Tyytymätön ja jaksamaton olo ;/

Tyytymätön ja jaksamaton olo ;/

Käyttäjä Tuomo90 aloittanut aikaan 27.03.2011 klo 21:29 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tuomo90 kirjoittanut 27.03.2011 klo 21:29

Moi! Väsynyt elämään sisäisesti . ongelmania on monenlaisia mm jokapäiväinen eläminenkin tuntuu raskaalta varsinkin kun on jatkuvasti levoton olo ja samalla pientä ahdistusta ☹️ välillä tuntuu että luovuttaisiko kokonaan tämän koko homman, päivät menee tosi nopeaa ei edes muista mitä on tehnyt edellisenä päivänä kunnolla. monesti epätodellinen olo jolloin ei oikein kiinnosta mikään, muutenkin kiinnostukset menny jo kauan sitten kun sairastuin alkoholismiin josta sitten lääkkeiden väärinkäyttäjäksi sun muiten aineiden. Psykiatrilta saa apua jonkin verran mutta entisen väärinkäyttäjää kohdellaan eri tavalla. onnekseni olen päässyt alkoholista irti antabus lääkiytyksellä melkein kokonaan , nykyään juon todella harvoin eikä sekään ole kivaa pahentaa vaan masennusta. Yritän peittää aina jokaista ongelmaani ettei kukaan huomaisi että minulla on jokin vialla, ja vaikeaahan se on ja raskasta huoh :/ .lapsuudesta sen verran että alkoholia oli käytössä runsaasti varsinkin äitin puolelta. isä oli ainoa ja on vieläkin josta saa apua ja tukea asioihin eikä käytä alkoholia enää. Minulla on diagnisoitu Vaikea masennus tämän jälkeen löysin taivaalta uskon johon voi luottaa rukoilen joka ilta ja pyydän parempaa päivää 🙂 joskus auttanutkin 😉 ,Ahdistuneisuushäiriö,Paniikkihäiriö,Fibromyalgia sekä ADHD tuon adhd:n takia tämä elämä on ollut niin heittelevää mieliala muuttu jatkuvalla syötöllä välillä olen ihan rento ja iloinen ja sitten huonoina olen aivan hermona mikään ei kiinnosta ;( ei tätä tunnu jaksavan , mutta pakko yrittää parenpaan suuntaan kuitenkin olen mennyt huomattavasti . Mutta jatkuvat selkäkivut vaikeuttavat kouluni käymistäm kivut ovat välillä ihan sietämättömiä kipuja on myös monella puolella kehoa. Tuntuu siltä kun kerron näistä jollekkin ettei kukaan usko että puhun totta minun menneisyyteni takia mutta kun oikeasti kärsii ☹️ tuskasta tämä elämä välillä vaan tahtoo olla ☹️ . Lääkityksistä sen verran että käytössä Rivatril 0,5mgx2 cipralex 7,5mg , stilnoct 10×1 ,panacod 1×2 , neurontin 300mgx4 , (Temesta 1mg tarvittaessa) . toivoisin saavani sen adhd lääkityksen se oli varmasti minulle oikea lääke kokeilussa on ollut ja ei ollut silloin mitään ongelmia ;🙂 . lääkkeistä aion ja jopa haluan päästä eroon kunhan vain saisin sen adhd lääkkeen. nykyisillä lääkityksillä syntyy voimakasta riippuvuutta ja muita sivuoireita mutta kyllä ne auttaa. ensi viikolla lääkärille aika keskustelemaan siitä adhd lääkityksestä ja jos sen vielä sais kun sitä oikeasti tarvii niin elämäkin alkaisi luistaa ja voisi elää normaalisti Muutaman vk sisällä aika reumapolille kokkolaan kipujen takia toivon todella saavani näihin kipuihin kunnon syyt ja kunnon avun näihin kipuihin kivut ovat niin pirullisia ulkopuoliset ei aina huomaa sitäkään paitsi jos selkään sattuu niin että hiki tippuu. Jos jollain olisi neuvioja miten kannataisi ruveta toimimaan saa laittaa 😉 mutta apua tarvitsen ☹️ . toivottavasti kirjoitin tarpeeksi avautuvasti
koulussa tällä hetkellä ja kyllä se koville ottaa kun joka ikinen päivä sattu siihen perkuleen alaselkään ja polviin ☹️☹️ . haluaisin parantua tästä kokonaan, haluan normaalin elämään takaisin ;( kaipaan sitä todella paljon ☹️ . pistäkää viestiä vastauksia ja semmosia että mitä tekis neuvoja ym muuta 😑❓