Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Kerronpa teille kokemuksesta, jonka koin… Noin parikymppisenä muutin ulkomaille ja minusta tuli huumeiden satunnaiskäyttäjä. Aina oon pelänny huumeita, mutta eipä tuo käyttöä estänyt. No ei siinä menny sit aikaakaan, kun päälle iski psykoosi. No se tietysti alkoi pienillä oireilla, jotka sitten menivät niin hälyttäviks että pakko oli tulla Suomeen ja…
En mä tiedä mistä alkaisin kertomisen enkä tiedä miksi edes tätä kaikkea kertoisin. Tuntuu vaan siltä että on pakko sanoa/kirjoittaa tämä kaikki ja ehkä sitten voin hengittää taas hetken ja ehkä toisenkin. Ensimmäiset merkit masennuksestani ovat olleet kun olin 13-vuotias. Lääkärit ihmettelivät päänsärky kierrettäni ja määräsivät tutkimuksia. Eivät ne tajunneet,…
Eilen mä jouduin ylipuhuu kaverin olemaan viiltämättä. Mä oon ite viiltäny, useamman kerran, ja koitan nyt päästä siitä eroon. Kaveri usko mua lopulta, että se ei kannata. Mulle se oli hirveen rankka kokemus ja kirjotin sille sähköpostin tänään ku oli vielä nii paha olo siitä. Hirvee huoli. Laitan sen nyt…
nyt tarkotan vaan kirjaopiskelu ja tiedon opiskelua mitä tehdään kun istutaan koulutunnilla tai luennolla. Kaikki tieto mitä opettajat kertovat on jo valmiina netissä, sen löytää kun käyttää googlea. Oikeastaan pitäsi vaan opettaa hakusanoja ja tunti voisi kuluu siihen että ope sanoo hakusanoja joilla voimme hakee itte sitten kaiken tiedon tietokoneelta.…
Hei kaikille!🙂 Tuli tässä mieleen, että olisi mukava kuulla teiltä muilta masennuksesta kärsineiltä/kärsiviltä, onko teillä ollut jonkinlaisia painoon liittyviä ongelmia masennuksen aikana/sen jälkeen? Esim.Oletteko laihtuneet tai lihoneet kovasti? Minkälainen suhteenne on/on ollut ruokaan? Oletteko kenties kärsineet jopa jostain syömishäiriöstä? jne. Itse lihoin sellaiset n.15kg masennukseni aikana, ja se osaltaan vaikutti…
Hei, löysin tämän foorumin hiljattain ja huomasin täällä olevan paljon kohtalotovereita. 🙂👍 Haluasin puhua asiasta, joka tällä hetkellä minua eniten ahdistaa. Olen ollut masentunut viisi vuotta. Masennuksen lisäksi minulle on kehittynyt vinoutunut asenne ruokaan -syön liikaa ja oksennan. Opiskeluni ovat hidastuneet hidastumistaan jne, mutta asiaan… … ongelmistani inhottavinta on se,…
Hei vaan, voisko joku olla kiltti ja antais mulle neuvoja. Sellasessa asiassa ku itseluottamus, koska siitä on todellakin puutetta mun kohdalla. Kartan kaikkia sosiaalisia tilanteita koska oon niin ujo. Ja itsetunto on nollissa kun en pysty olla ajattelematta mitä muut musta ajattlee tai jos mä epäonnistun. Ja kaikki ihmissuhteet on…
Tunnen itseni erittäin masentuneeksi, kaikki johtuu siitä että sattuneissta syistä en pysty luottamaa yhtää kehenkää.. ☹️ Oon ollu kiusattu kokoikäni, sen lisäks mua on kohdeltu törkeesti ja loukattu ja petetty myös rakkaus elämässä.. Mulla on erittäin huono olla ollu jo jonkin aikaa, tää on nyt puol vuotta menny tosi nopeesti…
Mun oli vaikea keksiä otsikkoa, tämä kuvaan tunteitani mutta en syytä tyttöystävää mistään, oikeastaan olimme jo kihloissa, olleet 3kk. Olen 18v ja mulla on takana aika rankka nuoruus, olen huumeitten käyttäjä. Mutta kun rakastuin maailman kauneimpaan tyttöön luovuin huumeista ja pääsin huumenuorten hoitokotiin, kun olin ollut kuukauden ilman huumeita menimme…
Mitä pitäisi tehdä kun ei enää tiedä kuka on? Kun pelkää, että asiat mitä tekee onkin teeskentelyä tai jotain. Kun ei enää pysty luottamaan siihen että on mitä luulee olevansa. Kun alkaa pelottamaan että onkin jotain muuta jotain paljon muuta pahempaa ja erilaista. Mitä tehdä kun tuntee että pettää kaikki…