Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 27.10.2010 klo 16:53 kohteessa Nuorten foorumi

Joo tästäkin on noita aiheita jo muutama, mutta haluan ihan kysyä, että miksi se nähdään niin hirveänä ja järkyttävänä? Itsehän harrastan kyseistä ja mun mielestä se on vaan ihan normaalia. En mä täs oo kuolemas tai mitään. Vai oonko vaan henkisesti niin tunnoton että en nää tuossakaan mitään ihmeellistä?

Käyttäjä Reha aloittanut aikaan 06.02.2011 klo 03:00 kohteessa Nuorten foorumi

Isäni on ollut alkoholisti niin kauan kuin muistan, mutta perjantai-iltana hän teki jotain anteeksiantamatonta; hän löi äitiäni ja kaatoi hänet pienten koiriemme päälle. Olen joutunut aikuistumaan liian aikaisin ja kannan paljon vastuuta kotona. Kuuntelen äitini surut ja annan neuvoja, toimin isoveljeni ainoana sosiaalisena kontaktina ja pistän kaiken muun omien tarpeitteni…

Käyttäjä doule aloittanut aikaan 01.02.2011 klo 20:46 kohteessa Nuorten foorumi

Olin neljä vuotias, kun poliisit piiritti pihan ja vei isän tutkinta vankeuteen. Äitiäkin syytettiin kaikesta ja elin sosiaaliviranomasten määräämissä paikoissa millon sisarusten kanssa millon yksinään, näkemättä äitiä. Kuitenkin kun isä sai 6 vuoden tuomion pedofiliasta ja äiti vapautettiin syytteistä, kaikki oli vielä pahemmin. Vanhimmat sisarukset joista toinen kävi ammattikoulua ja…

Käyttäjä mii20 aloittanut aikaan 16.01.2011 klo 22:32 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Osaisiko jokun kertoa mistä muualta voisin hakea apua masennukseen, kun kunnalliselta puolelta? Tai onko apua mahdollista saada ilta-aikana? Olen päivät töissä, enkä viitsi sieltä olla sen takia poissa. Keväällä kävin muutaman kerran puhumusta olostani eräällä nuorisoasemalla, mutta en pitänyt kyseisestä henkilöstä, eikä hänellä ollut sopivia aikoja. Nyt olen muuttanut…

Käyttäjä sisältäsärkynyt aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 00:48 kohteessa Nuorten foorumi

Olen petturi, idootti, valehtelija, huora… Mitä tahansa. Petin poikaystävääni muutama viikko sitten pojan kanssa johon olen ollut ihastunut jonkun aikaa. Kutsuin pojan meille poikaystäväni ollessa poissa. (asumme yhdessä) Suutelimme ihastukseni kanssa muutamaan kertaan ja kerroin siitä poikaystävälleni kun hän tuli kotiin. Koska se oli oikein enkä kestänyt itseäni. Olimme ”tauolla”…

Käyttäjä zumba aloittanut aikaan 01.02.2011 klo 16:10 kohteessa Nuorten foorumi

Vinkkejä, miten saan 19 vuotiaan pojan lääkäriin. Lopetti koulun, on vaan kotona, ei tapaa kavereita, puhelin suljettuna ja ainoa asia mikä kiinnostaa on ruoka. Olen tilannut hänelle lääkäriajan, mutta miten saan hänet sinne?

Käyttäjä Zumbaopossumi aloittanut aikaan 22.01.2011 klo 17:55 kohteessa Nuorten foorumi

Joskus musta tuntuu, että olen ainoa 22- vuotias koko maailmassa, jolla on ongelmia. Ja joo, harvanpa elämä täällä nyt on ruusuilla tanssimista, mutta tarkoitankin ongelmilla melko vakavia ja pitkään jatkuneita ongelmia. Ja tiedän kyllä jotenkin järjellä, että en ole ainoa. Mutta kun silti ahdistaa, että _tähän_ikään_mennessä_ pitäisi olla joko ammatti,…

Käyttäjä Broken-- aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 22:48 kohteessa Nuorten foorumi

Löysin vasta ihan äskettäin tän sivuston ja nyt kun oon muutaman tunnin lueskellu täällä näitä juttuja, niin mä huokasin hetken aikaa helpotuksesta. En todellakaan sillä, että näitä juttuja olis mitenkään hyvällä mielellä voinu lukee (päinvastoin!) vaan sillä, että tälläsessä elämänvaiheessa ainakin mulle yks tärkeimmistä asioista on ollu huomata, että joku…

Käyttäjä emiliamoi aloittanut aikaan 12.01.2011 klo 17:14 kohteessa Nuorten foorumi

Ajattelin kirjoittaa tänne, jos täältä löytyisi jotain apua. Olen 16-vuotias tyttö ja käyn lukion ensimmäistä luokkaa. Lukio sujuu ihan hyvin, mutta välillä on sellaisia tunteita, että ei jaksaisi olla tunnilla tai väsyttää hirveästi. Ala-asteella minua on kiusattu monien ruoka-allergioiden takia. Ylä-asteella koulukiusaaminen jatkui, mutta eri syistä, en tiedä syitä. Kerroin…

Käyttäjä krisuliiih aloittanut aikaan 14.01.2011 klo 01:28 kohteessa Nuorten foorumi

Moro. Oon 16w tyttö, ja käyn lukion ekaa luokkaa. Meillä on pieni lukio, vaan 69 opiskelijaa yhteensä. Mun luokal on 24+minä. Eli siellä on helppo tulla toimeen kaikkien kanssa. Siltä osalta kaikki on hyvin. Mun koulunkäynti ei oikee suju. Ku lukio viime syksynä alko, kaikki meni hyvin. Sain uusii kavereita…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: