Mitä kuuluu?

Mitä kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.11.2022 klo 13:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2022 klo 13:11

Olen taas vaihtanut nimimerkkiäni. Tuntui oikealta ratkaista ongelmat nimimerkkiä vaihtamalla.

Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2022 klo 15:36

Olen mennyt happy pancake nimiselle treffisivustolle.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2022 klo 11:39

Eilen veljeni kävi kylässä. Puhuimme joulusta ja matkustamisesta ja mökki hankinnoista, joita heidän ystävänsä lapset olivat tehneet. Katselin matkakohteita internetistä jolloin tulin siihen johtopäätökseen etten pääsekään viikon matkalle 60 vuotis syntymäpäivänäni, ehkä menen vain viroon laivalla edestakaisin. Viikon matkat kun maksavat tonnin paikkeilla halvimmillaan, varsinkin jos ottaa puolihoidon. Jos en saisi tonnia veikkauksen peleistä, en todellakaan saisi matkaa maksettua säästämällä.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2022 klo 12:41

Pitää silti yrittää säästää vähän rahaa eikä ostaa lisää musiikkia tai pelata veikkauksen pelejä. Jos pelaisi vain viikon verran kerrallaan. Toivottavasti nyt tulisi kenossa kunnollinen summa rahaa, saisi olla vaikka kaikki oikein.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2022 klo 15:39

Laitoin taas veikkauksien peliin eston, alkoi mennä liian lujaa. Pelitilillä ei voinut olla 50 centtiä ilman että se piti pelata. Nyt uuteen vuoteen asti peliesto. On minulla monta peliä siellä vielä pelattavissa. Joulukuun olen pelaamatta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2022 klo 08:44

Todellisuuden ja epätodellisuuden ero on siinä, mitä tapahtuu oikeasti ja mitä tapahtuu vain mielikuvituksessa. Ja kuinka todellista tuo kaikki on taas merkitsee mielenterveyttä, kuten kaikki mielikuvituksessa tapahtuva, jolla on todellisuuteen vaikutusta, ja merkitystä muiden elämään nähden, joka ei ole todellista, vain mielikuvitusta ei ole aina lasten leikkiä varten.

Jos pelkäisin aina epätodellisuutta, olisin mielikuvitukseni orjuuttama, enkä kovin onnellinen. Aina kun mielikuvitukseni lähtisi lentoon olisin helisemässä sen esiin loihtimien mielikuvien kanssa. Nämä mielikuvat ovat usein hajanaisia, kuitenkin henkilökuvien tapaisia, tekeekö ne henkilökohtaisuuksista todellisempia, kunnes on varmempi onnesta. Pitäisi olla varmempi lopputuloksesta, jos meinaisi niiden tarkoittavan muiden elämää, josta ei ole varmaa tietoa. Mielikuvien hajoaminen, viittaa siihen ettei kaikki ole kunnossa. Miten asiaa miettiikin ei siitä ole lopputuloksena muuta kun mielikuvituksen lentoa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2022 klo 14:51

Tilasin pizzaa ja cokista, istuin odottamaan. Aikanaan pizza tuli, ja söin ja join cokista.  Myöhemmin ovikello soi, siellä oli naapuri, jolla oli kakku mukanansa. Hän halusi lahjoittaa minulle kakun. Oli saanut sen 1 eurolla kaupasta. Ja oli ostanut 2 kakkua. Posti tuli ja toi musiikkia jota olin tilannut.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2022 klo 09:45

Olen yrittänyt saada edunvalvonta sihteerini kiinni, mutta on aina toinen puhelu menossa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2022 klo 12:25

Kävin kaupassa, kovasti teettää lumitöitä huollolla. Toin parvekkeelta sisään pari pelargooniaa jotka kukkivat vielä. Ehkä ne kasvavat ennen ensi kesää isommiksi.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2022 klo 16:22

Sain juuri syötyä ja tiskattua astiat. Olen vähän veto pois, minulla on kamala nuha, väsyttää.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2022 klo 18:53

Haluaisin saada hyvät unenlahjat, etten heräisi yöllä virkeänä, ja kuvittelisi että on jo aamu tullut.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 22.11.2022 klo 22:29

Sinä jaksat elää. Kiitos että olet täällä meidän kanssamme. Kiitos että olet tsempannut minua. Arkiaskareittesi ja mietteittesi "lokikirjamerkinnät" opettavat minua näkemään miten monenlaista elämää on täällä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2022 klo 10:24

Aamu on alkanut hitaanlaisesti. Kokonainen päivä edessä, mitä tehdä? Sain eurojackpotista vähän rahaa, ja laitoin sen tililleni, olisi saanut tulla enemmän rahaa. Hoidin pelargooniat ja jäi kamala siivo. pitäisi imuroida.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2022 klo 09:44

Tänään pitää käydä apteekissa hakemassa injektio ja kalkkitabletteja. Ja kaupassa hakemassa roskakasseja, jotka loppuivat, samalla ostaa ruokaa, ja leipää. Nicotinelliä ois hyvä ostaa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2022 klo 12:00

Näyttää siltä etten saisi mitään tehdyksi tänään, ja huomenna olisin tuulen tuivertama.

Käyttäjä kirjoittanut 25.11.2022 klo 08:01

Kävin suihkussa ja pesin hiukseni. Olen aamutakki päällä, ja kuuntelen radiota suomi räp kanavalta. En tiedä pitäisikö jo kuunnella jotain muita kanavia.