Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Milloin itkit viimeksi ja miksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 07:28 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2012 klo 07:28

Täällä ei taida olla itkemiseen vielä ketjua tai en sitä ainakaan löytänyt?
Milloin siis itkit viimeksi ja miksi?

Minä itkin eilen. Tietenkin äitiäni ja yksinäisyyttäni. Vaikka yksin viihdyn tosi hyvin, välillä tulee hetki, kun kaipaa jotain. Sitten itkee hetken ajan ja taas viihtyy yksin.

Käyttäjä Scared24h kirjoittanut 29.03.2012 klo 20:33

Itkun eilen. Koska muistelin kuollutta kaniani.

Käyttäjä Ansku95 kirjoittanut 31.03.2012 klo 14:46

Itkin viimeksi noin kaksi viikkoa sitten, kaipasin äitiäni aivan liian paljon.

Käyttäjä BlackDreaming kirjoittanut 31.03.2012 klo 18:26

Itkin eilen, sillä en sietänyt menetystä jonka koin..

Käyttäjä atutta kirjoittanut 31.03.2012 klo 22:23

Hevoseni kuoli pihalle, kaatui suorilta jaloilta, verta alkoi pulputa sieraimista valkoiselle hangelle. Aortan repeämä?

Itkin vasta kahden viikon päästä, kun sain viallisesta keittiönvalaisimesta sähköiskun ja se sai aikaan rytmihäiriöltä tuntuvan vapinan sydämeen.

Vasta sitten uskalsin itkeä särkynyttä sydäntä , hevoseni ja minun.

Käyttäjä LPa kirjoittanut 31.03.2012 klo 23:22

Toissapäivänä. Mietin elämääni ja tunsin suunnatonta epätoivoa siitä, muuttuuko se koskaan paremmaksi.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 01.04.2012 klo 10:35

Itkin viimeksi eilen. On niin kova läheisyydenkaipuu.

Käyttäjä -mara- kirjoittanut 01.04.2012 klo 13:22

Itkin toissa iltana viimeksi. Luulin jo päässeeni ex rakkaudestani yli, mutta toisin todistetuksi tuli, kun yritin uuden suhteen päästä alulleen. Itkuksi se meni koko ilta..

En halua itkeä, vaikka se tuntuukin välillä helpottavalta. Itkeminen ahdistaa minua niin paljon, että näin unta jossa kaverini totesi "nyt sää tietenki rupeet märisee". Kaverinihan eivät tiedä pahasta olostani, jotenkin onnistun sen peittämään, mutta yksin jäädessäni itkua ei voi estää.

Itkuksihan se nytkin sitten meni.. ☹️

Käyttäjä Riiksu kirjoittanut 02.04.2012 klo 18:23

Itkin viimeksi viimeviikon keskiviikkoaamuna, ku oli vaan niin paha-olla. En oikeen tiiä että miksi itkin. Myöhästyn se takia koulusta tunnin.

Käyttäjä <3Quartier<3 kirjoittanut 02.04.2012 klo 18:51

eilen viimeeks. mul oli pitkästä aikaa hyvä viikonloppu ja sitten eilen illalla iskä alko syytteleen mua omien virheidensä seurauksista... ajoin autoa ja iskä istu pelkääjän paikalla, mä yritin pidättää itkua mutta en vaan pystynyt... ajoin turhan kovaa tien kuntoa ja säätä ajatellen koska en halunnut olla samassa autossa enää isän kanssa mutta kotiin olisi ollut liian pitkä matka kävellä.. salaa toivoin auton suistuvan tieltä ja että olisin kuollut........

Käyttäjä donsku kirjoittanut 03.04.2012 klo 15:49

Itkin viimeksi toissa yönä, kun en keksiny enää mitää syytä elää täällä.☹️

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2012 klo 05:23

Eilen illalla tuli taas itkettyä, kun en osaa olla hengellinen oikealla tavalla.
Nyt se tunne meni jo ohi.

Käyttäjä whererainbowsend kirjoittanut 05.04.2012 klo 23:14

Itkin viimeksi eilen, koska tuntui että kaikki vihaavat. Koko päivän oli ahdistanut ja illalla se kaikki sitten purkautui ulos.

Käyttäjä Despair_ kirjoittanut 09.04.2012 klo 01:55

Eilen, mutta ihan onnellisuudesta, ystäväni omisti minulle biisin ja kuvan. Syötävän suloista :3 Itkin ja itkin ja kuuntelin sanoja, katsoin kuvaa.. Kuinka ikävä mulla on ;__; Tää ystävä on siis nyt osastolla, ja pääsee takaisin tänne muutaman viikon kuluttua.
Sulin kuitenkin täydellisesti ! <3 c:

Käyttäjä microdermal kirjoittanut 10.04.2012 klo 23:07

Kyynelehdin viimeksi eilen tai toissapäivänä (maanantai tai sunnuntai) kun katsoin Uljas Musta -elokuvaa ja loppu oli niin herkistävä.

Tosin itkenyt-itkenyt olen viimeksi varmaan.. Varmaan kuukausi sitten koiranpentuni perään joka täytyi lopettaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2012 klo 12:50

Nyt itkettää muuten vaan ihan ilman syytä.
Väsyttää ehkä ja ei oikein jaksa olla.