Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 07:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2012 klo 07:28

Täällä ei taida olla itkemiseen vielä ketjua tai en sitä ainakaan löytänyt?
Milloin siis itkit viimeksi ja miksi?

Minä itkin eilen. Tietenkin äitiäni ja yksinäisyyttäni. Vaikka yksin viihdyn tosi hyvin, välillä tulee hetki, kun kaipaa jotain. Sitten itkee hetken ajan ja taas viihtyy yksin.

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 22.12.2013 klo 21:58

Tuttu tunne! Mistä sulle huuetaan?

Käyttäjä ItsetuhoinenTyttö kirjoittanut 22.12.2013 klo 22:04

Milloin mistäkin. Äsken iskä huus mulle kun huomautin "mä oon vasta saanu ton pöydän siivottua ja nyt se on taas sotkunen kun sä siihen niitä tavaroita laitoit".
Nyt sit istun sängyllä, hakkaan päätä seinään ja yritän vastustaa viiltelemisen halua ☹️😭

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 22.12.2013 klo 22:16

Voi sua :c! Mulla on ihan sama juttu <3

Käyttäjä ItsetuhoinenTyttö kirjoittanut 23.12.2013 klo 10:45

Voimia sullekki Katsa! <3

Käyttäjä ItsetuhoinenTyttö kirjoittanut 23.12.2013 klo 15:22

Itken just nyt, koska ensin pikkuveli alko ulkona haukkuun mua tyyliin "homo" "vittupää" "vitun homoläskiperse". Sit äiti alko huutaan. 😭 😭😭 on oikeesti siinä ja siinä, etten viiltelis

Käyttäjä minhuet kirjoittanut 23.12.2013 klo 22:33

mä en muista edes aikaa koska olisin viimeksi itkenyt ja miksi? mulla on niin monen vuoden takaiset traumat/niin vaikea elämä, etten ole oppinut käsittelemään tunteitani moneen vuoteen, useimiten ne ovat minulle täysin tuntemattomia ja monesti mulla voi olla niin että olen kuin kivi, mutta jos sisälle pääsee, niin sitten vuodan kun vesi virtanaan...