paniikkihäiriö+muutto uudelle paikkakunnalle

paniikkihäiriö+muutto uudelle paikkakunnalle

Käyttäjä Prinsessa-83 aloittanut aikaan 29.09.2007 klo 18:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Prinsessa-83 kirjoittanut 29.09.2007 klo 18:24

Onko kenelläkään paniikkihäiriötä sairastavalla kokemuksia muutosta uudelle paikkakunnalle? Miten olette selvinneet ja ovatko paniikkioireet pahentuneet muuton myötä vai pysyneet samoina?
Itse olen muuttamassa uudelle paikkakunnalle ja toisaalta olen innoissani muutosta, mutta samaan aikaan pelkään ihan kamalasti muutosta ja on sellainen tunne että ”mitä meninkään tekemään” kun lähdin muuttamaan. 😐
On niin kamalan ristiriitaiset fiilikset tuon muuton suhteen, mutta se olisi tarpeen, koska haluan saada hieman välimatkaa vanhempiini, kun olen nyt asunut 2 vuotta hyvin lähellä heitä. Tuli vaan sellainen tunne, että nyt on pakko saada hieman enemmän omaa rauhaa, että voisi tehdä ihan mitä haluaa.

Käyttäjä Unikeiju kirjoittanut 04.10.2007 klo 19:30

valitettavasti en ole muuttanut, vaikka mulla paniikkihäiriö onkin. Luulen sen olevanpitkälle kiinni kokonaisuudesta: siis että haluaako itse muutta, millä mielellä lähtee muuttamaan ja ehkä siitäkin miten paha paniikkihiö on. Uskon kuitenkin että se on mahdollista eikä se tarkoita oireiden pahenevan.
Ota se uutena mahdollisuutena -ja voi olla että oireesi katoavat kokonaan..
ONNEA

Käyttäjä Prinsessa-83 kirjoittanut 08.10.2007 klo 20:50

Kiitos onnen toivotuksesta! 🙂
Kaipa tämä tästä lähtee sujumaan, vaikka pelottaa ihan kamalasti!