Olin eilen ystäviäni tapaamassa, ja yllätyksekseni tuli puhetta pakkomielteistä, joita yhdet miespuoliset henkilöt pitivät huonoina piirteinään. Sanoin siihen että jos minua alkaa joskus vaivaamaan pakkomielteiset ajatukset, alan mietiskelemään kunnes ne menevät ohitseni. Ja sain tapaamisemme jälkeen sitten mietiskellä riittävästi ennenkuin sain unenpäästä kiinni. Nukuin yöni hyvin ja heräsin aamulla pirteänä, muutaman ajatuksen voimalla joilla vauhditin mietiskelyni loppumaan ennen yöunia.
Pakkomielteinen ajatuksien syöttö on loppunut, ja elämä voittanut. Ajattelin eilen rakkautta ja seksuaalisuutta miehen näkökannasta, ja omat mutkat siinä olivat etten ollut itse rakastunut nainen tähän pakkomielteistänsä kärsivään mieheen, joka häiritsee minua vähän vieläkin. Uskoakseni asiasta puhuminen saattoi auttaa häntä vähän, toivottavasti hän pääsee näistä seksuaalisista ajatuksista, joita kylvin pakkomielteiseen ajatukseen, koska ne selvästi kuuluivat siihen keski-ikäiseen mieheen, jolla on lapsia.