Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
En oo koskaan tänne palstalle mitään kirjottanu, nyt päätin uskaltaa.. Mä oon elämäni aikana saanu paljon kaikkee paskaa osakseni ja jotenkin vaan oon aina selvinny..ja menny eteenpäin. Nyt kuitenkin tuntuu että en jaksa enää yhtään. Ei kiinnosta mitään. Tuntuu että mun elämä on tässä. En nää missään valoa, kaikki on…
Tätä ahdistusta ja pelkoa on jatkunut jo kuukauden, välillä ollut helpompaa välillä vaikeampaa. Nyt tuntuu menenvän vain vaikeampaan… Paniikkikohtauksia olen saanut ensimmäisen kerran muutama vuosi sitten, mutta ne vain katosivat, kunnes tulivat nyt takaisin varmaankin tän ahdistuksen ja pelon takia. Herään joka ikinen aamu kauheaan ahdistukseen ja pelkoon, luulen kuolevani.…
Sori jos teksti on vähän sekavaa mutta kirjoitan nyt ihan siinä järkässä miten asiat mieleen tulee, kunhan saa johonkin purkautua.. Mul on hirveetä ahdistusta, ja nyt vielä ketuttaakin. En tuu vanhempieni kanssa toimeen, en ymmärrä niitä keiden kanssa oon tekemisissä päivittäin, ja vaikka oon oikeesti mukava tyyppi saan eräältä vaan…
En oikein osannut keksiä otsikkoa aiheeseen josta halusin puhua. Ainakin se on lyhyt ja ytimekäs jos ei muuta, totta se ainakin on. Ihastuin ensimmäistä kertaa elämässäni viime kesänä, se oli ”ihastumista ensisilmäyksellä”. Tuon kesän jälkeen en nähnyt poikaa ja tavallaan unohdin hänet, koska kuulin hänen jo seurustelevan. Seuraavan kerran näin…
elikkäs olen juuri 13-vuotta täyttänyt tyttö. olen kärsinyt koulukiusaamisesta ja masennuksesta kolmosluokalta lähtien. tämänvuoden alussa masennus äityi todella pahaksi ja jouduin lastenpsykiatriselle osastolle. olin siellä 2,5kk jakson, ja sitten sain olla kuukauden kotona. elokuussa jouduin taas osastolle ja jakso jatkuu joulukuun loppuun. osastolla oon löytäny uusia puolia itestäni, mutta ongelmistani…
uupumus
2Moi ajattelin kirjottaa,kärsin kovasta uupumuksesta ja tämä haittaa elämääni paljon,kaikki on ok eli ei ole fyysisesti mitään vikaa,mut oon todella uupunut mul on -lihasheikkoutta mikä vaihtelee -unelias tokkura olo -vapinaa välillä -silmien kuivuutta -ahdistusta -sekava olo päässä johtuen uneliaasta ja rankasta uupumuksesta mul on myös sosiaalistentilanteiden pelko ja ahdistuneisuus,onko ketään…
Olen kärsinyt unettomuudesta monta vuotta. Tarkalleen ottaen n. 7 vuotta. Ennen kuin aloin käydä psykologilla ja puhua aiheesta, päivät olivat täyttä tuskaa. Olin silloin aloittanut juuri yläasteen ja koulussa alkoi uudet aineet ja päivät pitenivät. Aluksi en kiinnittänyt siihen pahemmin huomiota, luulin että se on vain ohimenevä vaihe, etten saa…
Millaista osasto elämä on? Olisi kiva kuulla teidän kokemuksianne, koska itse en ole ollut vielä osastolla.
hei minulla on ahdistuneisuus oireita . pelkään että taju lähtee.en uskalla ulos mennä enkä yleensä minnekkään.syön paniikki lääkkeitä enkä tiedä auttaako ne..maha menee sekaisin ku paniikki iskee ja sairastan kaiken lisäksi epilepsiaa ja mulla on 3 pientä lasta. kun olen yksin pelkään että taju hämärtyy.eikä siinä kun paniikki iskee niin…
Olen vasta nuori ihminen, eikä minun tarvitsisi miettiä tällaisia… mutta olen koko elämäni pitänyt yhtenä pahimmista peloistani sitä, että joudun synnyttämään, koska olen nainen. Jos olisin mies, voisin vain nauttia seksistä ja antaa naisen synnyttää. Mutta olen nainen, ja minun on pakko synnyttää, jos haluan biologisen lapsen. Periaatteessahan saattaisin halutakin…