Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 07:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2012 klo 07:28

Täällä ei taida olla itkemiseen vielä ketjua tai en sitä ainakaan löytänyt?
Milloin siis itkit viimeksi ja miksi?

Minä itkin eilen. Tietenkin äitiäni ja yksinäisyyttäni. Vaikka yksin viihdyn tosi hyvin, välillä tulee hetki, kun kaipaa jotain. Sitten itkee hetken ajan ja taas viihtyy yksin.

Käyttäjä laura20 kirjoittanut 31.12.2012 klo 08:45

En edes muista, milloin viimeksi olisin itkenyt. Vuosi sitten? Kaksi? Pitkä aika siitä kuitenkin on. Olo on koko aika sellainen, että voisi itkeä muutaman tunnin putkeen, mutta en saa vain itkettyä. Olen niin pitkän aikaa kieltänyt itseltäni kyyneleet, ettei niitä enää tule. En anna itselleni periksi ja itke.

Olen kateellinen teille, jotka voitte itkeä. Se puhdistaa ja olo on helpompi sen jälkeen, vaikkei siinä itkiessä siltä tunnukaan. Joten itkekää, niin paljon kuin ikinä tekeekään mieli.

Käyttäjä Riiksu kirjoittanut 01.01.2013 klo 18:09

Itkin viimeksi viime yönä eilen monta tuntia putkeen. En oikeen miksi. Itketti. Vieläkin on paha-olla. Tosi paha-olla.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 02.01.2013 klo 09:45

Riiksu kirjoitti 1.1.2013 18:9

Itkin viimeksi viime yönä eilen monta tuntia putkeen. En oikeen miksi. Itketti. Vieläkin on paha-olla. Tosi paha-olla.

Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti asiasi järjestyvät.
IisaMari

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2013 klo 16:16

Mitäs Riiksu nyt kuuluu?

Minä itkin eilen, tänään jatkan, kuollutta kissaani.

Käyttäjä essukka kirjoittanut 31.01.2013 klo 21:59

Itkin viimeksi pari tuntia sitten koska olen niin epävarma itsestäni, elämästä sekä itkin ikävää.

Käyttäjä haluankuolla kirjoittanut 01.02.2013 klo 00:28

Itkin tänään koko illan, koska mulla ei ole mitää halua enää elää.😭

Käyttäjä Vanki kirjoittanut 02.02.2013 klo 21:44

Tänään töihin ajaessani.. Ajatukset ollu niin sekaisin. Ahdistusta elämän päämäärättömyydestä ja rakkauden puutteesta 😭

Käyttäjä <3Quartier<3 kirjoittanut 04.02.2013 klo 19:44

itkin viimeeksi viikko sitten kun voimat loppuivat taas ihan täysin. viikko sitten sunnuntaina romahdin kotona ja itkin monta tuntia. itku päättyi vasta kun jonotin sairaalan päivystyksessä ja lopulta päädyin osastolle. itku loppui siihen vaikka olenkin sisältäni itkenyt siitä asti koko ajan. edes seuraavana päivänä kun päädyin junaradalle makaamaan ja poliisit minut sieltä hakivat, ei itku tullut. olen ollut sen jälkeen täysin lamaantunut, neljä yötä olin osastolla ja nämä muutama päivä kotona on ollut kauheita. odotellessa sitä seuraavaa täysromahtamista koska psykiatrian polilta on turha odottaa minkään näköistä apua vaikken edes saa nukutuksi.

Käyttäjä izmoroz kirjoittanut 12.02.2013 klo 12:45

Itkin viimeksi eilen illalla kun ajattelin masentunutta ystävääni ja sitä, ettei hänen olonsa parane yritinpä mitä tahansa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2013 klo 13:28

Samoin itkin eilen illalla, kai aivan turhaan. Aamulla vielä piti miettiä ja itkeä, kun tuli tunne, että myös työpaikalla ajatellaan mulla olevan vain tekosyy eikä oikeita syitä siihen etten mene joka aamu toimistolle vaan jään tekemään etätöitä kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2013 klo 14:18

Helvetti etten jaksa näitä ainaisia sairauslomia.

Käyttäjä tronic kirjoittanut 23.02.2013 klo 23:18

Viime yönä joskus kahden aikaan, kun väsytti ja ahdisti. Syynä ihan vaan se, että muistin taas kerran, että olen ruma ja tyhmä eikä mulla ole tulevaisuutta. Noin kauniisti kiteytettynä.

Käyttäjä Tuula3 kirjoittanut 24.02.2013 klo 21:17

Itkin viimeksi äsken. Itkin häpeääni.

Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2013 klo 13:50

Haluatko kertoa mitä häpeät?

Äsken minäkin itkin, kun kaikki taas vaihteeksi riippuu jostin hemmetin veriarvoista.
Minua suorastaan itkun jälkeen veinaa alkaa jo vituttaan rankasti.

Käyttäjä neilikka18 kirjoittanut 11.05.2013 klo 23:58

Itkin tänään., en ilosta enkä surusta.. ainoastaan elämästä joka ei ole kaikille meille tasavertainen.. Mitä kovempi nuoruus sitä rikkaampi vanhuus ,toivon ainakin.