Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä -jassu- aloittanut aikaan 01.09.2009 klo 19:27 kohteessa Nuorten foorumi

Nonniin elikkäs mää oon 14vuotias tyttö. olin viime vuonna 2kertaa lastenpsykiatrisella osastolla masennuksen vuoksi ja itsetuhoisuuden vuoksi. ja tänä vuonna olen ollut kerran nuortenpsykiatrisella osastolla syömishäiriön ja itsetuhoisuuden vuoksi. eli tosta tulikin selväksi että mulla on anoreksia,itsetuhoisuutta,masennusta ja nukkumisvaikeuksia myös koulussa ei mene kovin hyvin. eli olen nyt 8. luokalla…

Käyttäjä olenessi aloittanut aikaan 22.12.2009 klo 19:49 kohteessa Nuorten foorumi

Hei. Tutustuin muutama kuukausi sitten maailman ihanimpaan ihmiseen, psykiatrisella osastolla, jossa olin masennuksen ja itsetuhoisuuden vuoksi. Reilu viikko sitten sain kuulla hänen itsemurhastaan. Nyt olen aivan hajalla, jo ennen ystäväni pois menoa minulla oli itsemurha ajatuksia, mutta nyt en voi ajatella mitään muuta. Ainoa hetki jolloin olen rauhallinen ja en…

Käyttäjä blowfly aloittanut aikaan 24.11.2009 klo 17:45 kohteessa Nuorten foorumi

reilu kolme vuotta sitten elämältäni katosi pohja, rakastamani poika kuoli tapaturmallisesti viiden yhteisen vuoden jälkeen. tottakai sitä itseänsä siitä aina syyttää, niin teen vielä tänäkin päivänä, minun luoksenihan hän oli tulossa, kunnes auto ajoi päälle. siitä asti olen juossut ongelmiani karkuun, kuitenki jotenki olen saanut itseni sen verran asioista välittämään,…

Käyttäjä sari21 aloittanut aikaan 15.12.2009 klo 22:26 kohteessa Nuorten foorumi

mua masentaa koko ajan ja itkettää. tuntuu että koko maailma on minua vastaan. 😭 lapsuuskin oli tosi hirveä ja pelottava. 😞 mitä pahaa mä oon tehny et oon ansainut tämän? mä kärsin koko elämäni mitä koin pienenä. välillä tuntuu etten jaksa enää. ☹️ tuntuu ettei kukaan ymmärrä mua. sit välillä…

Käyttäjä kakkulapio aloittanut aikaan 16.12.2009 klo 13:48 kohteessa Nuorten foorumi

Hei ajattelin kysellä täältä neuvoa, jos jollain olisi tietoa. Syön masennkuseen Cipralexia ja lääkkeni loppuvat tässä reilun viikon päästä. Ongelmani on se, että reseptini pitäisi uusia (kun psykiatrini kysyi viime tapaamis kerralla lääkkeitteni määrää, muistin että niitä olisi ollut reseptissä vielä yhden kuukauden verran enemmä, tietenkin muistin väärin), mutta en…

Käyttäjä nevermind aloittanut aikaan 25.11.2009 klo 18:04 kohteessa Nuorten foorumi

Minusta tuntuu, että olisin masentunut. En kuitenkaan ole saanut millään aikaiseksi mentyä puhumaan esimerkiksi koulussa terkkarille. Vanhempani saivat selville useampi kuukausi sitten erään todella ikävän tapahtuman, joka liittyy perjantai-illan viettoon. Tämän seurauksena he suorastaan pakottivat minut menemään juttelemaan kriisikeskukseen. Ei siitä mitään apua ollut, mutta eihän se huono juttukaan ollut.…

Käyttäjä moony aloittanut aikaan 11.11.2009 klo 22:36 kohteessa Nuorten foorumi

Olin rohkea ja menin tänään vihdoin ja viimein viikkojen pähkäilyn jälkeen terkalle puhumaan masennuksestani. Terkkari oli ihmeen ymmärtäväinen ja mukava, mitä hän ei yleensä ole, mutta nyt oli. Hän koittaa varata minulle mahdollisimman pian ajan jostain nuorten asemalta vai mikä olikaan, kuitenkin, olen hyvin iloinen ja toki hyvin ihmeissäni että…

Käyttäjä Appelsiini aloittanut aikaan 05.12.2009 klo 22:47 kohteessa Nuorten foorumi

Juuri nyt on taas vaihteeksi aivan helvetillinen ahdistus, ja on ihan pakko avautua. Ihan aluksi; olen melko varmasti hyvin sairas. En siitä tahdo puhua enempää. Selvitin isälleni oireitani hyvän aikaa sitten vahingossa saadakseni käyttööni hänen unilääkkeensä, ja hän on siitä asti yrittänyt saada minulle lääkärinajan. Yhtenä hetkenä olen varma, että…

Käyttäjä hanna000 aloittanut aikaan 05.12.2009 klo 22:55 kohteessa Nuorten foorumi

Toivottavasti joku tämän jaksaa lukea ja antaa jotain apua, kun tämä todellakin vaivaa minua. Pääsen puhumaan asiasta vasta ensi to ja olisi hyvä nyt jo sada apua tähän, kun tämä trauma vaikuttaa minuun ihan kaikkialle mihin menen, en osaa olla ihmisten kanssa tällä hetkellä ilman ahdistumista! Siis ongelmani on kun…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 26.09.2009 klo 20:09 kohteessa Nuorten foorumi

Joskus tapahtuu asioita, jotka saavat meitä kysymään itseltämme uusia kysymyksiä. Esimerkiksi masennukseen sairastuminen saattaa saada pohtimaan asioita, jotka ennen eivät olisi tullut mieleen ollenkaan. Tällä hetkellä mielessäni on erilaisia pohdintoja muun muassa siitä, mistä yksilö on vastuussa elämässään. Ihmisethän aina puhuvat siitä, että kaikilla on tietty vastuu. Ja näin minäkin…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: