Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä allhopeisgone aloittanut aikaan 14.03.2011 klo 22:03 kohteessa Nuorten foorumi

Nii, otsikko kertoo varmaa kaiken. Haluisin vaa tietää tommosen asian.

Käyttäjä Tuomo90 aloittanut aikaan 27.03.2011 klo 21:29 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Väsynyt elämään sisäisesti . ongelmania on monenlaisia mm jokapäiväinen eläminenkin tuntuu raskaalta varsinkin kun on jatkuvasti levoton olo ja samalla pientä ahdistusta ☹️ välillä tuntuu että luovuttaisiko kokonaan tämän koko homman, päivät menee tosi nopeaa ei edes muista mitä on tehnyt edellisenä päivänä kunnolla. monesti epätodellinen olo jolloin ei…

Käyttäjä TrustMeImNotOkay aloittanut aikaan 22.09.2010 klo 18:42 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Olen ollut koulukiusattuna 1.lk asti, kuullut syntymästä asti vanhempien rajuja riitoja ja nähnyt sellaista mitä minun ei pitäisi jo ala-ikäisenä (5.v). En voi kertoa vanhemmilleni masentuneisuudestani, koska pelkään heidän suhtautumistaan siihen… En ole ikinä omistanut hyvää ystävää… Viidennellä luokalleni tuli kiinnostava tyyppi… tutustuin häneen ja ystävystyimme, mutta hän päätti…

Käyttäjä jennan aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 12:24 kohteessa Nuorten foorumi

kellään kokemuksia sairaalakoulusta? voisit vaikka kertoa; millaista siellä oli, oliko porukka mukavaa, miksi siellä olit tms.

Käyttäjä Fori aloittanut aikaan 21.03.2011 klo 00:22 kohteessa Nuorten foorumi

Elikkä siis. Mun isä kuoli tossa vajaat kolme kuukautta sitten keuhkosyöpään. Sairaus todettiin syyskuussa ja joulukuussa se sitten meni. Aluks mulla ei ollu mitään oireita. Tottakai olin surullinen, olihan mun isä just kuollu. Mut pystyin elää normaalii elämää, ja useimmiten kavereitten kaa pystyin unohtaa asian melkeenpä kokonaan. Nyt parin viime…

Käyttäjä vittumitäpaskaa aloittanut aikaan 20.03.2011 klo 21:04 kohteessa Nuorten foorumi

Hei ! En tiedä pitäisikö minun hankkia apua _ongelmaani_ ? Olen ehkä lievästi masentunut, en tiedä. Omasta mielestäni en. 😐 Hyvin saditinen ihminen, tykkään kun muita ihmisiä sattuu ( mutta en itse vahingoita heitä/ketään ), saan siitä hyvää mieltä ku itseänikin sattuu, kuten ranteiden ja mahan viiltely. 🙂 En satuta…

Käyttäjä Shasta aloittanut aikaan 10.01.2011 klo 11:18 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 16-vuotias lukiolaistyttö, jolla on todettu vasta masennus ja paniikkihäiriö, jotka ovat olleet jo yläasteen alusta lähtien. Käyn psykologilla kerran viikossa,mutta vaikka puhunkin siellä paljon itsestäni, menen aina ns. lukkoon, jolloin unohdan kertoa joitain asioita tai en osaa muotoilla niitä lauseiksi. Näistä esimerkkinä on itsetuhoisuus. Olen toki kertonut, että joskus…

Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 20.03.2009 klo 10:08 kohteessa Nuorten foorumi

Minulla oli ongelmana se kun takerruin psykiatriin. Minulla oli tapana soitella hänelle puhelintunnilla ja höpistä omia asioitani ja kertoa murheitani jne. Aluksi hän jutteli ja jopa nauroi jos sanoin jotakin hassua. Meillä oli hauskaa höpsiä vaikka mitä. Ja välillä myös pelleilin hänelle. Ja jos oli huolia, niin kerroin hänelle niistä.…

Käyttäjä väinämöinen aloittanut aikaan 06.10.2009 klo 20:13 kohteessa Nuorten foorumi

Moi. Ihan aluks sanon et oon 16 vee, eli aika nuori. Mä jouduin kesällä törkeän ryöstön kohteeksi ja siitä jäi mulle trauma. Eli olin pienen kaupan kassalla ja sitten mua uhattiin aseella. Kävin kaksi kertaa psykologilla juttelemassa ja sit mun olo parani ja nyt pystyn edelleen käymään töissä samassa kaupassa.…

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 13.01.2010 klo 20:10 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt 4kk raskaana ja väsymys painaa päälle. Olimme ehtineet erota poikaystäväni kanssa kun kuulin olevani raskaana. Päätin pitää lapsen koska olisin soimannut itseäni koko loppu elämäni jos olisin tappanut oman lapseni. Asun nyt äidin ja veljen kanssa, päivät ovat samanlaisia, en ole töissä enkä koulussa. Lapsen isä tietää lapsesta…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: