Hei!

Hei!

Käyttäjä sin-sa aloittanut aikaan 29.12.2009 klo 02:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 29.12.2009 klo 02:07

Minä olen viillellyt pari vuotta ja nyt en enää muutamaan kuukauteen. Mulle eräs toinen paha koituio ratkaisuksi, nimittäin tupakan poltto. Aina kun ennen viiltelin, niin nykyään menen tupakalle. En suosittele tuota keinoa kenellekään, mutta mulle itselleni tupakan poltto on paljon helpompi ja hyväksyttävämpi tapa ”satuttaa” itseä. Nyt ei tarvitse hävetä jälkiä enää. Jotenkin tupakan poltto vaan korvaa ne hetket jolloin ennen viiltelin.
Ei varmaan mikään hyvä ”neuvo”, mutta ajattelin kertoa tämänkin tarinan viiltelyn lopettamisesta… 🙂

Käyttäjä Bubble01 kirjoittanut 29.12.2009 klo 21:57

Tupakanpoltto ei ole sen terveellisempää kuin viiltelykään!

Olen kokeillut kumpaakin.. tupakalle aina kun vituttaa ym. Poltin kuukauden ja tajusin että ei mitään tolkkua tässä ole. Ja ihme kyllä en jäänyt tupakkaan koukkuun, joten lopettaminen oli helppoa. Nyt ymmärrän, että tupakan poltto on muutenkin ihan hallaa. En mitenkään kannata, mutta itse olen jäänyt enemmän viiltelyyn koukkuun. Kädessä on rumia jälkijä.. onkohan ne kauniita sitten muutaman vuoden kuluttua? 😳
Mutta ei voi mitään... itse olen ne tehnyt ja tulen varmasti vielä lisää tekemäänkin.

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2009 klo 10:15

Tupakanpoltto voi jopa olla sairaampaa kuin viiltely. Ja ainakin siihen menee paljon rahaa.
Kumpaakaan en ole harrastanut pahemmin. Viiltelyä pari kertaa, se sattui niin pirusti, että lopetin. Tupakkaa en ole koskaan edes maistanut.

Etkö vielä voisi jotain muuta yrittää?
Minä juon kossua silloin tällöin mutta en sitä kelleen suosittele.

Käyttäjä meebu kirjoittanut 30.12.2009 klo 15:07

Hei!
Mä en oo kokeillut tupakkaa. Viiltelyongelma valitettavasti on ☹️ Lisäksi oon pari kertaa ahdistuneena lyönyt nyrkkini seinään, kerran lasioveen ja loukannut siten käteni... siihen auttoi nyrkkeilysäkki. Suosittelen kaikille!

Käyttäjä sin-sa kirjoittanut 20.02.2010 klo 23:22

Mulle ei oo toi nyrkkeilysäkki toiminut. Mun pahaan oloon ei oo auttanut muiden satuttaminen, mun on pakko tehdä itselle jotain pahaa. Siitä tavasta en pääse eroon... Olen mäkin kokeillut nyrkkeilysäkkiä, mutta mulle tuli siitä vain epätoivoisempi ja agressiivisempi olo.