Nuorten foorumi

16 tuntia sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä ms nobody aloittanut aikaan 28.01.2007 klo 04:47 kohteessa Nuorten foorumi

Ei aina jaksais olla masentunut! Lähestulkoon koko pienen elämäni ajan kaikki on mennyt pieleen, kaipaisin vaihteeksi jotain positiivista. Rakastuin ja sain taas jälleen kerran nenilleni, oho..ei mitään uutta sinänsä. 😭 Tuntuu vaan, ettei mulla ole oikeutta rakastaa ja saada rakkautta. Itsemurhayrityksen jälkeen hetken uskoin, että joku saattais onnistua, mut nyt…

Käyttäjä *Hanna_L* (Työntekijä) (Sastamalan seudun mielenterveysseura ry) aloittanut aikaan 15.02.2007 klo 15:36 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Kirjoitit minulle live netin puolelle, mutta yhteys katkesi. Voitko kirjoittaa nettuen puolelle, niin voisimme jatkaa asian käsittelyä siellä? Viestisi tulee suoraan minulle. Hanna L

Käyttäjä maggot86 aloittanut aikaan 30.01.2007 klo 19:43 kohteessa Nuorten foorumi

Olen käynyt kouluni aina hyvillä arvosanoilla, mutta koulu ei ole moneen vuoteen tuntunut miltään. Valmistuin ravintolakoulusta stipendioppilaana vaikkei koko amiston aikana ollut motivaatiota nimeksikään. Syksyllä aloitin ammattikorkeakoulun ja siellä on sujunut vähän miten sattuu, ei siis oikein jaksa mikään kiinnostaa. Tuntuu vaan että mitä ikinä teenkin en saa siitä minkäänlaista…

Käyttäjä Lostgirl aloittanut aikaan 31.10.2006 klo 16:00 kohteessa Nuorten foorumi

Noniin…Yritän kirjottaa mahdollisimman selkeesti ja monipuolisesti, että saisitte jonkun kokonaiskuvan tilanteestani… Eli oon ollut työttömänä tän vuoden alusta saakka irtisanouduttuani edellisestä työpaikastani. Sain syksyllä 2004 paniikkikohtauksen, tai sellaiseksi sitä kuvailin lääkärille. Musta tuntui että sekosin päästäni, tosta noin vaan, parissa sekunnissa. Sain siihen Cipralex- nimisen lääkityksen. Jonkun ajan kuluttua lääke…

Käyttäjä Tyttönen__ aloittanut aikaan 11.01.2007 klo 22:36 kohteessa Nuorten foorumi

Hei. Oon 17v nuori nainen. Olen yrittänyt itsemurhaa moneenkin otteeseen mutta nämä itsemurha yritykset loppuivat kolme vuotta sitten kun tapasin maailman ihanimman miehen. Hän auttoi minut yli kaikesta vaikeasta. Hän oli 21v. Menimme kihloihin vuosi sitten ja nyt häntä ei enää ole. Hän kuoli 23.12.-06 kun hänen isoveljensä puukotti häntä…

Käyttäjä T.Rasa aloittanut aikaan 07.11.2006 klo 23:19 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, olen tyttö, joka täytti eilen 15 vuotta. Olen hyvin ”taiteellinen sielu” ja paljon erintyyppisempi kuin useimmat muut ikäiseni ovat. Luen vapaa-ajallani psykiatriaa ja psykologiaa. Viihdyn myös todella paljon yksin: pelkästään omien ajatusteni parissa. Minulla on omasta mielestäni vakava ongelma, ja olen saanut kuulla jo liikaa vähättelyä tästä. Tosin nyt…

Käyttäjä susanne70 aloittanut aikaan 06.09.2006 klo 10:53 kohteessa Nuorten foorumi

Olen koulukiusattu ollut jo 7-vuotta. Koulussa kukaan ei puutu asiaan eikä välitä, vähätellään vain. Olen vaihtanut kouluakin, eikä auta. Nyt minut siirrettiin pienryhmään opiskelemaan, siellä on kyllä enemmän häirikkötapauksia.. tämä oli koulukuraattorin idea..vastaus koulukiusaamiseen, kun eivät muuta osanneet! Olenko minä nyt se häirikkö/syyllinen, kun minua kiusataan ja kiusaajille ei tehdä…

Käyttäjä maretsu aloittanut aikaan 07.11.2006 klo 21:50 kohteessa Nuorten foorumi

Oon tässä miettiny että olenkohan enää masentunut vai oonko mä vaan tällänen. Mitä jos mä en muutu tästä mihinkään, jos tuun aina olemaan tällänen. Sitten en todellakaan jaksa enää, en kestä itteäni. Kävin ammatinvalintatesteissä ja tänään sain tulokset. Siinä arvioidaan minäkuvaa ja muuta vastaavaa. Tunnistin niistä kuvauksista kyllä itteni, mutta…

Käyttäjä Xeno aloittanut aikaan 07.12.2006 klo 13:18 kohteessa Nuorten foorumi

19-vuotias poikamme on sairastanut jo 2 vuotta vakavaa masennusta😯🗯️. Saimme itse kuulla asiasta vuosi sitten hänen tyttöystävältään, kun tilanne oli mennyt niin pahaksi😮. Meiltä asia haluttiin aluksi salata ja siitäkin syystä paineet kasvoivat koviksi. (Kerro siis ihmeessä omille vanhemmillesi tilanteestasi, jos sairastat masennusta. Heillä kyllä löytyy ymmärrystä vaikka sitä et…

Käyttäjä männynkäpy aloittanut aikaan 30.10.2006 klo 20:26 kohteessa Nuorten foorumi

Tyttäremme on muuttunut kovasti runsaassa puolessa vuodessa. Näkyvin ulkoinenmuutos on laihtuminen. Käyttäytmiseen tuli ensin sellainen muutos että sosiaalinen tyttäremme alkoi nököttää kotona ja sehän mielytti aluksi vanhempia. Tyttäremme on 18 vuotias lukion kolmannella luokalla pituus 160cm ja painaa vain 41 kg. Ennen hän pukeutui näyttävästi nyt peittää kaiken väljiin kaapuihin.…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: