Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä killiäinen aloittanut aikaan 07.11.2011 klo 16:16 kohteessa Nuorten foorumi

Haluaisin kuulla kokemuksia syrjäytymisestä. Miksi olet syrjäytynyt? Mitä syrjäytymisestä on seurannut? Liittyykö syrjäytyminen kouluun, työhön tai ihmissuhteisiin? Kaipaisin saavani vertaistukea keskustelujen kautta!

Käyttäjä anna5 aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 20:20 kohteessa Nuorten foorumi

Tää on mun eka kerta ku kirjotan tänne ja muutenki en hirveesti puhu muille milt must tuntuu vaan pidän ne mun sisällä. Eli oon ulkosesti ilonen, puhelias ja energinen ja vedän koulus ja kotona sellast ”hyvän tyttären” roolii. Mut sisält mä oon jotenki iha hajal ja eksyksis. Se alko mun…

Käyttäjä ponzki aloittanut aikaan 12.11.2011 klo 01:22 kohteessa Nuorten foorumi

Eli kerron nyt ekaa kertaa koko jutun kellekkään kokonaisena ilman minkään asian poisjättämistä . Kaikki tää masennus alko siitä kun noi vähän yli vuosi sitten aloin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa . Kaikki suju iha hyvin se oli mun eka suhde ja poika selitteli niitä näitä ja en osannu mitenkää reagoida…

Käyttäjä moony aloittanut aikaan 13.11.2011 klo 21:34 kohteessa Nuorten foorumi

No, mistä ihmeestä aloittaisin… Olen siis kirjoittanut tänne ennenkin, sillä olen ollut masentunut jo monta vuotta aina vaihtelevin väliajoin. Välillä tulee aika kun tuntuu että kaikki on ok, mutta se johtuu siitä että kyllästyn yrittää parantua ja vain sysään kaikki käsittelemättömät asiat syrjään kunnes ne romahtaa jonkun ajan kuluttua takaisin…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 15.11.2011 klo 11:18 kohteessa Nuorten foorumi

Onko vanhempiesi ero ajankohtainen? Jos, niin huomenna sinulla on mahdollisuus keskustella asiasta muiden vartaisten kanssa Vetskari-liveryhmässä. Vetskari-liveryhmä on keskiviikkona 16.11. klo 15-17 täällä Tukinetissä. Vetskari liveryhmän ohjaajina toimivat Kasvatus- ja perheneuvontaliiton Vetskari-projektin asiantuntijat. Huomisen Vetskari-liveryhmän teemana on: Mikä auttaa vanhempien erotessa? 12 nopeinta mahtuu mukaan. Tervetuloa! 🌻🙂🌻

Käyttäjä paulamoi- aloittanut aikaan 06.10.2011 klo 17:24 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Oon ihan 16v tyttö ja mulla on tälläinen ongelma että aina kun laukean (eli saan orgasmin) niin näyttää siltä ihan kuin mulla on sen jälkeen runsaat limaiset kuukautiset, mutta ne kestää vain joku 2-10 tuntia? Onko tää verenvuoto esim siitä ku joku munasolu irtoaa orgasmin aikana? Onko syytä mennä…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 28.10.2011 klo 16:25 kohteessa Nuorten foorumi

musta tuntuu et mun elämällä ei oo mitään merkitystä. en jaksa tätä enää. mitä mä teen?

Käyttäjä tired2liv aloittanut aikaan 02.11.2011 klo 18:33 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä kuinka kauan olen jo ollut allapäin/masentunut, mutta minusta tuntuu, että kaikki alkoi jo monta vuotta sitten. Aina kun mietin paria viime vuotta, minulle tulee heti ensimmäisenä mieleen miten olin koko ajan yksin kotona. Katselin TV:tä tai istuin tietokoneen ääressä ja toisinaan äidin pakottamana menin yksin ulos kävelylle. En…

Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 11.11.2011 klo 18:30 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on vihdoinkin ensi viikon perjantaina psykoterapia-arvio. Hakemus laitettiin joskus kesän lopulla, joten aikaa on odoteltu reilu 3 kuukautta. Välissä jotkut keskustelivat mukamas, että onko arvio hyvä idea kohdallani. Kuulin siitä tosi paljon jälkeenpäin, kun odottelin kiukkuisesti käyntiaikaa postitse. Nyt se on onneksi lyöty lukkoon. Aikaisemmin olen käynyt monilla psykologeilla…

Homous

13
Käyttäjä Nomnom aloittanut aikaan 13.10.2011 klo 20:43 kohteessa Nuorten foorumi

Inhottaa se, että jotkut oikeesti raivostuu siitä jos joku on homo. Jos joku on tyhmä sitä haukutaan homoks. Jos joku on homo, se on tyhmä ja sitä aletaan syrjii. Onks se ny ihan oikein? Siis kyllähän homot on ihan samanlaisia kuin heterotkin. Niillä on vaan toinen seksuaalisuus. Ite muutuin just…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: