2013 klo 00:07

Äsken tippui pari kyyneltä. Jotenkin hukassa oleva olo itsensä kanssa. Nyt olen ollut kolme päivää vain kotona ja ahdistaa ihmisten tapaaminen. Ahdistaa kun kausittain haluan paljon tekemistä ja sitten käperrynkin oman pääni sisään enkä päästä ketään lähelle. Toisaalta ikävä erään tietyn ihmisen läheisyyttä, mutten tiedä mitä asian kanssa tekisin. Suhde ahdistaa ja ei ahdista, mutta me ollaan liian erilaisia.

Käyttäjä jennyex kirjoittanut 01.07.2013 klo 00:23

Noin tunti sitten.. Ja syystä en tiedä tarkemmin. Ahdisti vaan ihan hirveesti.

Käyttäjä Breddye kirjoittanut 09.07.2013 klo 13:59

Itkin viimeksi eilenillalla. Olin niin pahoillani siitä, että olen niin huono tytär äidille ja isälle.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2013 klo 10:17

Tänään, koska taas ruumiini petti minut ja pitää olla pois hillasuolta ainakin yksi päivä.
Ahdistaa se junan räjähdys ulkomailla ja nyt tulee radiosta koko ajan hätävaroitus Vihtavuorelta, ehkä sielläkin räjähtää.
Ahdistaa elää tässä maailmassa.

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 10.07.2013 klo 10:33

Itkin viimeksi juuri äsken koska minun täydellinen päivä isovanhempien ja serkkuni kanssa meni pilalle kun veljeni tuli isäni kanssa tänne ja mä vihaan niitä molempia sydämeni pohjasta.😠

Käyttäjä pesco kirjoittanut 12.07.2013 klo 00:31

Näin yhden ahdistavan ihmisen ja mua itkettää ja hävettää oma selkärangattomuus. Ja on ihan kamala ikävä rakasta ihmistä, jonka nään vasta yli viikon päästä ja sitten pitää taas olla jonkin aikaa erillään :<

Käyttäjä ihme12 kirjoittanut 13.07.2013 klo 01:44

Itkin nyt, koska koulun alkaminen ahdistaa ja eläminen toisen ihmisen kanssa sekä tässä yhteiskunnassa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2013 klo 15:15

Minua itkettää, kun ihmiset ottavat hillasoille koiria mukaan. Ne eivät ole tottunett siellä kulkemaan vaan eksyvät. Nytkin netissä kaipaillaan monia koiria ja yhden löysin omien koirien kanssa tosi uupuneena makaamassa mättäällä. Koko yön reppana on ollut yksin.

Voimahalaus kaikille joilla on nyt paha olo.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2013 klo 07:28

Pitkäaikainen nettikaverini jonka kerran myös oikeassa elämässä tapasin oli kuollut helmikuussa. Minä en asiaa tietänyt, koska se ilmoitettiin nettipäiväkirjassa jota en koskaan ole seurannut. Kummallista, siksi luovuinkin vasta nettiystävistäni, en kestä heidän katoamisiaan.

Käyttäjä suicidalgirl kirjoittanut 28.07.2013 klo 22:02

itkin äske, koska halusin hirttää itteni ku muistelin kaikkee mitä ei ois pitäny muistella...

Käyttäjä rudy kirjoittanut 29.07.2013 klo 11:00

itkin heti tänä aamuna herättyäni kun tuijjotin kattoon ja mietin elämääni