Mitä kuuluu?

Mitä kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.11.2022 klo 13:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2022 klo 13:11

Olen taas vaihtanut nimimerkkiäni. Tuntui oikealta ratkaista ongelmat nimimerkkiä vaihtamalla.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 26.12.2022 klo 22:11

Luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu. Koita jaksaa. Tulee talvi ja kevät. Kesä, valo ja aurinko ja linnut. Ehkä sitten pystyy hengittämään. Voimia sinulle.

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2022 klo 08:02

Tänään kävin suihkussa herättyäni, nautin aamiaisen ja kävin tupakalla, huomasin etten ole pessyt hampaitani vähään aikaan, ja pesin hanpaani, leikkasin varpaankynteni, jotka olivat jo kasvaneet pitkiksi. Ja aloin lukea kirjaa.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 29.12.2022 klo 00:48

Pikemiten, arkinen tekeminen, miltä se tuntuu sinusta? Rauhoittaako se? Itse ainakin luen viimeistäkin tekstiäsi että tuntuu että voit hyvin arjen hiljaisessa yksinkertaisessa olemisessa. Voi kunpa sinulla olisi hyvä olla.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2022 klo 10:35

Olet oikeassa Eieiei. Arjen tekemiset rauhoittavat mieltäni. Tänään pesen pyykkiä ja luen kirjaa Mellyn valtiatar, jonka hommasin antikvariaatista joulun alla. Olen syönyt paljon konvehteja nyt joulun ja uuden vuoden seuduilla. Ehkä pitäisi pitää taukoa, mutta kuin konvehteja vielä on paljon en oikein viitsisi lykätä niiden syöntiä muutamalla kuukaudella.

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2022 klo 13:09

Kävin asuntoohjaajan kyydissä kaupassa, ostin ruokaa, ja kalenterin, ja 2 lukulasit, entiset heitin pois kun niissä oli sangat poikki, ja uusi kalenteri ensi vuodelle on seinäkalenteri. Oli kamalan rasittavaa kävellä ostoskeskuksessa, kaupasta toiseen, etsimässä lukulaseja. Ja olinkin ihan hikinen päästyäni kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2022 klo 09:19

Hain tukirahaa ja sain sen. Hyvää uutta vuotta.

Käyttäjä kirjoittanut 02.01.2023 klo 09:43

Olen tehnyt havainnon etten ole aivan valmis vielä luovuttamaan vaikka pelkään että minua huiputetaan.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2023 klo 12:31

Minua melkein huiputettiin apurahan toivossa.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 03.01.2023 klo 19:10

En ymmärrä mitä tarkoitat Pikemiten mutta mietin rahaa. Raha ei auta mitään, raha vain luo velkaa, vaikka raha synnytetään tyhjästä. Niin muodoin velkakin syntyy tyhjästä, ihmisten velkaantuminen toisillensa on keksittyä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.01.2023 klo 09:12

Minulle tuli mieleeni että olen saanut paljon sähköpostia siitä syystä että tein laina hakemuksen kerran, jolloin minulle ei myönnetty lainaa. Aina pitäisi tehdä uusi laina hakemus, vaikka on hyvä etten saanut lainaa.

Ajattelin että voisin saada apurahaa, mutta hain ilmeisesti väärästä paikasta ja minua yritettiin huijata.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2023 klo 10:16

Hyvää loppiaista kaikille tasapuolisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2023 klo 17:29

Illalla kaikki on toisin kuin päivällä ja aamulla. Pimeyden tultua on ihan erinlaista kuin valoisaan aikaan. Nyt on pimeää ulkona, vaikka lampuissa on valoa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2023 klo 07:34

Eilen illalla olin ystäväni kyydissä tapaamassa yhteisiä ystäviämme. Oli ihan kiva ilta, sain kakkua ja kahvia. Kotiin palattuani unohdin laittaa kelloni laturiin, niin se ei toiminut enää aamulla, ja laitoin sen laturiin. Nyt olen sitten koko päivän ilman kelloa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2023 klo 09:12

Nyt sain kellon käteeni, mutta en viitsi mennä suihkuun, joka on pahasta. Tänään olen kotosalla ja odottelen huomista. Ehkä lueskelen kirjaa, ja kuuntelen radiota.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2023 klo 10:18

Odotan kuriiria joka tuo tilaamani tuotteen tänään. En tiedä mihin aikaan tuo kuriiri on liikkeellä täälläpäin.