Mitä kuuluu?

Mitä kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.11.2022 klo 13:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2022 klo 13:11

Olen taas vaihtanut nimimerkkiäni. Tuntui oikealta ratkaista ongelmat nimimerkkiä vaihtamalla.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 11:43

Tulee mieleeni muutamia musiikki kappaleita jotka kiistelevät paremmuudestaan. Onko  hulluus parempi musiikin aihe kuin raivo. Ja kohtaako raivo hulluuden jossain musiikissa.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 14:38

Pikemiten kirjoitti:
Monimuotoisuudella on merkitystä. Normaalit henkilöt pitävät monimuotoisuuttansa merkityksellisenä väylänä kuin kanavana, jota pitkin heidän ylenmäärin merkitystä saaneet asiansa kulkevat vahingoittumattomina. Huomattavan helpotuksen tunteen tuo se ettei mikään muutu itsestäänselvyytenä miksikään muuksi, ja häviä niiltä sijoiltaan jonnekin. Kaikkeen täytyy olla selitys.

Mitä tuo merkitsee minulle? Se on kuin kanava joka käy sähkövirralla, sitä ka navaa käyttävät radion kuuntelijat, sekä television katselijat ja kuuntelijat. Toisaalla se on vettä virtaavaa, jota käyttävät veneilijät. Tämä kahtiajakoisuus ei ota huomioon kaikkia.

 

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 15:35

Miehet auttavat naista mutta naiset auttavat vielä enemmän naista. Puhun kokemuksesta, jonka sain mennä viikolla. Muuten olen sitä mieltä etteivät miehet yleensä auta naista, ja jos miehet joskus sortuvat autamaan naista, heillä on omat tarkoitusperänsä avun annolle.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2022 klo 07:50

Tänään tulee sosiaaliohjaaja kaupungilta käymään ja tekemään haastattelun jotta voisin saada kuljetusapua eli taxi-kortin, koska sosiaaliohjaaja oli flunssassa hän vain soitti, mutta se haastattelu oli pitkä, kesti tunnin. Hän eli sosiaaliohjaaja soittaa sitten kun hän on vienyt asian kokoukseen, koska en halunnut monia matkoja. Soitin vielä sosiaaliohjaajalle.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2022 klo 16:33

Asuntoohjaajani vaihtuu, kun nykyinen asuntoohjaajani jää äitiyslomalle. Huomenna tulee sijainen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2022 klo 11:52

Kävin kaupassa, unohdin tupakat ja nicotinellit joten kävin R-kioskilla. Olin asuntoohjaaja sijaisen kyydissä.

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2022 klo 08:20

Olen huolissani rahatilanteestani ja siitä kuinka pärjään nyt joulukuussa kun tulee kaikki edunvalvonnan maksut maksettavaksi. Ja kuinka rahat riittävät siitä huolimatta käyttövaroihini.

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2022 klo 12:13

Monimutkaisia moniseliteisiä monimuotoisuuden merkityksiä, kuin lumi puissa talvi aikaan. Sama toistuu pensasmaisemassa, joka on matalampaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2022 klo 10:11

Kuuntelen musiikkia radiosta, ja mietin mattojani. Matoissani on monimutkaisia kuvioita.

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2022 klo 17:24

Minulla ei ole tupakkaa, enkä viitisi lähteä hakemaan kaupasta tai R-kioskilta. Voisin tietysti vaivata naapureitani ja käydä kysymässä myisivätkö he tupakan, mutta en taida viitsiä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2022 klo 06:58

Tänään pitäisi uuden asuntoohjaajani soittaa ja sopia tapaaminen. Minä olisin valmis tapaamaan hänet jo tänään, kun pitäisi käydä kaupassa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2022 klo 19:15

Juttelen yhden ystäväni kanssa puhelimessa. Hänellä on työssä niin kiire, ettei hän ehdi kukkasipuleita harventamaan.

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2022 klo 11:38

Asuntoohjaajia on vaikeata tavoittaa kiinni nyt kun asuntoohjaajani jäi äitiyslomalle.

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2022 klo 13:37

Lopulta sain yhteyden uuteen asuntoohjaajaani, tapaamme huomenna, ja käymme kaupassa. Minun on vaikeata liikkua rullaattorin kanssa lumessa. Joten olen enimmäkseen sisällä. En ole saanut vastausta hakemukseeni kuljetuspalvelusta vielä, joten en tiedä voisinko menä taxilla.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2022 klo 18:25

Epävarmuus ei ole kaikkein kivointa mitä tiedän, vaikka näin joulun alla se on normaalia, kun ei voi tietää mitä saa lahjaksi, vai saako lahjoja ollenkaan. Joulun aikana joutuu venyttämään rahaa, jotta raha riittäisi kaikkeen tarpeelliseen. Ei tee mieli enää jouluruokia, kun tietää sen maksavan niin paljon. Ehkä teen jouluksi karjalanpaistia, tai pataa, joka olisi hyvin täyttävää.