Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 07:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2012 klo 07:28

Täällä ei taida olla itkemiseen vielä ketjua tai en sitä ainakaan löytänyt?
Milloin siis itkit viimeksi ja miksi?

Minä itkin eilen. Tietenkin äitiäni ja yksinäisyyttäni. Vaikka yksin viihdyn tosi hyvin, välillä tulee hetki, kun kaipaa jotain. Sitten itkee hetken ajan ja taas viihtyy yksin.

Käyttäjä heen kirjoittanut 19.06.2012 klo 23:46

Tänään itkin elämäntilannettani. Lähinnä turhauttavan tuntuista oloa. En millään haluaisi enkä jaksaisi elää. On niin paha olla että haluan kuolla. Mutta en voi, sillä en halua satuttaa läheisiäni. ☹️

Käyttäjä lose herself kirjoittanut 04.08.2012 klo 01:16

Eile itkin viimeeks, koska luin netistä kesäkissa runon ja se kosketti syvältä. Varsinki ku itellä on pentukissa (5 kk vanha). En vaa voi ymmärtää mite jotku voi hylätä kissan kesän jälkee ja aatella et kyllä se siellä pärjää.

Käyttäjä säälittävä........ kirjoittanut 03.09.2012 klo 16:40

Itse itken joka ilta......
Ilalla vain ennen nukkumaan menoa tulee itku koska muistelen äitini ja minun kolaria....
Se kolari muutti elämäni......
Itken aina koska mietin miksi en tehnyt mitään kun rekka tuli meitä kohti...... Meinasin itkeä silmät päästä kolarin jälkeisenä hetkenä kun näin äitini.... Ja kun kerrottiin että äitini oli lähtenyt maan päältä......
Olen nyt siis viimeiset 4 kk itkenyt niin paljon että silmiäni jo särkee...😭

Käyttäjä vanorah kirjoittanut 05.09.2012 klo 23:00

itkin tänään yksinäisyyttäni

Käyttäjä Santsa kirjoittanut 06.09.2012 klo 14:10

Itkin viimeksi touko-kesäkuun vaihteessa, koska mummomme menehtyi äkillisesti. Se oli meille tosi kova paikka, koska mummo oli meille erittäin läheinen ja tulimme hänen kanssaan hyvin toimeen. Toivon välillä vieläkin, että mummo olisi elossa ja saisimme viettää hänen kanssaan aikaa.

Käyttäjä cecelia kirjoittanut 14.09.2012 klo 23:59

Itken nyt. Vanhempani ovat eronneet ja isäni on tehnyt mm. lastensuojeluilmoituksen jossa on sanonut minun pahoinpidelleen äitini kanssa nuorinta veljeäni. Ja ketään ei oo koskaan pahoinpidelty äitin osoitteessa joten, joten WTF.
Ja nyt paras ystäväni ei vastaa minulle puhelimeen, joten olen varma että hän inhoaa minua ja itse inhoan itseäni. Ja haluan kuolla.

Käyttäjä Lumière kirjoittanut 16.09.2012 klo 22:43

Juuri nyt itken suruani pois, vaan ei tunnu millään helpottavan. Sydäntä vaan särkee, särkee ja särkee, eikä mikään auta. Sain jopa vietettyä aikaa erään pitkäaikaisen ystäväni kanssa, mutta ei sekään auttanut tähän kipuun ja suruun..! En tiedä enää mitä pitäisi tehdä, jotta voisin paremmin.. Itken nykyään päivittäin..

Käyttäjä snanni kirjoittanut 17.09.2012 klo 12:37

Itkin juuri äsken, koska itsetuntoni on todella huono ja pidän poikaystäväni exää paljon kauniimpana kuin minä, vaikka poikaystäväni on sanonut että olen kauniimpi. Exän facebook profiilikuvat saavat minut ahdistuksen partaalle ja saatan itkeä joka päivä ainakin tunnin sen takia.

Käyttäjä Ronttimus kirjoittanut 23.09.2012 klo 12:59

Itkin eilen, ehkä kaksi päivää sitten, oikeastaan en enää edes pysy selvillä milloin olen itkenyt. Itken niin sattumanvaraisesti, ilman minkäänlaista varoitusta. Itken, koska kaikesta järkeilystä ja saaduista vastauksista huolimatta en pysty kontrolloimaan rumia ajatuksia ja tunteita. Itken ilman syytä. Itken kaikesta siitä, joka myllertää vielä sisällä vaikka minun olisi pitänyt jo niistä ylipäästä. Yksittäisistä asioista en itke. Itken vain itkemisen vuoksi. Kuukausi liekö enemmänkin kohta kulunut tällä tavalla. Itkemisen arvoista minulla ei ole mitään, mutta itken silti.

Käyttäjä emppa2 kirjoittanut 23.09.2012 klo 21:31

itkin viimeks jotai 3 tuntii sitten ku mietin mun elämää & sitä ku entine huoltajani kuoli yms.

Käyttäjä Lumière kirjoittanut 24.09.2012 klo 17:46

Itkin viimeeksi viime yönä ja tänä aamuna, koska rakastamani ihminen aikoo heittää henkensä menemään, enkä pysty tekemään mitään estääkseni häntä ja todistaakseni, että eläminen kannattaa..

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2012 klo 20:28

Lumiere kerro jollekin aikuiselle tuosta kaverista.

Itkin just, kun huomaan että minulla on vaikea asia meneillään.
Haluan jotain mitä ehkä en halua. Eikä tämä itkemisellä miksikään muutu.

Käyttäjä pesco kirjoittanut 16.10.2012 klo 15:25

Itkin, koska sanoin viimein ystävälle, etten pysty enää olemaan tekemisissä hänen kanssaan. Oltiin oltu pahraat ystävät monta vuotta, mutta viimeisen vuoden aikana ei ole tuntunut siltä ja koko ihminen alkoi lopulta ahdistamaan todella paljon. En oikein ymmärrä miksi. Tunnen olevani petturi ja ahdistaa kenenkään "vanhan ystäväni" näkeminen.
En voi hypätä samaan bussiin tai käydä tietyissä puistoissa. Pelottaa. Mutta oli ihana itkeä, huutoitkua, pitkästä aikaa tänään. En ole kyennyt itkemään pitkään aikaan.

Käyttäjä Emsles kirjoittanut 22.10.2012 klo 20:38

Minua on itkettänyt koko viikonlopun aikana. Olen muistellut lapsuuttani ja surennut tämänhetkistä parisuhdettani, joka on vetämässä viimeistä henkeään. Minua itkettää ja itkettää ja itkettää. Mutta en ikinä salli itseäni itkemään kunnolla. Se sattuu enemmän. Kyyneleet haluavat tulla koko ajan nytkin.

Käyttäjä Tearless kirjoittanut 24.10.2012 klo 16:29

Itkin viimeksi eilen koska tuntu että kaikki hajoaa käsiini eikä mistään ole mitään hyötyä. :'( Melkein itken nyttenkin kun rupesin ajattelemaan asioita..