Nuorten foorumi

2 päivää sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Nesu aloittanut aikaan 26.09.2007 klo 10:30 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla on todella syvä kaipuu lapsuuteen,tahtoisin vaan taas olla se pikku tyttö joka touhuaa tossa meidän pihalla kavereiden kanssa aamusta iltaan. (Olen asunut samassa pihassa koko ikäni) En tiedä johtuuko tämä siitä että minun kuuluisi muuttaa pihalta pois jotta olisi helpompi irttottautua tuosta kaipuusta vai pitääkö tämä vaihe vain käydä…

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 20.09.2007 klo 18:37 kohteessa Nuorten foorumi

Moikka kaikille! Olen jo kohta 30v mutta ajoittain palaan menneisyyteeni. Lapsuuteni oli sairauksien täyttämä sisältäen n. 15 leikkausta , ja olenkin miettinyt mikä niiden vaikutus on aikuisuuteen. On totta, että jokainen, jolla on vähänkään traumaattinen lapsuus, palaa menneeseen yhä uudestaan ja uudestaan. Joskus olen miettinyt mitä niille kuuluu jotka olivat…

Käyttäjä tribadi aloittanut aikaan 19.04.2007 klo 17:18 kohteessa Nuorten foorumi

Olen seuraillut viestiketjuja, mutta erästä asiaa en ole huomannut, että ois missään käsitelty… Nimittäin erilaisuutta, tarkemmin sanottuna seksuaalisesta suuntautumisesta johtuvaa erilaisuutta ja sitä, miten se vaikuttaa mielenterveyteen. Itse huomasin lesbouteni suunnilleen ala-asteen lopulla, mutta pidin sen salaisuutena useamman vuoden ajan. Tietysti kerroin asiasta muutamille ystävilleni, mutta kuitenkin tunsin usein olevani…

Käyttäjä Naputin aloittanut aikaan 30.09.2007 klo 21:05 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nuori nainen, vasta muuttanut uudelle paikkakunnalle, ”viksu ja vilmaattinen”, hyvä koulussa, kielissä ja kaikessa… Mutta koskaan en ole seurustellut kenenkään kanssa, koskaan en ole mennyt sitä ensimmäsitä deittiä pidemmälle. Toissapäivänä bileissä join liikaa, jäin kaverini luokse yöksi. Kaverini on avoin lesboudestaan. Päädyimme sekstailemaan. Aamulla emme puhuneet asiasta, podimme krapulaa…

Käyttäjä zuzki aloittanut aikaan 15.10.2007 klo 20:40 kohteessa Nuorten foorumi

Eli tahtoisin kuulle kokemuksia itsemurhaa yrittäneiltä, miten olette päässeet sen asian ylitse? Itse yritin itsemurhaa heinäkuun 31. päivä lääkkeillä sekä viiltelemisellä, mutta auttaja saapui tarpeeksi ajoissa ja pääsin hoitoon tarpeeksi ajoissa, joten jäin henkiin. Mutta nyt en tunnu pääsevän siitä asiasta mitenkään yli. Olen kahteen eri otteeseen ollut jo kriisiosastolla,…

Käyttäjä hop aloittanut aikaan 15.10.2007 klo 22:44 kohteessa Nuorten foorumi

Olen täällä ensimmäistä kertaa, ja joo siinä tilanteessa että ei tiedä mitä tekisi. En oikein tiedä mistä pitäisi aloittaa…ehkäpä siitä että viimeiset kaksi kuukautta ovat itsemurha-ajatukset pyörineet päässä joka päivä, viimeisen kuukauden aikana lähes koko ajan, ainut mikä auttaa on se kun vältän itseäni täysin….haaskaan aikaani katsomalla telkkaria tai puhumalla…

Käyttäjä jonna1989 aloittanut aikaan 11.09.2007 klo 20:28 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Mikä teillä tulee ensimmäisenä mieleen tytöstä, joka on päivittäin masentunut ja ahdistunut. Hän peittää olonsa hyvin. Hän esittää kaikille että nauravaa ja kaikki hyvin olevaa ihmistä. Hän ei tiedä mistä paha olo alaunperin tuleee. Hän on joutunut kokemaan hyvin traumaattisia asioita elämässään. Hän on ihan loppu. Iltaisin hän itkee…

Käyttäjä marielina aloittanut aikaan 12.10.2007 klo 20:34 kohteessa Nuorten foorumi

oikeastaan kirjottelen nyt tänne nuorten foorumiin äitinä Menetin liikenneonnettomuudessa 20 v poikani ja hänen tyttöystävänsä on vasta 16 vuotias ja kamppailee hänkin surussaan ja tässä on ollut paljon mutkia matkassa Pitäisi jaksaa tukea ja omatkin voimat on vähissä Minulla on myös 19 v tytär että meillä on kotona tällaiset fiilikset…

Käyttäjä Prinsessa-83 aloittanut aikaan 29.09.2007 klo 18:24 kohteessa Nuorten foorumi

Onko kenelläkään paniikkihäiriötä sairastavalla kokemuksia muutosta uudelle paikkakunnalle? Miten olette selvinneet ja ovatko paniikkioireet pahentuneet muuton myötä vai pysyneet samoina? Itse olen muuttamassa uudelle paikkakunnalle ja toisaalta olen innoissani muutosta, mutta samaan aikaan pelkään ihan kamalasti muutosta ja on sellainen tunne että ”mitä meninkään tekemään” kun lähdin muuttamaan. 😐 On…

Käyttäjä skygoer aloittanut aikaan 18.09.2007 klo 18:06 kohteessa Nuorten foorumi

Onko kellään jakaa kokemuksia ahdistus/jännitysoireista? Itselläni on ollut päällä tuo ’kireä pipo’ jo vuosikausia. En osaa ottaa yhtään rennosti, ihmisten katseen kohteena oleminen ahdistaa, rintaa puristaa jatkuvasti, hartiat ovat korvissa.. Tunnen etten voi olla oma itseni vaan on vedettävä jotain roolia koko ajan, jopa mieheni kanssa. En muista nauraneeni vapautuneesti…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: