Mitä kuuluu?

Mitä kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.11.2022 klo 13:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2022 klo 13:11

Olen taas vaihtanut nimimerkkiäni. Tuntui oikealta ratkaista ongelmat nimimerkkiä vaihtamalla.

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2023 klo 07:38

Huomasin taas että minulla on ihan hyvä olla. En tiedosta kestääkö tämä pitkälle tulevaisuuteen, mutta nyt on ainakin ihan hyvä olla.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 23.01.2023 klo 07:35

Mietin pystyisinkö itse pelkällä ajatuksella, päätöksen teolla, saavuttamaan iloinen mieli. Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2023 klo 14:26

Kaikki hyvin edelleen...

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2023 klo 10:45

Kaikki hyvin edelleen...

Tänään soitti psyk.polilta sairaanhoitaja juuri kuin olin suhkussa, jouduin soittamaan takaisin kun muistin että meillä oli puhelinaika. Minulle tulee asuntoohjaajani käymään ja viemme vähän tavaroita ja mattoja kellariin.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2023 klo 18:00

Kaikki hyvin edelleen...

Sain lupaksen että saan rahaa ensi viikolla vähän enemmän. Hyvä sinänsä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2023 klo 16:07

Olen katsonut tui matkatoimiston matkoja, en ole ollenkaan varma että haluaisinko lähteä matkalle, ja mahdollisesti minne haluaisin matkustaa, ja milloin haluaisin matkustaa sinne.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2023 klo 13:58

Kaikki hyvin edelleen...

Olen vähän hermostunut kun huomenna tulee henkilöitä myrkyttämään sokeritoukkia, ja joudun menemään pariksi tunniksi ulos kodistani. Ajattelin mennä ulos syömään, mutta en ole varma siitä olenko saanut rahaa vielä siihen aikaan, toisaalta meillä on kerhohuone avoinna että sinne voisin mennä kuluttamaan aikaani.

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2023 klo 08:07

Kamala hiki tuli pintaan kun rehkin aamutoimissani, piti jakaa lääkkeetkin dosettiin. Nyt on vielä tuo apteekissa käyntikin (mistä minä muistan mitä lääkkeitä piti hommata lisää).

Vielä on se sokeritoukkien myrkytys edessä, silloin piti lähteä ulos huoneistosta pariksi  tunniksi. Saa nähdä pitikö paikkaansa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2023 klo 17:04

On hyvä olla, tuntuu kuin lentelisin ympäri huoneistoani. Ajattelin jo saavani vähän enemmän rahaa mutta en ottanut huomioon sitä että se olisi ollut vain lainaa. Ja kun tajusin sen peruin koko jutun. Nyt odotan saavani joskus rahapelissä vähän ylimääräistä rahaa, vaikka se on vähän utobia ja vähän fobia että jotain voittaisin rahapelissä, mutta pelaan silti rahapelejä.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2023 klo 11:32

Tänään menen Mannataloon hakemaan ruokakassin asuntoohjaajani kyydissä. Meille jää aikaa jonka voin käyttää käymällä R.kioskilla.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2023 klo 17:37

Nyt olen pelannut montaa rahapeliä, joilla on arvonnat tällä viikolla. Voi, kun voittaisin rahaa kerrankin kunnolla.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2023 klo 08:18

Olen viime aikoina ollut vähän alakuloinen, muuten minulla on ollut hyvä olla itseni kanssa, mutta en ole voinut olla hyväntuulinen aina. Minua vaivaa sairaus, joka tekee minusta luokse pääsemättömän, koska en voi harrastaa seksuaalista kanssakäymistä, vain joudun tyytymään selibaattiin.

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2023 klo 10:22

En ymmärrä byrokratiaa kunnolla. Miksi kaikki on niin vaikeaa?

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2023 klo 11:57

Todistettavasti en ole valmis luottamaan siihen että jäksaisin olla paikallani pitkään, sen thden en työskentele yrityksissä. Olen aika levoton.

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2023 klo 07:45

Minulla on tänään hus labra. Mitenhän pitkään siellä menee?