Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 19:20

Hei.

Ehkä yritän liikaa ymmärtää miestä joka ei välitä minusta tippaakaan. Ehkä pitää vain siirtyä seuraaviin miehiin. Mutta onko känninen mies seksuaalisuutta toiselle miehelle?

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 20:28

Ootko liikkunut jossain jnkn teeman tiimoilla mikä sinua kiinnostaa? Mun lapset löytäneet kumppanin jnkn mieluisan nettipelin kautta, jos olen ymmärtänyt oikein. Oma ensirakkaus toimi tsupparina. Toi meille kerrostalon ylimpään kerrokseen laatikollisen maitoa, "juottepa te paljon maitoa" (20tölkkiä). Oli ujo kuin mikä 😍

Minkälaiset tapaukset sinuun vetoavat?

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 20:58

keskustelua kirjoitti: Oli ujo kuin mikä 😍Minkälaiset tapaukset sinuun vetoavat?

Henkilökohtaisesti olen nyt ollut Happypancake-nimisellä treffisivustolla, jossa minulla on oma profiili. Siellä saa netti-seuraa, jos haluaa. Minuun vetoavat raittiit miehet, kuin känni miehiä on n. vaik. ymm. oik. %

Minusta kiinnitän liikaa huomiota %. 😁

 

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2019 klo 06:12

Miehen kohdalla seksuaalisuuden pitäisi mennä ruokahalujen kanssa samaan kehoon 😁

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2019 klo 17:27

😁%

Tänään laitoin profiilini kuntoon. Meinasin unohtaa kaikki ne netti-kaverit jotka eivät tapaile kimmoja.

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2019 klo 07:14

Tutustuin uuteen treffipalveluun academic singles, ja en tykännyt, mutta peruuttaminen on hankalaa. En tiedä onnistunko?

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2019 klo 19:26

Kuulostaa hinnakkaalta saitilta. Kannattaa vetää profiili ajoissa pois. Jos siltä alkaa vaikuttaa?

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2019 klo 05:17

Sain peruutettua academic singlesin. Nyt on hyvä.

Minulla on ollut tämä viikko matematiikkaa koulussa, hankalaa, mutta pärjään. Kaipaan jo työskentelyä tietokoneella.

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2019 klo 18:04

Hei.

Huomenna on taas koulua. Nyt pääsen tietokoneen ääreen tekemään kesken jäänyttä koettani.

Happypancake´issä on tosiaan hiljaista sen jälkeen kuin laitoin profiiliini etten tapaa mielelläni netti-kavereita, ja en harrasta seksi-seuraa.

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2019 klo 07:50

Joo, kaikki ei tykkää jos sanoo suoraan, yleensäkin ihmiset ettii rajattomia ihmisiä. Arvelen kyllä, että voi siellä joku muukin olla joka tietää rajansa ja haluaa ne pitää?

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2019 klo 11:52

Hei,

Onhan siellä paljon porukkaa, ja monet löytävät sieltä tyydyttävän kumppanin happypancakestä, eikä tarvii mennä muualle.

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2019 klo 12:27

Tuuria sulle 👍

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2019 klo 13:55

keskustelua kirjoitti:
Tuuria sulle 👍

Kiitos! En ole vielä löytänyt tyydyttävää kumppania happypancakestä.

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2019 klo 14:38

Pikemiten kirjoitti:

keskustelua kirjoitti:
Tuuria sulle 👍

Kiitos! En ole vielä löytänyt tyydyttävää kumppania happypancakestä.

Joo. Minä löysin kumppanin aikoinaan Kodin Kuvalehden kirjeenvaihtopalstalta. Vastasin ilmoitukseen. Jos tansseista puhutaan, olen sitä mieltä, että miehen pitää hakea ja sitten tanssiessa osata viedä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2019 klo 07:00

Uusi viikko alkamassa, enää tämä viikko koulua, ja sitten joululoma. Ehkä opettajat keksivät mitä voin tehdä viimeisellä viikolla koulussa.

Muuten menee suht´koht´sujuvasti, kuin ei liikoja ajattele.