Mitä kuuluu?

Mitä kuuluu?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 19.11.2022 klo 13:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2022 klo 13:11

Olen taas vaihtanut nimimerkkiäni. Tuntui oikealta ratkaista ongelmat nimimerkkiä vaihtamalla.

Käyttäjä kirjoittanut 25.11.2022 klo 18:29

Mietin mitä tekisin jos joskus saisin jostain veikkauksen pelistä pari miljoonaa ja vähän päälle. Todellisuudessa käyttäisin vain osan siitä rahasta asuntoon ja sisustukseen ja sitten matkustaisin ulkomaille, eikä se tuntuisi oikein missään. Se tuntuisi todella hyvältä, kun ei tarvitsisi aina ajatella rahaa, ja sitä mitä kaikki maksaa, ja löytyykö rahaa kaikkeen siihen.

Ja kaikki entinen väistyisi, ja kohtaloon tulisi uudenlainen vire, saattaisin vaikka parantua ilman rahahuolia. Tai sitten kaikki rahahuolet kääntyisivät minua vastaan, ja huomaisin etteivät rahat tee tunteistani suvaitsevaisempia, onnellisempia, koska ristiriidat repivät minua moneen suuntaan, ja asemani olisi sen takia epäedullinen, ja vääristynyt.

Käyttäjä kirjoittanut 26.11.2022 klo 10:50

Olisipas tänään kiva päivä, ja etten tuntisi itseäni syrjityksi. Aamulla olin vielä sitä mieltä että olin sopinut treffit, mutta kun katsoin happy pancaken sivua huomasin että olin erehtynyt ja nähnyt unta. Sitten huomasin yhden ilmoituksen toivovan minusta kahviseuraa kahvilaan.

Käyttäjä kirjoittanut 27.11.2022 klo 08:35

En ole voittanut veikkauksien peleissä taas vähän aikaan edes vähän.

Käyttäjä kirjoittanut 27.11.2022 klo 13:19

Mietin kuinka paljon rullaattori vaikuttaa matkustamiseen, ja tulen siihen lopputulokseen että paljon se vaikuttaa matkustamiseen. Kaikkialla pitää ottaa huomioon rullaattori, ja löytää hissi, eikä siinä kaikki, pitää valita kulkuneuvot sen mukaan voiko niillä kulkea rullaattorin kanssa, kuten raitiotievaunulla ei voi kulkea rullaattorin kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.11.2022 klo 17:59

Olen vähän kipeä. kuin selkäsaunan saanut.

Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2022 klo 09:09

Huimaa ja olen kuin selkäsaunan saanut.

Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2022 klo 17:58

Luovuin happy pancakestä. Ajattelin että jos alan seurustella miesten kanssa, minun oletetaan olevan seksuaalinen, aktiivisesti seksuaalinen, eikä siihen riitä se että olen sairastellut sitä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.11.2022 klo 18:19

Luin vain pari uusinta viestiä ja olin kysymässä että rullaattorin työntelykö on kipeyttänyt lihakset, vai oletko loukannut itsesi tai tulossa kipeäksi, mutta lähettämisen jälkeen tajusin että vastasitkin kysymykseen aiemmin.

Onko paha tauti?

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 4 kuukautta sitten. Syy: Korjaus
Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2022 klo 15:32

Hei soroppi. Täytyy sanoa että nyt putosin kärryiltä sinun ajatuksenjuoksussasi. Nimenomaan rullaattorin työntely on kipeäksi minut tehnyt. Se ei nimittäin ole ihan helppo homma työnnellä rullaattoria paksussa sohjossa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.12.2022 klo 14:35

Onneksi sohjo suli pois. Kävin tänään kaupassa ja ostin kaalia, jauhelihaa, leipää, juustoa ja mehua. Tein kaalisoppaa. ½ kaalia, 200g jauhelihaa, suolaa, pippuria, ja kasvisliemikuutio. Tuli hyvää. Illalla menen ulos ystäviäni tapaamaan.

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2022 klo 11:51

Ystäväni olivat avuliaita, kun kuulivat ettei minulla ole rahaa, keräsivät parikymppiä kokoon.

Kävin illalla subvaussä, ostin kalkkuna subin. Tulin bussilla kotiin. Kotona söin ensin ja otin sitten lääkkeeni ja menin nukkumaan.

Tänään nukuin pitkään enkä olisi meinannut jaksaa herätä vieläkään. Nousin ylös ja harjasin hiukseni, menin vessaan, ja otin lääkkeet.

Kävin ulkona tupakalla, ja söin ammupalani. Menin uudestaan ulos tupakalle. Ja tulin sisään. Näin rapussa naapureitani ja tervehdin heitä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2022 klo 15:29

Heräsin 12 jälkeen, nousin ylös, kävin vessassa, otin lääkkeet, menin ulos tupakalle, ja söin aamupalani. Kävin pitkäkseni sohvalle ja nukahdin. Heräsin 3 aikaan, ja lähdin ulos tupakalle.

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2022 klo 20:06

Ei ole mennyt paljoa tupakkaa viikonloppuna, koska normaalista askista on vielä 8 jäljellä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 08:54

Jokaisella on omasta takaa mielikuvitus, jota on hyväksyttävää käyttää.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 11:07

Monimuotoisuudella on merkitystä. Normaalit henkilöt pitävät monimuotoisuuttansa merkityksellisenä väylänä kuin kanavana, jota pitkin heidän ylenmäärin merkitystä saaneet asiansa kulkevat vahingoittumattomina. Huomattavan helpotuksen tunteen tuo se ettei mikään muutu itsestäänselvyytenä miksikään muuksi, ja häviä niiltä sijoiltaan jonnekin. Kaikkeen täytyy olla selitys. Musiikkia ei pidä tehdä jos siihen ei ole motiivivointunut riittävästi jotta osaisi kappaleet laulaa ja soittaa uudestaan.