Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Hei, Olen uusi käyttäjä täällä, mutta lukenut paljon muiden tekstejä, ja huomasin kuinka paljon täältä voi saada tukea ja juttelu seuraa. Sitä itse juuri kaipaankin, ulkopuolisen tukea. Kerron lyhyesti elämästäni, saattaa kuulostaa pieneltä muiden asioiden rinnalla, mutta itselläni paha olla. Olen 22 vuotias tyttö, asun yksin Vantaalla kivassa asunossa, on…
Hei kaikille! Olen uusi tukinetin käyttäjä mutta olen seurannut keskusteluja monesti ja haluan kertoa itsestäni ja kysyä mielipidettä tilanteestani. Olen 23-vuotias nuori nainen helsingistä, asun koiran ja avomiehen kanssa ja sairastan masennusta ja syömishäiriötä. Minulla on ollut vaikea lapsuus narsisti-isäni, esikoislestadiolaisen äitini ja kolmen sisaruksen kanssa. Olen vanhin ja saanut…
Mä en oikein tiedä, mitä mä kirjoittaisin ja miten mä kertoisin mun olosta. Ajatukset on niin sekavia, ettei mitään kunnollista tuu ulos. Haluun vaan kertoa jollekin, jos joku täällä vaikka ymmärtäis. Joka päivä mä mietin, minkä takia herään seuraavana aamuna. Muiden takia. En millään keksi mitään syytä, miksi pitäis jatkaa…
Niin, enpä oikein keksinyt miten otsikon muotoilisin. Musta tuntuu että mulle on käynyt juuri noin. Viime keväänä kirjoitin itseni ylioppilaaksi melko hyvin arvosanoin siihen nähden, mitä kirjotuksiin panostin. Ajattelin heti että pidän välivuoden koska opiskelu ei houkutellut enkä tiennyt minne edes haluaisin. Välivuoden alku ja kesä olivat mukavaa aikaa, ”sai”…
Hei!
4Minä olen viillellyt pari vuotta ja nyt en enää muutamaan kuukauteen. Mulle eräs toinen paha koituio ratkaisuksi, nimittäin tupakan poltto. Aina kun ennen viiltelin, niin nykyään menen tupakalle. En suosittele tuota keinoa kenellekään, mutta mulle itselleni tupakan poltto on paljon helpompi ja hyväksyttävämpi tapa ”satuttaa” itseä. Nyt ei tarvitse hävetä…
Tuntuu että keksin itselleni ongelmia, omasta päästäni. eka mulla ei oo kavereita vaikka niitä pyörii ympärillä kymmeniä sit mä en ookkaa hyvä koulussa mut jos mä luen, kyllä mä oon. musta tuntuu et mä keksin ittelleni ongelmia ihan turhasta, ja mä en haluu mitään muuta ku päästä eroon siitä! en…
Mies, 20-vuotta. Noin 2 vuotta sitten paloin loppuun työpaikalla syrjinnän ja muun vastaavan takia, tein ylitöitä, luulin kestäväni vaikka joka päivä töissä olo oli lähes sietämätöntä. Minulla ei ollut yhtään työkaveria, miltein kokoajan minut eristettiin tekemään töitä yksin, naureskeltiin, vittuiltiin jne. Jokainen päivä töissä oli erittäin raskas. Eräänä päivänä en…
Mie en jaksa! en nyt tieda onko tama oikea paikka valittaa, mutta mie haluan kirjoittaa jonnekin. Jonnekin mista joku voi lukea taman. Jotenkin mie vaan haluan etta joku jossakin tietaa mita tama on. Mie olen masentunut. Itsetuhoinen. Paskana. Tata oli koko viime syksyn. Viiltelin, soin laakeyliannostuksia, ahdistuin kaikesta, pelkasin sosiaalisia…
Moi.
1Terve nyt vaan. Itse sairastan skitsofreniaa, ja tossa on aika paljon samoja juttuja mitä mullakin. Mulla vaan on ääni ja näköharhat, vainoharhaisuus ynnä muuta. Sanoit että et halua käydä terapiassa, mutta mä kyllä kannattaisin sitä vaihtoehtoa, itse saan apua siitä.
Kaikki oli just loksahtamassa paikoilleen, kun oma isä sitten paljasti todellisen luonteensa…. syöksysukellus edessä. Isä tahtoo mun olevan täydellinen, isin pikku prinsessa jolla kaikki on hyvin ja joka vetää kadulla pepsodent -hymy huulillaan. Mä oon kaukana siitä. Mä en oo pikku prinsessa, eikä mulla oo kaikki hyvin… mutta isäpä koettaakin…