pelottaa ja ahdistaa

pelottaa ja ahdistaa

Käyttäjä sydän77 aloittanut aikaan 30.05.2009 klo 21:56 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sydän77 kirjoittanut 30.05.2009 klo 21:56

hei minulla on ahdistuneisuus oireita . pelkään että taju lähtee.en uskalla ulos mennä enkä yleensä minnekkään.syön paniikki lääkkeitä enkä tiedä auttaako ne..maha menee sekaisin ku paniikki iskee ja sairastan kaiken lisäksi epilepsiaa ja mulla on 3 pientä lasta. kun olen yksin pelkään että taju hämärtyy.eikä siinä kun paniikki iskee niin tulee liuta oireita sydän tykyttää ahdistaa, pelottaa pyöryttää..ja se on pelottavaa. haluaisin elää ilman näitä oireita ja pelkoja..joka pvä taistelen häiriön kanssa..☹️

Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 01.06.2009 klo 11:01

Hei sydän77!

Todella ikävää, että päiväsi kuluvat paniikkihäiriön kanssa taistelemiseen! Olisivatko jotkin stressaavat tapahtumat laukaisseet sen? Oikean lääkityksen löytäminen ei ole aina helppoa. Olen nähnyt, kuinka eräs ystäväni on etsinyt etsimistään oikeita lääkkeitä. Nyt vihdoin vuosien taistelun jälkeen hänen tilanteensa on parempi kuin koskaan. Oletko puhunut lääkärisi kanssa siitä, etteivät lääkkeesi tunnu auttavan? Saatko lähipiiristäsi tukea? Niin inhottavaksi vaivaksi kuin paniikkihäiriösi koetkin, niin yritä keskittyä tähän hetkeen! Pelkosi siitä, mitä voi tapahtua, mahdollisesti voimistaa kohtauksiasi.

Käyttäjä Eläväinen kirjoittanut 07.07.2009 klo 11:04

Halusin nostaa kirjoitustasi näkyviin. Jospa toisilla paniikkihäiriöistä kärsineillä olisi sanottavaa viestiisi. 🙂

Käyttäjä krupsitsa kirjoittanut 16.11.2009 klo 19:32

Heippa itse kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja kuolemanpelosta,mulla oli pari kuukautta sitten niin pahoja ahdistuneisuushäiriö oireita etten pysynyt nahoissani ravasin vain edes takasin ja näin painajaisia joka yö.sydämeni tykytteli oli ja on vieläkin epätodellinen olo jne jne.