Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Omenasuu aloittanut aikaan 02.08.2010 klo 22:12 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 20-vuotias tyttö. Ilmeisemmin olen masentunut, tämä tila on jatkunut jo 2kk, enkä uskalla hakea apua. Tuntuu, etten voi saada enää apua, koska kellään ei ole aikaa kuunnella. Kerroin kuitenkin olostani poikaystävälleni, joka on hyvin hyvin uskovainen. Minä puolestani en ole. Hän sanoi, että minun tulisi uskoa ja tavallaan pakottaa…

Käyttäjä pikkurapu aloittanut aikaan 20.08.2010 klo 15:39 kohteessa Nuorten foorumi

Ajattelin aloittaa keskustelun siitä, kuinka häilyvä on nuoruuden ja aikuisuuden raja. Mielestäni on väärin, että yli 18 vuotiasta (jossain yli 20 vuotiasta) kohdellaan aikuisena, hoitosuhde siirtyy aikuisten puolella ja mahdolliset osastojaksotkin vietetään aikuisten osastoilla. En näe mitään mieltä siinä, että parikymppinen NUORI on samalla osastolla jopa viis – kuusikymppisten kanssa,…

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 10.12.2009 klo 23:12 kohteessa Nuorten foorumi

Onko kenelläkään kokemuksia sertalinen lopetuksesta,mitä vierotusoireita sait,itselläni on pahoinvointia,päässä tuntuvia sähköiskun tuntusia tuntemuksia,käsien pistelyitä ja verenkierto häiriöitä käsissä. Onko kukaan kokeillut efexor nimist lääkettä oliko hyvä lääke,mitä haittavaikutuksia siin on.?

Käyttäjä -jassu- aloittanut aikaan 01.06.2010 klo 20:02 kohteessa Nuorten foorumi

En ole varma, että onko täälä tälläista aihetta tai en ainakaan kyllä löytänyt. Olen siis tänävuonna täyttänyt 15 vuotta, mutta mietin silti ihan lakkaamatta, että mitä jos en koskaan löydä poikaa, joka rakastaa mua ja mää sitä? Mitäs jos en koskaan seurustele? Mitä jos en koskaan saa suudella? Perustaa perhettä?…

Käyttäjä tew aloittanut aikaan 19.06.2009 klo 01:43 kohteessa Nuorten foorumi

En ollut aivan varma, että oliko tämä oikea alue, kun kuitenkin olen 22 ja ainakin lain silmissä aikuinen ja enemmän tai vähemmän vastuullinen aikuinen. Kuitenkin omasta mielestäni olen sen verran nuori räkänokka, että uskon tämän alueen olevan parempi kuin nämä ”aikuisten” keskustelut. Olen siis työtön 22-vuotias merkonomi Vantaalta ja olen…

Käyttäjä AntiGravity aloittanut aikaan 11.07.2010 klo 19:41 kohteessa Nuorten foorumi

Elämäniloni alkaa olla niin pientä, että ajattelin kirjoittaa tänne vähän tilanteestani, koska tästä ei pääse kuin ylöspäin. Olen 23-vuotias nainen ja erittäin masentunut. Tätä sairastamista on kestänyt jo monta, monta vuotta ja osastoilla olen juossut, lääkkeitä vaihdellut jne. Nyt olen huomannut, etten saa enää mistään iloa. Kaverien tapaaminen ei saa…

Käyttäjä alpha aloittanut aikaan 01.06.2010 klo 23:49 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 21-vuotias mies Helsingistä ja olen sairastanut masennusta ainakin noin 8-vuotta. Olen ollut hoidossa monessa eri paikkaa, eikä mikään ole tähän mennessä tuottanut tulosta. Lääkityksiä on ollut ja tällä hetkellä käytän 300mg venlafaksiinia. En koe lääkityksestä olevan minkäänlaista apua, mutta lääkärini haluaa jatkaa lääkitystäni. En harrasta mitään ja päivät oleskelen…

hei :)

1
Käyttäjä sin-sa aloittanut aikaan 29.12.2009 klo 01:55 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla oli sertralin ja se ei oikeastaan vaikuttanut oikein mitenkään. Ei tullut oireita aloituksesta eikä lopetuksesta. Efexor on auttanut masennukseen ja ahdistukseen. Alussa jonkun kuukauden ajan oli tosi kauhea väsymys päivisin ja koulussa vain nukuin. Sen jälkeen ei ole mitään oireita tullut. Väsymys on ainut mitä on tullut, ei pitäisi…

Käyttäjä Neji aloittanut aikaan 23.06.2010 klo 19:15 kohteessa Nuorten foorumi

Hei. Olen törmännyt elämäni päätepisteeseen. Olen 21-vuotias nainen. Minulla on vaikea masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö. En ole koskaan ollut onnellinen. Koko elämäni olen elänyt väkivallan keskellä. Nyt olen siinä tilanteessa, että elämä on todella sietämätöntä. Olen itkenyt jo niin kauan, että minulta ei tule enää kyyneleitä. En kykene tuntemaan muuta…

Käyttäjä Sirena aloittanut aikaan 27.05.2010 klo 19:56 kohteessa Nuorten foorumi

Otsikossa tulikin tiivistettyä aika lailla ongelmani, mutta valaisenpa vähän yksityiskohtia. Olen 19-vuotias tyttö ja asustan vielä kolmistaan vanhempieni kanssa. Otimme viikko sitten meille eläinsuojeluyhdistykseltä 3-vuotiaan kissan, olemme kaikki eläinrakkaita ja olemme jo pidemmän aikaa halunneet juuri kissaa. Kaikenlaista tietoa tuli kissoista monen viikon ajan kerättyä ja asiaa pohdittua kaikilta kanteilta,…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: