Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä zillafani aloittanut aikaan 02.01.2012 klo 22:03 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! Olen aivan romahtamisen partaalla.Vanhempani erosivat jo monta vuotta sitten,ja sen jälkeen muutin äitini luokse. Elämä siellä oli kamalaa,joskus hän tukisti minua (ei mitenkään kovaa,mutta muisto on elävä).Siellä paikassa jotenkin sekosin,löin joskus pikkusiskoani ja nipistelin. Jälkikäteen minua pelotti hirvittävästi seuraukset.Ja pelottavat vieläkin.En tiedä kenelle minun pitäisi kertoa (siis en kyllä…

Käyttäjä BlackDreaming aloittanut aikaan 06.01.2012 klo 15:03 kohteessa Nuorten foorumi

Olen turhautunut. Miksi en voi vain kuolla niin ettei kukaan enää saisi musta harmeja? Mulla ei oo perhettä joka välittäs, ei kavereita jotka tietäis mitään tai osais auttaa, ei ammattilaisia jotka kuuntelis kunnolla ku puhun. Mun sanani on roskaa, sellasta roskaa niitten mielestä, että sen voi heittää roskiin tai tehä…

Käyttäjä pikku-apina aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 19:38 kohteessa Nuorten foorumi

Miten voi saada henkilöitä ystävikseen joille ei tarvitse valehdella olevansa suurempaa kuin on? Olen valmis aloittamaan kaiken aivan alusta. ja vaihtamaan nimeni, jottei minua tunnistettaisi niin helposti ja tekemään kaiken toisin, kuin ennen olen tehnyt. mutta sosiaaliset suhteeni minua vielä pelottavat. Auttakaa? Miten niissä tulisi edetä. Olen pelokas ja kun…

Käyttäjä Nellie aloittanut aikaan 03.01.2012 klo 14:24 kohteessa Nuorten foorumi

Haluaisin nyt vaan kysyä, että missä menee se raja että masennukselle tehdään jotain? Olen pyörinyt vuosia psykologeilla, aina vaan kysellään kuulumisia, ei mitään diagnoosia, ei pienintäkään aikomusta viedä asiaa eteenpäin vaikka kuvioissa on jo itsetuhoisuus ja itsemurha. Mä en enää tiedä mitä tehdä, oon kyllästyny siihen että oon aina se…

Käyttäjä Anonym_girl aloittanut aikaan 14.12.2011 klo 23:22 kohteessa Nuorten foorumi

Kun olin pieni, vanhempani riitelivät joka ilta. Jouduin näkemään väkivaltaa, ja kuulemaan asioita, joita en pystynyt käsittelemään. Isäni oli alkoholisti, ja joka ilta humalassa. Aina riidan päätteeksi isäni sanoi minulle: ”Kiitos taas kerran!” , ja syyllisti minua riidastaan äitini kanssa. Tästä minulle on jäänyt jotkin traumat, jonka vuoksi luulen kaiken…

Käyttäjä Drifter aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 03:12 kohteessa Nuorten foorumi

En oikein keksinyt parempaa otsikkoa, mutta antakoon sen olla. Olen hirmu pitkään tuntenut oloni ahdistuneeksi ja masentuneeksi, pääsyynä tähän kai on sydänsurut.. Olen päälle 20-vuotias nainen ja olen kolme vuotta ollut rakastunut erääseen mieheen, saamatta kuitenkaan kunnolla vastakaikua. Olimme vain kavereita koska mies oli varattu, mutta pian hän tunnusti olleensa…

Käyttäjä pikku-apina aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 00:09 kohteessa Nuorten foorumi

En osaa sanoa miten tämä pitäisi aloittaa. Mutta olen nyt 18 vuotias lukiota käyvä nuori tyttö, jonka elämä on päälaellaan. Minua on kiusattu aina koulu aikoinani. Olen aina ollut syrjitty lapsi ja pienempänä sisareni häpesi minua. Viime aikoina kaikki huonot tapahtumat ovat tulleet takaisin mieleen ja haluan ajatella eplkkää pahaa…

Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 00:15 kohteessa Nuorten foorumi

Mitä 2.asteen ammattitutkinnon jälkeen ja vuonna 2012? 😑❓ Olen ollut tosi väsynyt kaikkeen. 😴 Ohjelmaa on tietty ollut ennen joulua, sen aikana ja vielä tällä ja varmaan seuraavallakin viikolla. Aika menee lähinnä asioita järjestellessä: soskun toimeentulotuki, työkkäriasiat työttömänä ja kelan tuet. He, jotka eivät tiedä vielä minua, olen 20-vuotias nainen…

Käyttäjä ikuisesti tipaton aloittanut aikaan 08.12.2011 klo 22:19 kohteessa Nuorten foorumi

Moi vaan kaikille! Juu eli ihan tämä perus kysymys – apua? Olen siis 14 vuotias tyttö joka on ahdistunut. Epäilen että mulla on masennusta ja syömishäiriö. Viimesen vuoden mua on ahdistanut ja olen kokenut olevani jatkuvasti ulkopuolinen. Ennen olin iloinen ja pirteä tyttö, joka oli aina vahva ja jolla näytti…

Jaa-a

3
Käyttäjä ihme12 aloittanut aikaan 23.12.2011 klo 00:10 kohteessa Nuorten foorumi

Luojan kiitos sain opiskelun päättymään. Luulin jo ettei se ikinä päättyisi. 2.asteen koulutus on nyt käytynä. Ahdistava tilanne tulee kyllä, kun joutuu pakosti eroamaan koulusta, jossa alkoi vasta tottua olemaan. Nyt joutuu menemään taas kohti tuntematonta, joka on kauheaa. Ahdistus nousee esiin, kun ei usko löytävänsä enää mitään hyvää paikkaa…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: